تبلیغات در اینستاگرام چیست و چگونه تبلیغ کنیم؟

امیدواریم با مطالعه این مقاله تاثیری که تبلیغات اینستاگرام می‌تواند بر کسب و کار شما داشته باشد را کشف کنید. تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات آنلاین است که از آن می‌توانید برای برندسازی استفاده کنید. احتمالا شما هم تبلیغات شرکت های مطرح ایرانی را در اینستاگرام دیده اید. اما چگونه می‌توان در اینستاگرام تبلیغ کرد؟ با ما همراه باشید.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. اینستاگرام پس از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است و توانسته است در سال‌های گذشته با سرعت بالایی رشد کند. امروزه تبلیغات اینستاگرام برای اکثر شرکت‌ها بسیار ضروری است.تبلیغات در گوگل را امتحان کرده اید؟ برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

omid.ahmadyani@outlook.com

@omidahmadyani

اینستاگرام از نگاه آماری:

  • بر طبق آمار statista.com اینستاگرام به تنهایی بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد، تعدادی که انتظار می‌رود بیشتر هم شود.
  • بیش از ۴۰ میلیارد عکس تاکنون در اینستاگرام پست شده است.
  • در حدود ۵۹% از کاربران اینترنت در محدوده سنی ۲۹-۱۸ سال و در حدود ۳۳% از کاربران اینترنت در محدوده سنی ۴۹-۳۰ سال، از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • ۶۸% از کاربران اینستاگرام زن و ۳۲% آنها مرد هستند. این موضوع برای کسب و کارهایی که اکثریت مشتری هدف آنها زنان هستند اهمیت بسیاری دارد.
  • اینستاگرام دارای جایگاهی عالی برای کشف محتوای جدید است. مقالات، ویدئوها، عکس دوستان، زندگی روزانه افراد مشهور (سلبریتی‌ها)، پست‌های مربوط به برند و غیره.
  • تبلیغات اینستاگرام به ما اجازه می‌دهد تا کمپین‌هایی متناسب با هر مرحله از قیف تبدیل را انجام دهیم.

با این اعداد، واضح است که تبلیغات اینستاگرام قدرتی است که باید جهت رسیدن به بازار هدف و بهبود اهداف کسب و کار، فروش و آگاهی از برند، مورد توجه قرار گیرد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات بصری است. روش‌های متعددی برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام وجود دارد که ما در پاراگراف‌های بعدی در مورد برخی از آنها عمیق‌تر بحث می‌کنیم.

برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به یک اکانت تبلیغاتی فیسبوک نیاز است (اگر قبلا از تبلیغات فیسبوک برای اهداف بازاریابی خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید از همین نام کاربری استفاده کنید.) تبلیغات اینستاگرام از طریق Ads Manager اینستاگرام یا Power Editor فیسبوک مدیریت می‌شود.

چه نوع تبلیغات اینستاگرامی وجود دارند و در کجا نشان داده می‌شوند؟

گرچه تبلیغات اینستاگرام در شبکه اجتماعی انتشار می‌یابند، اما روش‌های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. بنابراین قبل از شروع یک کمپین، ضروری است که در مورد مفاهیم پایه‌ای تبلیغات اینستاگرام مطالبی را فرا گیرید. تبلیغات اینستاگرام در میان دیگر پست‌ها و استوری‌ها برای کاربرانی که انتخاب کرده‌اید تا بخشی از مخاطبان مورد نظر شما باشند، ظاهر می‌‌شود. این پست‌ها به وضوح با عبارت “‌Sponsored” برچسب‌گذاری و مشخص می‌شوند. نمایش یا عدم نمایش یک تبلیغ، بر اساس قیمت و ارتباطات کاربر مشخص می‌شود.

علاوه بر این، مهم است که در مورد انواع مختلف تبلیغات اینستاگرام که در اختیار شما هستند آشنا شوید. بسته به اهداف کسب و کار شما، برخی از تبلیغات ممکن است مفیدتر یا مناسب‌تر از بقیه باشند.

  1. تبلیغات با تصاویر: همان‌طور که از نام این نوع تبلیغ حدس زده می‌شود، این تبلیغات آگهی‌هایی است که شامل عنصر عکس است. جنبه بصری اینستاگرام بسیار مهم است و به لطف رابط کاربری خوب این پلتفرم، هر تصویر را می‌توان با فرمت بسیار جذابی نمایش داد.
  2. تبلیغات با ویدئو: اگر می‌خواهید یک تجربه کاربری کامل را ارائه دهید، تبلیغات مبتنی بر ویدئوی اینستاگرام یک گزینه فوق‌العاده است. بقیه پارامترها به همان نحو باقی می‌مانند، اما همانطور که از نامش حدس زده می‌شود، به جای تصویر یک ویدئو به بازار هدف نشان داده می‌شود.
  3. تبلیغات متوالی: اگر می‌خواهید به مخاطبان هدف خود مجموعه‌ای از تصاویر و عکس‌ها را نشان دهید، این نوع از تبلیغات اینستاگرام بهترین شرایط را دارد.

انواع تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف شما

اگر شما بدانید که چه نوع تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد و این تبلیغات کجاها نمایش داده می‌شوند، می‌توانید گام بعدی برای ایجاد تبلیغات اینستاگرامی خودتان را شروع کنید. مرحله بعدی فهمیدن این است که بر اساس اهداف کسب و کار خودتان چه نوع کمپینی می‌توانید اجرا کنید.

Awareness (آگاهی) – این نوع کمپین به آگاهی از برند مربوط می‌شود. اگر می‌خواهید اسم برند یا کسب و کارتان توسط افراد بسیاری دیده شود و یا اینکه برای افراد مورد نظرتان به صورت مکرر نمایش داده شود، پیشنهاد می‌شود از این نوع کمپین استفاده کنید. این کمپین برای انتشار محلی نیز مناسب است.

Consideration (توجه) – این کمپین برای دریافت کلیک برای وبسایت خود و همچنین برای اینکه خود را به عنوان یک رقیب ارزشمند در مرکز توجه خریداران قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید میزان دسترسی و میزان تعامل خود را برای بازار هدف افزایش دهید.

Conversion (تبدیل) – اگر چیزی که شما دنبال آن هستید، تعامل با برنامه، دانلود محتوا، کسب لید و یا افزایش فروش است، این کمپین بدون شک بهترین گزینه است.

علاوه بر انواع کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، بسیار مهم است که قبل از ایجاد تبلیغات اینستاگرام، اهداف تجاری و پلتفرم مناسب خود را داشته باشید.

چگونه قدرت برند خود را در اینستاگرام توسعه دهیم؟

هنگامی که شما نحوه کار تبلیغات اینستاگرام را درک کردید، بهتر است که بدانید چطور می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و کسب و کار خود را به توسعه دهید. اکنون اگر بخواهید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید، ما برخی مزایای آن را برای شرکت شما توضیح می‌دهیم.

بهبود تاثیر بصری: ساده‌ترین راه در اینستاگرام برای جلب توجه مخاطبان از طریق تبلیغات در میان پست های دیگران در صفحه نخست اپلیکیشن است. – برای افزایش تاثیرگذاری این نوع تبلیغات از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید.

برندسازی: با توجه به اهمیت عناصر بصری در تبلیغات اینستاگرام، کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند کمک شایانی به شرکت شما برای آگاهی از برند برای مخاطبان هدف کنند.

رشد ارتباطات: تبلیغات اینستاگرام می‌توانند به شما در رشد ارتباطات برند کمک کنند. این به معنای افزایش فالورهای اینستاگرام شما است که به نوبه خود می‌تواند فروش را افزایش داده و ارتباط برند را با بازار هدف شما بهبود بخشد.

اقدامات بازاریابی هدفمند: تبلیغات می‌تواند وسیله‌ای برای توسعه استراتژی بازاریابی هدفمند باشند. شما می‌توانید از آن به عنوان وسیله‌ای برای معرفی محصولات جدید، ارائه خدمات ثانویه یا حتی ارسال محصول رایگان برای مشتریان، استفاده کنید.

مسابقات/هدایا: هر شخص یک مسابقه خوب را دوست دارد. گفته می‌شود مسابقات و هدایا برای دریافت لیدها بی‌نظیر هستند. مسابقات می‌تواند برای استراتژی ایمیل مارکتینگ کارآمد باشد. مسابقات و هدایا همچنین می‌توانند آگاهی از برند را افزایش دهند.

تبلیغات اینستاگرام همه چیز نیست!

تبلیغات در اینستاگرام معجزه نمی‌کند. اگر شما نتوانید محتوای باکیفتی برای اکانت خود ایجاد کنید، تبلیغات اینستاگرام چندان نتیجه بخش نخواهد بود؛ حتی اگر بودجه زیادی به تبلیغات اختصاص دهید. بنابراین حتما به تولید محتوای مناسب برای اینستاگرام توجه خاصی داشته باشید. همانطور که گفتیم تبلیغات در اینستاگرام بیشتر به افزایش آگاهی از برندتان کمک می‌کند. برای افزایش فروش و افزایش تماس‌های تلفنی می‌توانید از تبلیغات در گوگل استفاده کنید.

در این مقاله، شما در مورد استفاده از تبلیغات اینستاگرام، آگاهی کسب کردید. برای به کار گرفتن آموخته هایتان همین امروز می‌توانید اولین کمپین تبلیغات در اینستاگرام خود را راه اندازی کنید.

تماس برای دریافت مشاوره تلفنی: ۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

تبلیغات اسپانسرشیپ اینستاگرام

نمایش پست های شما به صورت اسپانسرشیپ کاملا هدفمند

تبلیغات اسپانسرشیپ اینستاگرام یکی از موفق ترین راه های تبلیغات در کشور می باشد.

اینستاگرام پربازدیدترین شبکه اجتماعی در ایران است.

طبق آخرین آمار وبسایت استاتیستا (Statista) تا سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۵ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال هستند. با وجود چنین حجم بزرگ بازدیدی، تبلیغات در اینستاگرام یکی از موفق‌ترین شیوه‌های تبلیغات در فضای کسب و کار کشور محسوب می‌شود. ما به شما کمک خواهیم کرد تا تبلیغات خود را با بالاترین میزان بازدید در اینستاگرام به نمایش بگذارید. با مشاوره کارشناسان ما و  آمار بالای کاربران ایرانی در اینستاگرام، موفقیت تبلیغات شما را در این شبکه اجتماعی تضمین شده خواهد بود.

مزایای تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

بالاترین آمار فروش

بر اساس آمار بیش از ۳۵ درصد از کاربران اینستاگرام از محصولات و خدمات تبلیغ شده در این شبکه اجتماعی خرید کرده‌اند. این مقدار بالاترین آمار فروش در بین شبکه‌های اجتماعی در جهان است.

هدفمند

اینستاگرام قادر است تا نوع حساب‌های کاربران خود را بر اساس کاربرد شخصی و یا کاربرد تجاری دسته‌بندی کند. شما قادر خواهید بود تا تبلیغات خود را تنها برای سازمان‌ها و شرکت‌ها و یا برای اشخاص حقیقی به نمایش بگذارید.

کاربری آسان

ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام به ساده‌ترین وجه ممکن امکان پذیر است. تمامی مراحل تبلیغات در اینستاگرام با راهنمایی کامل تصویری همراه است.

تبلیغات اینستاگرام چگونه به شما کمک خواهد کرد؟

شرکت ما مجری تبلیغات Sponsorship در اینستاگرام

با کارشناسان ما مشورت کنید



۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

omid.ahmadyani@outlook.com

@omidahmadyani

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ این اولین و مهمترین سوال کارآفرینان ایرانی است. آنها می خواهند بدانند برای موفقیت در این شبکه اجتماعی پرطرفدار که میلیونها ایرانی را مجذوب خود کرده است چقدر باید هزینه کنند؟ ما پکیجهای تبلیغات در اینستاگرام را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی کردیم، هدف ما فروش فالوور یا صفحه در اینستاگرام نیست، هدف ما موفقیت شماست. بیصبرانه منتظریم تا به جمع مشتریان مطرح ما بپیوندید.

خدمات بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام توسط ما

برای حضوری موفق در این شبکه اجتماعی ما راهکارهای جامع زیر را به شما پیشنهاد می دهیم.

تبلیغات ساعتی در اینستاگرام

تبلیغات موثر ۲۴ ساعته در صفحات برتر اینستاگرام را در قالب یک برنامه منسجم براساس گروه مخاطب، موضوع و هدف شما اجرا می کنیم.

تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام

اگر ویدیویی جذاب برای تبلیغ دارید، ما می توانیم کاملا هدفمند ویدیوی شما را در شبکه اینستاگرام پخش کنیم و از تاثیر آن بر مخاطبان خود شگفت زده شوید.

تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات در استوری اینستاگرام اثربخش ترین و ارزانترین شیوه، برای هدایت هدفمند میلیونها ایرانی به وب سایت یا اپلیکیشن شماست.

تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام توسط افراد محبوب و تاثیرگذار، شیوه ای جذاب برای اکثر برندهاست، ایجاد اعتماد، تعامل هدفمند و ارتقاء جایگاه برند شما را رقم می زنیم.

پکیج های تبلیغات ساعتی در اینستاگرام (موضوعی)

اگر مایلید برای ساعتها در معرض دید میلیونها ایرانی قرار بگیرید و با توجه به بودجه و گروه مخاطب خود تبلیغات هدفمندی در صفحات برتر اینستاگرام داشته باشید، حتما تبلیغات ساعتی در اینستاگرام را انتخاب کنید. در این سرویس طراحی سناریو و پیام خود را به ما بسپارید و از مشاوره ما جهت افزایش بهره وری و تعامل در این شبکه اجتماعی بهره مند شوید.

تبلیغات در اینستاگرام

شماره تماس: ۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

آی دی تلگرام: @omidahmadyani

تبلیغات در اینستاگرام امروزه یکی از پربازده‌ترین روش تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت بیشتری دارد؛ چراکه طبق آمار بیش از ۱۵ میلیون ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند. با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات اینستاگرام ، ما شما را کمک خواهیم کرد تا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه کنید.

لطفا برای برای اطلاع از تعرفه تبلیغات باشماره ۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳ تماس بگیرید

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

در این نوع تبلیغ، کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای شما همراه با متن، با بیشترین اثر و الهام‌بخشی در پیج‌های محبوب و پربیننده نمایش داده می‌شود. در تبلیغات ویدیویی، معیار ما دیده‌شدن کامل ویدئو است و تعرفه تبلیغات براساس تعداد بازدیدها محاسبه می‌شود.

تبلیغات ساعتی اینستاگرام

در این شیوه، آگهی شما (عکس یا ویدئو) همراه با متن آن، در پیج‌های منتخب و پربیننده نمایش داده می شود. تعرفه تبلیغات به‌صورت ساعتی محاسبه می شود که برای سهولت در انتخاب و اثربخشی بیشتر، پکیج‌های مختلفی ارائه شده است.

تبلیغات استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام به کاربران این شبکه اجتماعی امکان می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. استوری شما در پیج های پربیننده و محبوب به نمایش گذاشته میشود در ضمن پیج شما در استوری لینک میشود.

تبلیغات ایمپرشن اینستاگرام

تعرفه تبلیغات بازدیدی با محتوای عکس، چه به صورت تک عکس و چه به صورت گالری چندتایی به ازای هر هزار بازدید ایمپرشن ۵ هزار تومان میبیاشد حداقل سفارش ۵۰ هزار بازدید است.

مزایای تبلیغ در اینستاگرام از طریق موبودید

مزایای تبلیغ در اینستاگرام

استارت بسیار سریع

مزایای تبلیغ در اینستاگرام

ارزان ترین قیمت

مزایای تبلیغ در اینستاگرام

پشتیبانی ۲۴ ساعته

مزایای تبلیغ در اینستاگرام

بزرگترین جامعه کاربری

مزایای تبلیغ در اینستاگرام

کاربران حرفه ای

تبلیغات هدف| در اینستاگرام

ما با داشتن سابقه طولانی در زمینه اجرای کمپین های موفق تبلیغات اینستاگرام توانسته است با افتخار بزرگترین ترین پکیج های تبلیغاتی اینستاگرام در ایران را با در داشتن رسانه های بزرگ در این زمینه انجام دهد.

با کارشناسان ما صحبت کنید:
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
پشتیبانی تلگرامی:  ۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳ / omidahmadyani@


روش های تبلیغات در اینستاگرام


تبلیغات در اینستاگرام به چند روش توسط ما صورت میگیرد که در این قسمت معرفی شده است. برای توضیحات بیشتر و مشاهده قیمت ها، برروی هر کدام کلیک نمایید.

تبلیغات استوری اینستاگرام

پربازده و بدون ریسک ، در این روش بر اساس تعداد درخواستی، تبلیغ شما در قالب استوری در صفحات منتخب و برتر اینستاگرام به نمایش گذاشته می شود.

تبلیغات پست ۲۴ ساعته اینستاگرام

آگاهی ساز و اطلاع رسان برند، این روش از مرسوم ترین روش های تبلیغات میباشد که مناسب برای اطلاع رسانی و اجرای کمپین های اینستاگرامی میباشد.

تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات از طریق افراد تاثیر گذار، اعتبار بخشی به برند، افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و کمپین های بازاریابی اینستاگرامی، از کارایی‌های این نوع تبلیغات اینستاگرام است.

مشاوره تخصصی تبلیغات اینستاگرام

قبل از اینکه بخوایم کاری رو انجام بدیم باید بدونیم دقیقا میخوایم چیکار بکنیم و با برنامه ریزی کامل پیش بریم.

تدوین پکیج ویژه کسب و کار شما

به صرفه، فوری و همه جانبه، پس از بررسی صفحه شما، پکیج اختصاصی متناسب با نیاز شما تدوین و برای شما اجرا خواهد شد. هر صفحه در اینستاگرام داستان خودش را دارد.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

یک مرد جنگی به از هزار، این ضرب المثل قدیمی در فضای جدید و نوین تبلیغات نیز صدق میکند. دنبال کنندگان هدفمند و واقعی، تا ۸۹٪ بیشتر از شما خرید میکنند.

به صرفه، بدون ریسک و پربازده

تبلیغات استوری در اینستاگرام

طبق آمار، ۷۰٪ از افراد، اول استوری های خود را چک میکنند و بعد به محتوای فید اینستاگرام مراجعه میکنند. این فرصت فوق العاده برای برند ها میباشد تا سریع تر و با تضمین تعداد نمایش، تبلیغات خود را به افراد نمایش دهند.
تعرفه تبلیغات استوری اینستاگرام:
به ازای هر هزار نمایش مبلغ ۵,۰۰۰ تومان میباشد.

۲۴ ساعت جلوی چشم مخاطبین باشید

تبلیغات پست ۲۴ ساعته در اینستاگرام

پست های تبلیغاتی در صفحات اینستاگرام، یکی از قدیمی طریق و پرطرفدار ترین روش ها در بین صاحبین کسب و کار و کارشناسان شبکه های اجتماعی میباشد. روش مناسبی برای اطلاع رسانی به افراد، برندسازی و جذب دنبال کننده میباشد. از این روش همچنین میتوان برای وایرال سازی ویدئو یا تصاویر استفاده نمود. با استفاده از آخرین دانش روز و روش های ابداعی ما، تمام تبلیغات اجرا شده توسط ما، از الگوریتم اینستاگرام پیش گرفته اند.

با تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ، آگاهی از برند و فروش خود را افزایش دهید

تبلیغات در اینستاگرام به روش اینفلوئنسر مارکتینگ

یکی از روش های نوین تبلیغات پر تاثیر در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ (به معنی استفاده از افراد تاثیر گذار در زمینه مشخص) میباشد. به گونه ای این نوع تبلیغات، شمارا به صورت دهان به دهان به افراد دیگر معرفی خواهد کرد و زمانی که شما از طرف فردی که برروی شما تاثیر میگذارد، پیشنهادی می شنوید، چندین برابر بیشتر این امکان وجود دارد که شما آن کار را انجام یا آن محصول را بخرید. برای اطلاعات بیشتر درباره این نوع تبلیغات و هزینه های آن به تلگرام ما پیام دهید.
ثبت سفارش از طریق تلگرام ( ۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳)

دنبال کننده های خود را وفادار کنید و در نهایت به مشتری تبدیل کنید

ایجاد کمپین مسابقات اینستاگرام

طراحی کمپین مسابقات اینستاگرامی، نیاز به ایده پردازی، دانش تبلیغات دیجیتال، تجربه انجام کمپین های موفق، گرافیک و تصویر مجذوب کننده میباشد تا نهایت بازخورد از هزینه انجام شده را برای کارفرما به ارمغان آورد.
ما با تجربه های موفق بسیار زیاد، آماده طراحی و اجرای صفر تا صد کمپین اینستاگرام شما هستیم.
هزینه طراحی کامل کمپین اینستاگرامی با توجه به اهداف کسب و کار شما، ۶۴۸ هزارتومان میباشد. ثبت سفارش از طریق تلگرام ( ۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳) نمونه کار های تبلیغات اینستاگرام

برخی از پروژه های انجام شده توسط ما


تبلیغات در اینستاگرام دلتابان

تبلیغات در اینستاگرام دلتابان

تبلیغات در اینستاگرام لست‌سکند‌تورز

تبلیغات در اینستاگرام لست‌سکند‌تورز

تبلیغات در اینستاگرام فروشگاه های رفاه

تبلیغات در اینستاگرام فروشگاه های رفاه

تبلیغات در اینستاگرام: *720#

تبلیغات در اینستاگرام: *۷۲۰#

تبلیغات در اینستاگرام کارتینگ آزادی

تبلیغات در اینستاگرام کارتینگ آزادی

تبلیغات در اینستاگرام افق کوروش

تبلیغات در اینستاگرام افق کوروش

تبلیغات در اینستاگرام رهیاب اسپرت

تبلیغات در اینستاگرام رهیاب اسپرت

تبلیغات در اینستاگرام تهران‌مبله

تبلیغات در اینستاگرام تهران‌مبله

تبلیغات اینستاگرام گوشی‌های GLX

تبلیغات اینستاگرام گوشی‌های GLX

تبلیغات در اینستاگرام: زیورآلات میو

تبلیغات در اینستاگرام: زیورآلات میو

تبلیغات در اینستاگرام کلینیک Natural VIP

تبلیغات در اینستاگرام کلینیک Natural VIP

تبلیغات در اینستاگرام: متد زبان 5001

تبلیغات در اینستاگرام: متد زبان ۵۰۰۱
آسوده و با خیال راحت سفارش دهید

ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط

سوالی دارید؟ همین الان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید!

۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
پاسخگویی تلفنی

از شنبه تا ۵ شنبه ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تلفن های شما هستند

پشتیبانی آنلاین

پاسخگویی آنلاین ۲۴ ساعته از طریق چت آنلاین وبسایت ما امکان پذیر میباشد

تبلیغات حرفه ای در اینستاگرام

با پلن های مختلف و تست شده‌ی ما ، میتوانید نهایت بازدهی تبلیغات اینستاگرام را تجربه کنید.

آیا شما تبلیغات در اینستاگرام انجام میدیم؟

بله، بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام توسط کارشناسان ما شناسایی و توضیحات در این صفحه ارائه شده است که میتوانید برای سفارش هر کدام این نوع تبلیغات از طریق ما اقدام نمایید یا همچنین برای تدوین پکیج ویژه خودتان، با ما تماس بگیرید تا براساس کسب و کار، نیاز و پناسیل برند شما، و بودجه مورد نظر شما ، بهترین پکیج برای شما در نظر گرفته شود.

چرا تبلیغات در اینستاگرام را از طریق شما انجام دهم؟

ما ، از سال ۱۳۹۰ در زمینه تبلیغات در اینستاگرام فعالیت داشته. این تداوم همکاری ما با صفحات مختلف، موجب کاهش هزینه تبلیغات از سمت مدیران صفحات را در بر داشته، بنابراین قیمت نهایی که ما به شما پیشنهاد میدهیم، از قیمتی که شما به طور مستقیم از مدیران صفحات دریافت میکنید، پایین تر میباشد. همچنین هماهنگی با افراد مختلف، تشخیص صفحات با کیفیت از بی کیفیت و تشخیص صداقت مدیران صفحات، دیگر دغدغه شما نخواهد بود.

من پیج فالوور بالا دارم. میتونم در تبلیغات اینستاگرام شرکت کنم؟

بله. درصورتی که صفحه شما توسط کارشناسان ما تایید شود، برای تبلیغات صفحه شما معرفی خواهد شد.

با مشاوره شما میتونم فالوورامو بالا ببرم؟

برای افزایش مخاطب و فالوور پیج خود حتما با ما تماس بگیرید : 09129726343

چه کسانی نباید از این سرویس استفاده کنند؟

افرادی که به دنبال موفقیت یک شبه در اینستاگرام هستند، موفقیت در این شبکه احتماعی، نیازمند تبلیغات مستمر و هدفمند و با استراتژی صحیح میباشد. لطفا قبل از شروع تبلیغات از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.
افرادی که به دنبال تبلیغات ارزان قیمت هستند. تبلیغات در رسانه های با کیفیت و درجه یک اینستاگرام، هیچ وقت ارزان نبوده. میتوانید با مقایسه قیمت صفحات، تفاوت این موضوع را متوجه شوید. پیج هایی با فالوور های میلیونی وجود دارد که تعرفه هر پست تبلیغاتی آنا ها شاید ۱۵ هزار تومان باشد. اما مطالب آن ها را که بررسی کنید میبینید با پیج ۱ میلیونی، مطالب آن ها نهایتا ۱۰۰ لایک خورده است.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا