سفارش اپلیکیشن موبایل

طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS

ما با بهره گيری از استاندارد های جهانی و استفاده از تكنیكهای روز در طراحی و برنامه نویسی موبایل می کوشیم تولیدات خود را با بالاترين کيفيت عرضه کنیم. جهت اطلاع از تعرفه طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل با ما تماس حاصل نمایید.

طراحی اپلیکیشن تاکسی مشابه اسنپ

این مرکز آماده پیاده سازی سفارش انواع اپلیکیشن های رزرو و درخواست آنلاین تاکسی مشابه اسنپ و تپسی با امکانات حرفه ای و همچنین پیک یاب می باشد
  • سفارش اپلیکیشن تاکسی

خدمات برنامه نویسی موبایل

ساخت اپلیکشن اندروید و ios سایت خبری

طراحی نرم افزار اندروید پزشکی و رزرو نوبت

ساخت اپلیکیشن موبایل سمینار و کنفرانس

ساخت اپلیکیشن اندروید فروش کارت شارژ

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

ساخت اپلیکیشن اندروید و ios هتل

ساخت اپلیکیشن اندروید و ios برای سایت

سفارش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ios

طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و ios کاتالوگ

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios نقشه و مکان یابی

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی اندروید و ios

طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و ios موزیک

طراحی اپلیکیشن نرم افزار اندروید و iOS آگهی و نیازمندی

سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید و ios آژانس هواپیمایی و گردشگری

طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و ios رستوران و سفارش آنلاین غذا

سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید و ios معرفی شرکت یا محصول

درباره تیم ما

تیم برنامه نویسی موبایل ما از سال ۹۳ به عنوان یکی از اولین گروه های برنامه نویسی تخصصی اندروید و ios در تهران کار خود را آغاز نمود . هدف مجموعه ما از ابتدا تمرکز بر طراحی اپلیکیشن اندروید و ios به صورت بومی (Native) در ایران بوده و برای رسیدن به این مهم از برنامه نویسان مجرب و حرفه ای استفاده نموده است.

همچنین با توجه به اهمیت رابط کاربری و تجربه کاربری در اپلیکیشن های موبایل ، تیم گرافیک مجموعه ما توجه ویژه ای به این بخش داشته و تلاش نموده است با استفاده از بروزترین استاندارد ها و متد ها به طراحی گرافیکی رابط کاربری موبایل بپردازد.

طی سال های گذشته با اتکا به تجربه بدست آمده از انجام کثیر پروژه های موبایل در تهران و سایر شهرهای ایران و انتشار اپلیکیشن ها در مارکت های جهانی نظیر پلی استور گوگل و اپ استور اپل ، این اطمینان و تعهد را به مشتریان عزیزمان خواهیم داد که با کیفیت ترین سطح خدمات و پشتیبانی را به ایشان ارائه کنیم.

هزینه تعرفه طراحی اپلیکیشن

اندروید و ای او اس یا اپل می تواند یک امر مهم در انتخاب و تصمیم شما باشد ولی همه می دانیم که ملاک اصلی طراحی یک اپلیکیشن حرفه ای ای هزینه انجام آن نیست بلکه “کیفیت” مهمترین نقش را ایفا می کن. هر شخص و شرکتی می تواند خود را به عنوان طراح اپلیکیشن معرفی کند اما فقط یک شرکت حرفه ای می تواند اپلیکیشن حرفه ای و کارآمد شما را طراحی و اجرا کند.اندروید یا iOSقیمت های ارائه شده برای پلتفرم اندروید می باشد. در صورت درخواست پلتفرم دیگر مبلغ ۱۳۰% اضافه خواهد شد.اندروید و iOSدر صورتی درخواست ۲ پلتفرم با هم مبلغ به صورت ۱۰۰% اضافه خواهد شد.روش پیش بینی هزینه قیمت های ارائه شده بر اساس تجربه ما نسبت به امکانات مد نظر مشتریان عزیزمان می باشد به همین جهت ممکن است این اعداد در هنگام ارائه جزییات مورد نظر، کم و یا زیاد شود.

جهت مشاوره رایگان و سفارش با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

[email protected]

Omidahmadyani@

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا