سفارش و درخواست بک اوردر هر دامنه ای

سفارش و درخواست بک اوردر دامنه های مختلف داخلی و بین المللی با ضمانت بازگشت وجه

مجموعه ما در کنار سایر سرویس های ثبت ، تمدید و انتقال دامنه سرویس بک اردر خود را نیز ارائه داده تا در صورت نیاز مبرم مشتریان به یک دامنه خاص از قبل ثبت شده ، بک اردر دامنه را ایجاد کرده و پاسخ آن در زمان مقرر گردند.
هزینه بک اوردر هر دامنه بستگی به پسوند آن متفاوت می باشد جهت استعلام هزینه و مشاوره رایگان در این مورد می توانید با ما در تماس باشید یا فرم زیر را پر نمایید.

۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳

[email protected]

[gravityforms id=11]

برای دانستن مفهوم بهتر بک اردر دامنه (Backorder domain) به صورت جز به جز به بررسی آن می پردازیم.

Backorder در معنای کلمه به مفهوم در دسترس نبودن یک کالا و خدمات در لحظه میباشد و سپس دریافت درخواست سفارش آن خدمت به محض در دسترس قرار گرفتن مجدد میباشد و Domain هم را عنوان نام دامنه میشناسیم و راهی جهت دسترسی به اطلاعات سایت میباشد.

همچنین بخوانید

ثبت دامنه های دارای شرایط خاص

با توضیحاتی که گفته شد بک اردر دامنه (Backorder domain)  به معنای آن می باشد که دامنه ای قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده باشد و در حال حاضر امکان ثبت آن دامنه وجود ندارد و شما با ثبت سفارش خود بصورت بک اردر دامنه (Backorder domain) در سایت ما درخواست خود را اینگونه ثبت می کنید که به محض آزاد شدن دامنه آن را به نام شما ثبت کند.

بک اوردر دامنه چیست؟

بک اردر دامین به خدماتی گفته می شود که دامنه هایی که در حال انقضاء هستند توسط افراد و یا ربات های هوشمند بلافاصله پس از آزاد سازی ثبت و خریداری می شوند.
دامین سیستم با در اختیار داشتن سرور ها و فناوری پیشرفته هوش مصنوعی اقدام به بک اردر دامنه برای تمامی افراد می نماید. این سیستم توسط ما ارائه می شود.

هزینه استفاده از خدمات بک اردر چه میزان است؟

این مورد کاملا بستگی به دامنه و پسوند آن دارد و می بایست درخواست خود را ثبت نمایید. جهت ثبت کلیک نمایید.

در صورتی که ربات موفق به ثبت دامنه نشود چه اتفاقی می افتد؟

در صورتی که به هر دلیلی ربات موفق به ثبت سفارش بک اردر شما نگردد کل مبلغ واریزی به حساب کاربری شما برگشت داده می شود و هیچگونه کارمزدی از این بابت کسر نمی گردد.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا