اضافه کردن کاربر جدید برای مدیریت وردپرس

اشتراک گذاری پست

با سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان گرامی ، در خدمت شما کاربران عزیز حضور داریم با آموزش اضافه کردن کاربر جدید برای مدیریت وردپرس.

آموزش اضافه کردن کاربر جدید برای مدیریت وردپرس از دسته آموزش های وردپرس می باشد که کاربرد این آموزش چندین مورد است که در زیر تعدادی از آنها را بیان می کنیم.

اگر شما هم سایت خود را بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی کرده باشید ، شاید تمایل ندارید که از نام کاربری و رمز عبوری که هنگام راه اندازی سایت وردپرسی خود وارد کردید استفاده کنید ، به همین منظور نیاز تا برای مدیریت سایت خود ، یک اکانت کاربری جدید بسازید.

مورد دیگر می تواند این باشد که شما می خواهید از فرد یا افراد دیگری برای مدیریت بهتر قسمت های مختلف سایت وردپرسی خود کمک بگیرید ، به همین منظور نیاز است تا هر شخص که مدنظر شما می باشد ، یک اکانت با نام کاربری و رمز اختصاصی داشته باشد تا بتواند با ورود به اکانت خود ، وظایف خود را انجام دهد.

در آموزش اضافه کردن کاربر جدید برای مدیریت وردپرس ما قصد داریم تا به شما یاد دهیم که چگونه از طریق پنل مدیریت وردپرس اقدام به افزودن کاربران جدید برای مدیریت سایت خود کنید. در ادامه با ما همراه باشید

اضافه کردن کاربر جدید برای مدیریت وردپرس

برای شروع ، نیاز است که شما وارد وردپرس سایت خود شوید. پس از ورود به قسمت مدیریت سایت وردپرسی خود ، از نوار ابزار موجود در سمت راست تصویر شما باید از قسمت کابران بر روی گزینه افزودن کلیک کنید. ( وردپرس فارسی )

پس از ورود به بخش مورد نظر ، شما با صفحه ای مانند تصویر زیر روبرو خواهید شد که کادر های موجود را می توانید بر اساس اطلاعات داده شده در زیر پر کنید.

در کادر اول که مربوط به نام کاربری می باشد ، شما باید که اسم یا Username برای اکانت موردنظر خود وارد کنید.

در کادر دوم که مربوط به ایمیل می باشد ، شما باید یک آدرس ایمیل برای مواقغ ضروری و دریافت پیام ها وارد کنید.

در کادر نام و نام خانوادگی ، در صورت دلخواه می توانید یک اسم و فامیل که می تواند مربوط به صاحب اکانت باشد وارد کنید.

در کادر وبسایت ، آدرس سایت را وارد کنید.

در مقابل رمز ، بر روی گزینه نمایش رمز کلیک کنید تا بتوانید یک رمز که برای ورود اکانت موردنظر به سایت نیاز است را وارد کنید. در قسمت زیرین کادر رمز ، یک کادر وجود دارد که میزان امنیت رمز وارد شده را به شما نمایش می دهد.

از طریق نوار کشویی مقابل گزینه نقش ، شما می توانید برای اکانت موردنظر خود ، مشخص کنید که در سایت بسته به نیاز و خواست شما ، چه نقشی در سایت داشته باشد ، با انتخاب نقش آن اکانت فقط به بخش های مربوط دسترسی خواهد داشت مگر اینکه گزینه مدیر کل را انتخاب کنید که دسترسی به تمام بخش های سایت وردپرسی آزاد باشد.

در نهایت نیز  بر روی گزینه افزودن کاربر تازه کلیک کنید تا اکانت موردنظر شما ساخته شود.

به پایان آموزش اضافه کردن کاربر جدید برای مدیریت وردپرس رسیدیم و امیدواریم که از این آموزش استفاده کرده باشید.

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا