آموزش اتصال به ریموت دسکتاپ ویندوز سرور مجازی با موبایل

اتصال به سرور مجازی ویندوز

اشتراک گذاری پست

دسترسی ریموت به کامپیوتر راه مناسبی برای استفاده از فایل ها و برنامه های آن است، وقتی به طور فیزیکی امکان انجام این کار را ندارید. برنامه های موبایل خوبی وجود دارد که به شما اجازه ی اتصال ریموت به کامپیوتر را می دهد. به عنوان مثال می توان TeamViewer و Splashtop را نام برد.  با این حال ما در این پست از برنامه ی Microsoft RD Client استفاده می کنیم؛ چرا که نیاز به نصب نرم افزار اضافی روی کامپیوتر ندارد. در ادامه با آموزش اتصال اندروید به سرور با Remote Desktop ما همراه باشید.

لینک دانلود برنامه از بازار برای Android:

https://cafebazaar.ir/app/?id=com.microsoft.rdc.android

لینک برنامه برای IOS از App Store:

https://apps.apple.com/us/app/remote-desktop-mobile/id714464092

اتصال دستگاه اندرویدی به سرور قدم ۱: پس از اجرای RD Client در اندروید، به تب Remote Desktops بروید و سپس برای افزودن اتصال جدید + را بزنید.قدم ۲: نامی برای کانکشن، نام هاست یا آدرس IP کامپیوتر را وارد کرده و برای ذخیره Done را بزنید.

قدم ۳: روی کانکشن ایجاد شده بزنید. اگر پیام گواهینامه ی نامعتبر (untrusted certificate) دریافت کردید Trust Once یا Trust Always را انتخاب کنید. اکنون باید صفحه ی سرور خود را مشاهده نمایید.

آموزش استفاده از نرم افزار rd client جهت اتصال به سرور مجازی با موبایل

نوار اتصال در بالای صفحه دو آیکون دارد: آیکون دست در سمت چپ و آیکون کیبورد در راست. برای جابه جایی و بزرگنمایی آیکون دست را انتخاب نمایید. از آیکون کیبورد می توانید برای نمایش یا پنهان کردن کیبورد روی صفحه استفاده کنید. برای جا به جا کردن نوار اتصال، با نگه داشتن روی آن به چپ یا راست منتقل کنید.

جهت کلیک راست روی سرور با توجه به اینکه ماوس در اختیار ندارید می توانید دو انگشت خود را همزمان بر روی صفحه نمایش گوشی که سرور در آن باز کرده اید بزنید تا راست کلیک شود. یعنی هر تک اگشت کلیک به معنی چپ کلیک(کلیک عادی) و هر دو انگشت به صورت همزمان به معنی راست کلیک هست.

راه دوم برای راست کلیک کردن : در نوار پایین کیبورد نیز می توانید به بخش آخر بروید(تصویر زیر) اعداد (123) را انتخاب کنید، سپس روی علامت کلیک راست کلیک کنید.

قدم اول: انتخاب بخش اعداد در rdclient جهت مشاهده راست کلیک
قدم دوم: کلیک بر روی علامت راست کلیک

برای قطع اتصال می توانید دوبار دکمه ی برگشت گوشی خود را بزنید. سوالات و مشکلات خود را با ما درمیان بگذارید.

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا