آموزش نحوه ورود به کنترل پنل هاست سی پنل – سرور – هاست – دامنه

آموزش نحوه ورود به کنترل پنل هاست سی پنل

با ویدئوی آموزشی نحوه ورود به سی پنل با شما همراه هستیم. ما تو این ویدئو به شما آموزش میدیم که چطور میتونید وارد هاست سی پنل بشید. در ابتدا شما باید آدرس url ورود به هاست سی پنل رو داشته باشید. توجه کنید که پس از خرید هاست، شرکت های هاستینگ آدرس ورود به سی پنل رو سریعا برای شما ارسال می کنند. اگر شما از مشتریان مجموعه ما هستید به شما توصیه می کنیم حتما ویدئو آموزشی نحوه ورود به هاست خریداری شده از مجموعه ما رو مشاهده کنید.

توجه : این مطلب در تاریخ 21 دی 1398 مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته است.

راهنمای ورود به سی پنل ( ورود به CPanel )

شما حتما باید بدونید که امن ترین و متداول ترین پرتکل جهت ورود به سی پنل https هست، بنابراین بعد از این عبارت می تونید آدرس ورود به سی پنل خودتون رو قرار بدین و صفحه ورود به سی پنل رو مشاهده کنید. از طریق روش میتونید وارد cpanel بشید:

  • راه اول از طریق نام دامنه سایتتون به علاوه دونقطه 2083
  • راه دوم از طریق هاست نیم شرکت هاستینگ به علاوه دونقطه 2083
  • و راه سوم هم از طریق آدرس IP هاست به علاوه دونقطه 2083

مشخصات ورود به سی پنل از سه روش فوق رو شرکت هاستینگ حتما بعد از خرید هاست برای شما ارسال کرده، اما توجه کنید برای این که بخواین از طریق دامنه وارد سی پنل بشید حتما باید دامنه سایتتون فعال و تایید شده باشه و dns های دامنه تون هم صحیح ست شده باشه تا بتونین از طریق آدرس دامنه به علاوه دو نقطه 2083 وارد هاستتون بشید. بنابراین اگه هنوز از فعال شدن دامنه سایتتون و ست شدن dns های هاست بر روی دامنه اطلاع ندارید حتما از طریق ارسال تیکت پشتیبانی با شرکت هاستینگی که ازش هاست خریدید وارد ارتباط بشید و از فعال شدن نام دامنه سایتتون مطمئن بشید. اگه پس از بررسی متوجه شدید که دامنه شما هنوز فعال نشده هیچ اشکالی نداره! از طریق آدرس آی پی یا Hostname هم میتونین وارد سی پنل بشید.

برخی هاستینگ ها به دلایلی این قابلیت را ارائه نمی کنند. وجود CPanelID در صفحه ورود سی پنل به تنظیمات سرور میزبان شما بستگی دارد.

آموزش ورود به هاست

ما الان تصمیم داریم وارد سی پنل دامنه mizbanfatv.ir بشیم. آدرس دامنه مون رو داخل مرورگر وارد می کنیم و در انتهای آدرس سایت دو نقطه 2083 رو قرار میدیم و دکمه اینتر رو میزنیم تا صفحه ورود به سی پنل رو مشاهده کنیم. الان نام کاربری هاست رو داخل فیلد username قرار میدیم و رمزعبور هاست رو هم در فیلد password قرار میدیم و بر روی دکمه log in کلیک می کنیم.

الان شما وارد سی پنل شدید و از طریق ابزارهایی که در این قسمت مشاهده می کنید میتونین سایتتون رو مدیریت کنید و یا خیلی از کار های دیگه ای رو مثل مدیریت فایل ها، اکانت های ایمیل، دیتابیس ها، گزارشات و … رو انجام بدین. ما در داخل ویدئوی آموزشی نحوه ورود به سی پنل از طریق CPanelID به شما آموزش میدیم تا بتونین خیلی راحت و سریع تر از همیشه بدون وارد کردن یوزرنیم و پسورد به کنترل پنل هاستتون دسترسی داشته باشید!

آموزش های پیشنهادی ما به شما:

همچنین شما می تونید تمامی آموزش های مربوط به سی پنل رو در لینک مقابل مشاهده کنید : آموزش های سی پنل

اگه دوست دارین سایت داشته باشین ما در مجموعه ما به شما کمک می کنیم که به راحتی سایت مورد نظرتون رو بسازین! چطوری؟! روی لینک پایین کلیک و آموزش کامل و قدم به قدم راه اندازی سایت رو مشاهده کنید.

آموزش راه اندازی سایت به کمک مجموعه ما

4.3
/
5
(
32

امتیاز

)

در صورت نیاز به سرور، هاست و دامنه با بهترین قیمت و کیفیت و یا هر سرویس و خدمات دیگر با ما درتماس باشید.

01228421193
09129726343
09362196343
[email protected]

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا