یافتن بلیط پرواز ارزان 1399

اشتراک گذاری پست

امروزه با به وجود آمدن وبسایت ها و شبکه های اجتماعی که در ارتباط با اطلاع رسانی پرواز های ارزان فعالیت میکنند، میتوان بسیار ارزان تر از گذشته سفر کرد. البته اگر به دنبال پرواز به یک مقصد مشخص در تاریخ و ساعت کاملا مشخص باشید شاید کمتر بتوانید از امتیاز پرواز های ارزان استفاده کنید. اما اگر برایتان یه بازه ی زمانی مطرح باشد که در آن 1-2 روز یا چند ساعت تفاوت، مشکلی ایجاد نکند، احتمالا با کمک این وبسایت ها میتوانید بلیط هایی حتی با یک سوم قیمت و ارزان تر هم بیابید. در این مطلب به معرفی چند وبسایت میپردازیم که برای سفر های خارجی خود میتوانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید. با استفاده از این وبسایت ها نه تنها میتوانید بسیار ارزان تر سفر کنید، که از پرداخت هزینه های واسطه آژانس های هواپیمایی نیز رها میشوید. پرداخت این بلیط ها را میتوانید از طریق مسترکارت ها و ویزا کارت های امید احمدیانی انجام دهید، و یا از قسمت پرداخت ارزی در وبسایت امید احمدیانی، لینک پرداخت را ارسال نمایید تا ما آن را برای شما پرداخت نماییم.

معرفی سایت هایی برای بلیط ارزان

Google flight:

کمپانی گوگل که به سرک کشیدن در هر کاری مشهور است، در این زمینه نیز کم نگذاشته است. گوگل فلایت از سال 2011 راه اندازی شد و به سرعت خود را در میان وبسایت های همکار مطرح کرد. در این بخش از گوگل میتوانید به راحتی مبدا و مقصد خود و بازه زمانی که مد نظر شماست را مشخص کنید، و گوگل برای شما بهترین پرواز ها را به ترتیب قیمت نمایش میشدهد. میتوانید حتی بازه زمانی 1 ساله بگذارید و از گوگل بخواهید پرواز های ارزان در طول این یک سال را از طریق ایمیل و غیره به شما اطلاع دهد.

بلیط پرواز با گوگل فلایت

Skyscanner:

اسکای اسکنر از مشهور ترین وب سایت هایی است که با کمک آن بتوانید یک سفر ارزان را تضمین کنید. با ورود به وب سایت در همان ابتدا سه بخش پرواز، هتل و اجاره اتومبیل میبینید که میتوانید از هر بخش مقصد خود را تعیین کرده و بهترین قیمت ها را در یک بازه زمانی مشاهده کنید. با استفاده از Alert این وبسایت میتوانید همزمان از ارزان ترین هتل ها و پرواز های مقصد خود در ایمیل خود با خبر شوید.

بلیط پرواز ارزان با اسکای اسکنر

Farecompare:

این وب سایت نیز مانند وبسایت های دیگری که معرفی شد فعالیت میکند اما با یک امکان اضافه. در این وب سایت میتوانید قیمت های ارائه شده را با دیگر وب سایت ها مقایسه کرده و بهترین گزینه را در کمترین زمان انتخاب نمایید.

بلیط پرواز ارزان با Farecompare

Hipmunk:

این وب سایت دارای این امکان اضافه نسبت به دیگر وبسایت های معرفی شده است که در آن میتوانید پکیج های سفر را نیز به صورت کامل مشاهده نمایید. به این معنی که به جز قسمت پرواز و هتل، قسمت پکیج نیز وجود دارد که با رزرو آن ها میتوانید یک بسته کامل برای سفر خود را مهیا کنید. همچنین این وب سایت دارای یک اپلیکیشن بسیار مناسب بوده که استفاده از آن نیز بسیار راحت است.

وب سایت Hipmunk برای تهیه بلیط پرواز

Momondo:

اگر برای رزرو بلیط خود به دنبال وب سایتی با گرافیک و امکانات بالا هستید که تمام جزئیات پرواز در آن قابل مشاهده باشد استفاده از این وب سایت را به شما توصیه میکنیم. همچنین در این وب سایت قسمت اجاره اتومبیل هم وجود دارد که در آن میتوانید تصاویر و جزئیات و امتیاز اتومبیل های کرایه را نیز ببینید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سایت Momondo برای رزرو هتل و بلیط هواپیما

شما عزیزان می توانید با استفاده از خدمات سفر امید احمدیانی درخواست خود برای یک سفر ارزان و آرام را ثبت کنید. همراهان عزیز، امیدواریم که وب سایت های تهیه بلیط پرواز ارزان را شناخته باشید. به خاطر داشته باشید که هرچه که اطلاعات شما در رابطه با کشوری که به آن سفر می‌کنید بیشتر باشد، هزینه سفر خارجی کمتر می‌شود. چرا که می‌دانید باید کجا اقامت کنید، چه غذایی بخورید، از چه وسیله نقلیه‌ای استفاده کنید و … . پس قبل از برنامه‌ریزی، حتماً از راهنمای سفر ارزان به کشورهای مختلف استفاده کنید!

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا