در مورد ایرلاین پگاسوس بیشتر بدانیم:: ارزان ترین نرخ های سفر به اروپا! 1399

اشتراک گذاری پست

از ایرلاین پگاسوس چه میدانید؟! سفر به اروپا برای بسیاری از ما یک آرزوی محال و یا بسیار سخت تصور میگردد. احتمالا یکی از دلایل آن هزینه های خرید بلیط هواپیما به اروپا است. اما با شناخت ایرلاین پگاسوس ترکیه، میبینید که آنطور هم که فکر میکنید خرید بلیط اروپا گران نخواهد بود!
پگاسوس یک ایرلاین ترکیه ای است که هم اکنون از احداث و اعلام حضور آن بیش از 20 سال گذشته است. این ایرلاین که کار خود را تنها با 2 هواپیما آغاز نمود، امروز دومین ایرلاین بزرگ ترکیه محسوب میگردد که 74 هواپیمای در حال سرویس دارد که به زودی تعداد آن به بیش از 130 هواپیما خواهد رسید. هواپیمایی پگاسوس در سال 2008 بیش از 5/4 ملیون انسان را جا به جا کرده است اما روند رشد هواپیمایی پگاسوس به حدی بوده که تعداد افراد جا به جا شده توسط این ایرلاین در سال 2013 به 17 ملیون انسان رسیده است!
در رسالت ایرلاین پگاسوس آمده است که هواپیمایی پگاسوس باور دارد سفر با هواپیما، حق همه ی ساکنان زمین است و اختلافات طبقاتی و اقتصادی نباید باعث شود افرادی از خرید بلیط هواپیما محروم گردند. بنابراین ایرلاین پگاسوس هدف خود را از ابتدای فعالیت خود بر این مبنا قرار داد که بتواند ارزان ترین قیمت های بلیط هواپیما را ارائه دهد.

اما چرا پگاسوس ارزان است؟

پگاسوس از جمله هواپیمایی هایی است که در دنیا به Low-cost airlines شناخته میشوند. این هواپیمایی ها تلاش میکنند که با آپشنال کردن خدمات خود، به شما قدرت انتخاب بیشتری بدهند. برای مثال اگر شما از آن دسته افرادی باشید که در هواپیما اصلا چیزی نخورید، احتمالا هربار اقدام به خرید بلیط هواپیما میکنید، نمیتوانید دلیل آن را بفهمید که چرا باید هزینه پذیرایی هم بپردازید! در ایرلاین پگاسوس و هواپیمایی های مشابه در واقع این خدمات در صورتی به مبلغ بلیط شما اضافه میگردند که خود شما تقاضای آن را داشته باشید. همچنین در ایرلاین پگاسوس شما مجاز به حمل 20 کیلوگرم بار به صورت رایگان هستید و برای حمل بار بیشتر باید هزینه آن را بپردازید. ایرلاین پگاسوس برای به حداقل رساندن میزان ریسک فروش بلیط و در نتیجه توانایی در ارزان تر کردن بلیط هواپیما، امکان استرداد بلیط را ندارد و زمانی باید اقدام به خرید بلیط پگاسوس بکنید که از سفر خود اطمینان دارید.

چگونه بلیط هواپیمایی پگاسوس را بخرم؟

در حال حاضر پگاسوس به 97 مقصد مختلف پرواز دارد. تنها فرودگاه ایرانی که پگاسوس از آن و به آن پرواز دارد، فرودگاه بین المللی امام خمینی است. خرید بلیط پگاسوس بسیار آسان است. بهترین حالت برای اطمینان از انتخاب و انتخاب دقیق، خرید از وبسایت این شرکت به آدرس www.flypgs.com میباشد. پگاسوس تمایل چندانی به فروش بلیط های خود در وبسایت های واسطه را ندارد و به طور قطع خرید مستقیم از آن بهترین گزینه خواهد بود. برای پرداخت هزینه بلیط پگاسوس میتوانید از مستر کارت یا ویزا کارت خود استفاده نمایید. چناچنه کارت اعتباری بین المللی ندارید، میتوانید از طریق صفحه ی ویژه خرید بلیط پگاسوس امید احمدیانی استفاده نمایید. برای خرید بلیط پگاسوس از طریق امید احمدیانی اینجا را کلیک کنید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا