آشنایی با وب سایت مانی گرام (MoneyGram) 1399

مانیگرام یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تراکنش مالی در سطح بین‌المللی است. امروزه مانی گرام جای خود را به عنوان یکی از ایمن‌ترین و سریع‌ترین سامانه‌های تراکنش بین‌المللی پول در جهان ثبت کرده است. قبل از استفاده از مانیگرام بهتر است با وب سایت مانی گرام و سرویس های آن آشنا شوید.

محیط وب سایت مانی گرام

مانیگرام دارای دو آدرس وبسایت است که یکی سایت اصلی مانیگرانم و دیگری مانیگرام جهانی (Global Moneygram) است که در آن سرویس های مانیگرام در تمامی نقاط جهان (بیش از 200 کشوری که مانیگرام در آنها فعال است) در دسترس مشتریان قرار گرفته است. در صفحه‌ی اصلی این وب سایت مانی گرام ابتدا باید اقدام به انتخاب قاره و پس از آن اقدام به انتخاب کشور کنید. پس از این گزینه‌ی انتخاب زبان برای شما فعال می‌شود که در نهایت شما را به وبسایت مانیگرام مربوط به همان کشور مورد نظرتان متصل می‌کند. البته ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا جزو این لیست نیست اما یکی از کشورهای مورد علاقه‌ی ایرانیان ترکیه است. برای انتخاب ترکیه به عنوان کشور مورد نظرتان ابتدا باید در مرحله‌ی انتخاب قاره، اروپا را انتخاب کنید، پس از آن از میان لیست کشورها، روی ترکیه کلیک کنید. مشاهده خواهید کرد که وبسایت مانیگرام ترکیه با دو زبان انگلیسی و ترکی برای شما آماده‌ی ارائه‌ی سرویس خواهد بود. در صفحه‌ی پیش روی شما گزینه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که هریک از آنها یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط مانیگرام است. با انتخاب هریک از آنها برای انجام امور به وبسایت اصلی مانیگرام متصل خواهید شد.

مانیگرام معتبرترین شرکت‌ تراکنش مالی

وبسایت اصلی مانیگرام

در این وبسایت نیز مثل بسیاری از وبسایت‌های دیگر، برای انجام امور خود نیاز به عضویت دارید. در اینجا در قسمت بالای سمت راست صفحه‌ی اصلی، با کلیک روی گزینه‌ی Sign Up می‌توانید اقدام به ثبت نام در سایت نمایید. برای انجام این کار باید یک ایمیل وارد کنید و یک رمز عبور حداقل با 8 کرکتر را برای حساب کاربری خود تعیین کنید. یک ایمیل تاییدیه برای شما ارسال خواهد شد و شما به راحتی می‌توانید عضو سایت شوید. تنها پس از ثبت نام است که سرویس‌ها برای شما قابل استفاده خواهند بود.

سرویس‌های وب سایت مانیگرام

1- پول بفرستید:

پول فرستادن در مانیگرام بسیار راحت و چندمنظوره است. پول را می‌توانید آنلاین یا به صورت دستی به شخص یا حساب بانکی مورد نظر ارسال کنید. در ارسال آنلاین مراحل انجام این کار به این صورت است که ابتدا باید دریافت‌کننده را انتخاب کنید. باید مشخص کنید که چه مقدار پول را به چه کسی می‌خواهید ارسال کنید و آنها چگونه این پول را دریافت می‌کنند. سپس مقدار پول مورد نظرتان را باید پرداخت کنید. این پرداخت می‌تواند به سادگی از طریق کارت اعتباری شما صورت گیرد. در نهایت باید کمی اطلاعات در مورد خودتان بدهید که از هویت شما اطمینان حاصل شود. پس از این می‌توانید به راحتی پول خود را به صورت آنلاین به شخص مورد نظر بفرستید.

در ارسال پول به صورت دستی ابتدا باید به یکی از شعبات مانیگرام در نزدیکی خود مراجعه کنید. اطلاعات شخص مورد نظر خود به همراه پول را باید با خودتان بیاورید. پول و هزینه‌ی انتقال را به کارشناس مربوطه بدهید. پول شما در زمان بسیار کمی به دست شخص مورد نظر می‌رسد.

برای فرستادن پول به طور مستقیم به یک حساب بانکی نیز می‌توانید هم آنلاین و هم دستی اقدام کنید. چه از طریق حساب کاربری خود و چه توسط کارشناسان مانیگرام، این کار به راحتی قابل انجام است.

دریافت پول در شعب معتبر مانیگرام انجام می‌شود. به این صورت که شخص دریافت کننده با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر خود و شماره‌ی ارجاع که به پرداخت کننده داده شده است به یکی از این شعب مراجعه و پول خود را دریافت می‌کند.

سایت مانی گرام

2- صورت‌حساب‌ها را پرداخت کنید:

مانیگرام با هزاران شرکت و مرکز خصوصی و دولتی تحت قرارداد است که به شما اجازه می‌دهد قبوض و صورت‌حساب‌هایتان را به راحتی از این طریق پرداخت کنید. از جمله صورت‌حساب‌هایی که امروزه می‌توانید در مانیگرام اقدام به پرداخت آنها کنید می‌توان به بیمه، مالیات، کارت اعتباری و اجاره‌بها اشاره کرد.

برای پرداخت تنها کافی است نام شرکت یا صادر کننده‌ی صورت‌حساب مورد نظر و شماره حساب تعیین شده را داشته باشید. اعتبار کافی در کارت برای پرداخت آنلاین یا داشتن پول نقد کافی در هنگام پرداخت دستی نیز الزامی است. پرداخت این قبوض با مانی گرام بسیار به صرفه است چرا که دسترسی زیادی دارد، کمیسیون مانیگرام نسبت به بسیار دیگر از سرویس‌های پرداختی کمتر است و رسید پرداخت شما در ظرف چند دقیقه به شرکت مورد نظر اطلاع داده می‌شود.

3- برآورد هزینه‌ها:

در این بخش یک حسابگر برای شما قرارداده شده است تا دقیقاً حساب کنید که هزینه انتقال پول چقدر می‌شود. مثلاً شما می‌خواهد پولی را به شخصی در آمریکا بفرستید. مقدار دلار مورد نظر را وارد می‌کنید و حسابگر به شما نرخ پرداختی به واحد پول در دسترستان را اعلام می‌کند.

4- ردگیری:

در این قسمت با وارد کردن کد رهگیری تراکنش‌هایتان می‌توانید تمام فرآیند را پیگری کنید تا از امنیت انتقالتان مطمئن باشید.

5- کارت های prepaid دریافت کنید:

پول نقد خود را به کارت تبدیل کنید. بیش از 100 کارت اعتباری prepaid وجود دارد تا با استفاده از آنها خرید آنلاین یا فروشگاه ها راحت تری انجام دهید. وجوه prepaid معمولاً در عرض چند دقیقه قابل دسترسی هستند.  یک شعبه یا نماینده مانیگرام پیدا کنید. شماره کارت خود یا نام ارائه دهنده کارت یا کد دریافت مانیگرام را ارائه دهید. مبلغی را که می خواهید در کارت شارژ شود، به اضافه هزینه انجام آن را به صورت نقدی پرداخت کنید. برخی از نمایندگان مانیگرام دبیت کارت را نیز می پذیرند.

شما میتوانید خدمات مانیگرام را توسط امید احمدیانی در کمترین زمان و مناسب ترین هزینه دریافت کنید.

خدمات مانی گرام

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا