آموزش کامل تنظیمات قالب avada وردپرس – سرور – هاست – دامنه

اشتراک گذاری پست

آموزش تنظیمات قالب avada وردپرس ( پوسته آوادا )

با آموزش تنظیمات قالب آوادا وردپرس با شما همراه هستیم، avada قالب طراحی شده توسط شرکت تم فارست هست که پرفروش ترین قالب سال شده و بیش از 100000 فروش در سایت رسمی خودش داشته . این قالب بسیار شیک و زیبا برای هر نوع سایتو کسبو کاری قابل استفاده اس و به هر شکلی که بخواید میتونید اونو تغییر بدید. این قالب علاوه بر رسپانسیو بودن از صفحه ساز حرفه ای فیوژن که امکانات طراحی حرفه ای رو به کاربرا میده برخورداره و نیاز به هیچ برنامه نوسی و دانش کد نویسی نداره و به راحتی با کشیدن و رها کردن عناصر در جای دلخواه میتونید قالب مورد نظرتونو ایجاد کنین. همچنین این قالب از چهار اسلایدر مختلف و قدرتمند Elastic slider ,Layer slider ,Revolution slider Fusion slider استفاده میکنه و همگی واکنشگرا همانند خود قالب هستند. قسمت تنظیمات این قالب که قصد دارم توی این آموزش گزینه های اونو معرفی کنم بسیار گسترده هست و هرنوع تنظیمی که فکرشو بکنید داخلش داره مثل تنظیم رنگ ها ، تنظیمات فونت ، کدهای کوتاه، طرح و استایل قالب ، فوترها و… . از ویژگی های برتر دیگه ی قالب آوادا میتونم به فروشگاه ساز حرفه ای اون که قدرت گرفته از ووکامرس معروف هست اشاره کنم که یک فروشگاه کامل و زیبارو به شما میده. به صورت خلاصه میتونم امکانات این قالب رو خدمتتون معرفی کنم و بعد به سراغ آموزش تنطیمات قالب میریم

برخی از امکانات قالب زیبای آوادا :

پشتیبانی از زبان راست چیناستفاده از CSS و HTML5
دارای ویژگی تمام عریض و طرح جعبه ایطراحی قالب واکنش گرا
دارای قابلیت چند زبانه بودنفروشگاه قدرتمند مبتنی بر ووکامرس
استفاده از ترکیب رنگ نامحدوداستفاده از صفحه ساز فیوژن
انواع فرم های تماس زیبااستفاده از 4 نوع اسلایدر
تنظیمات کاملا حرفه ایسازگاری با انواع مرورگرها
انواع صفحات حرفه ایانواع هدر های زیبا
صفحه وبلاگاستفاده از نقشه های گوگل
استفاده از عناصر طراحی گرافیکی حرفه ایاستفاده به عنوان نمونه کار

جهت دسترسی به بخش تنظیمات ، پس از ورود به مدیریت وردپرس سایت ، از بالای صفحه گزینه ای به نام Avada مشاهده میکنید که باید بر روی زیر منوی Theme Options کلیک کنید تا صفحه ی تنظیمات قالب آوادا باز شود.

آموزش کار با قالب avada و آوادا در وردپرسپس از ورود به صفحه تنظیمات گزینه های زیر را خواهید داشت که به ترتیب همگی توضیح داده خواهند شد.

  • تنظیمات قسمت General قالب آوادا

  1. Responsive Design : با انتخاب این گزینه ویژگی طراحی واکنشگرا را می توانید برای قالب فعال کنید. اگر این گزینه را غیر فعال کنید layout ثابت برای وب سایت شما انتخاب خواهد شد.
  2. Enable Zoom on mobile devices : با فعال کردن این گزینه قابلیت zoom در دستگاه های تلفن همراه فعال خواهد شد . در صورتیکه که این گزینه را انتخاب نکنید این قابلیت غیرفعال می گردد.
  3. Use Fixed Layout for iPad Portrait deprecated in upcoming 3.8.7 : انتخاب این گزینه برای استفاده از layout ثابت برای آیپد ها در حالت portrait می باشد. این گزینه به یک پلاگین خارجی متصل خواهد شد.
  • Tracking / Space Before Head / Space Before Body Code
  1. Tracking Code : در این قسمت می توانید Tracking ID مربوط به گوگل انالیتیک یا دیگری را وارد نمایید. این کد به قسمت هدر قالب شما افزوده خواهد شد. در این صورت باید کد ها را به صورت مستقیم در تگ های اسکریپت وارد کنید.
  2. Space before : این قسمت به منظور افزودن کد قبل از تک می باشد.
  3. Space before : این قسمت به منظور افزودن کد قبل از تک می باشد.

آموزش کار با قالب avada و آوادا در وردپرستنظیمات قسمت Site Width یا پهنای سایت یا عرض در قالب آوادا

  1. Layout : در این قسمت می توانید قالب بندی یا layout سایت را به صورت باکس (boxed) یا عریض (wide) تعیین کنید.
  2. Site Width : در این قسمت می توانید عرض کلی سایت را کنترل نمایید. به صورت پیکسل یا درصد به صورت مثال 100% یا 1170px یا پیکسل.
  • Content + Sidebar Width عرض موقعیت های مختلف قالب آوادا

این تنظیمات در صفحاتی با 1 نوار کناری استفاده می شود. و مجموع مقادیر باید بالای 100 باشد.

  1. Content Width : در این قسمت می توانید عرض منطقه ی محتوای سایت را کنترل نمایید . به صورت پیکسل یا درصد به صورت مثال 100% یا 1170px یا پیکسل.
  2. Sidebar Width : در این قسمت می توانید عرض نوار کناری سایت را کنترل نمایید . به صورت پیکسل یا درصد به صورت مثال 100% یا 1170px یا پیکسل.
  • Content + Sidebar + Sidebar Width

این تنظیمات در صفحاتی با 2 نوار کناری استفاده می شود. و مجموع مقادیر باید بالای 100 باشد.

  1. Content Width : در این قسمت می توانید عرض منطقه ی محتوای سایت را کنترل نمایید . به صورت پیکسل یا درصد به صورت مثال 100% یا 1170px یا پیکسل.
  2. Sidebar 1 Width : در این قسمت می توانید عرض اولین نوار کناری سایت را کنترل نمایید . به صورت پیکسل یا درصد به صورت مثال 100% یا 1170px یا پیکسل.
  3. Sidebar 2 Width : در این قسمت می توانید عرض دومین نوار کناری سایت را کنترل نمایید . به صورت پیکسل یا درصد به صورت مثال 100% یا 1170px یا پیکسل.

آموزش کار با قالب avada و آوادا در وردپرستنظیمات قسمت هدر Header در قالب آوادا وردپرس

در این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به محتوای هدر را اعمال نمایید.

  1. Header Position : در این قسمت می توانید موقعیت هدر را تعیین کنید. موقعیت های چپ و راست ، تنظیمات محتوای هدر را در دستگاه های موبایلی نمایش نخواهد داد و فقط در دستگاه های دسکتاپ قابل مشاهده می باشد.
  2. Select a Header Layout : در این قسمت می توانید layout ها یا قالب بندی های مختلف هدر را مشاهده و انتخاب نمایید.
  3. Side Header Responsive Breakpoint : در این قسمت می توانید زمانیکه در موبایل هدر نمایش داده می شود به هدر موبایلی تغییر داده شود. Breakpoint پیشنهادی 800px به همراه عرض هدر جانبی می باشد. این مقادیر به پیکسل هستند مثل 1080px
  4. Header Shadow : با انتخاب این گزینه سایه یا Shadow هدر نمایش داده می شود. این ویژگی با مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه های قبل از نسخه 11 سازگاری ندارد.
  5. 100% Header Width : با انتخاب این گزینه ، عرض هدر به 100% عرض مرورگر تنظیم خواهد شد. در صورتیکه بخواهید عرض هدر با عرض سایت یکی باشد این گزینه را غیر فعال کنید و فقط با طرح عریض کار خواهد کرد.
  6. Slider Position : در این قسمت می توانید مشخص کنید اسلایدر بالا (above) یا پاین (below) هدر نمایش داده شود.

آموزش کار با قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات قسمت بکگراند هدر یا Header Background در قالب آوادا

در این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به پس زمینه ی هدر سایت را اعمال نمایید.

  1. Background Image For Header Area : از طریق دکمه ی upload می توانید تصویر مورد نظر جهت قرار گیری در پس زمینه ی هدر را انتخاب نمایید و یا URL یا آدرس یک تصویر را در فیلد مربوطه وارد نمایید .
  2. 100% Background Image : در صورتیکه این گزینه را انتخاب نمایید تصویر هدر با 100% ارتفاع و عرض نمایش داده می شود و مطابق با سایز مرورگر مقیاس پذیری خواهد داشت.
  3. Parallax Background Image : از طریق این گزینه می توانید ویژگی اسکرول یا پیمایش parallax را برای تصویر هدر در موقعیت top یا بالای صفحه فعال نمایید.
  4. Background Repeat : در این قسمت می توانید نحوه ی تکرار تصویر پس زمینه ی هدر را مشخص نمایید . گزینه های این بخش به صورت تکرار (repeat)، تکرار در عرض (repeat-x) , تکرار در ارتفاع (repeat-y) و بدون تکرار(no-repeat) می باشد.
  5. Header Top Padding : در این قسمت می توانید فاصله هدر از بالا را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید.مثل 10px or 10%
  6. Header Bottom Padding : در این قسمت می توانید فاصله هدر از پایین را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید.مثل 10px or 10%
  7. Header Left Padding : در این قسمت می توانید فاصله هدر از چپ را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید.مثل 10px or 10%
  8. Header Right Padding : در این قسمت می توانید فاصله هدر از راست را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید.مثل 10px or 10%

آموزش کار با قالب avada و آوادا وردپرس

تنظیمات قسمت آیکون های شبکه های اجتماعی در هدر قالب آوادا یا Header Social Icons

در این بخش می توانید تنظیمات مربوط به آیکون های شبکه های اجتماعی را که در بخش هدر سایت نمایش داده می شوند را اعمال نمایید.

  1. Header Social Icons Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت آیکون های شبکه های اجتماعی بخش هدر را بر حسب پیکسل مشخص نمایید که به صورت پیشفرض 16 پیکسل می باشد.
  2. Header Social Icons Custom Color : در این قسمت می توانید برای آیکون های شبکه های اجتماعی بخش هدر رنگ سفارشی تعیین نمایید. بدین منظور باید از مقادر Hex استفاده کنید و یا برای استفاده همزمان از چندین رنگ از علامت | استفاده کنید. مثل #AA0000|#00AA00|#0000AA
  3. Header Social Icons Boxed : با انتخاب yes یا no می توانید تعیین کنید که آیا آیکون ها ی شبکه های اجتماعی بخش هدر در باکس های کوچکی نمایش داده شوند یا نه.
  4. Header Social Icons Custom Box Color : در این قسمت می توانید برای باکس آیکون های شبکه های اجتماعی بخش هدر رنگ سفارشی تعیین نمایید. بدین منظور باید از مقادر Hex استفاده کنید و یا برای استفاده همزمان از چندین رنگ از علامت | استفاده کنید. مثل #AA0000|#00AA00|#0000AA
  5. Header Social Icons Boxed Radius : در این قسمت می تواند اندازه ی باکس آکون های شبکه های اجتماعی بخش هدر را بر حسب پیکسل مشخص نمایید. برای مثال 4px
  6. Header Social Icons Boxed Padding : در این قسمت می توانید میزان فاصله ی هر باکس آیکون های شبکه های اجتماعی بخش هدر را بر حسب پیکسل مشخص نمایید. به صورت پیشفرض این اندازه 8px می باشد.
  7. Header Social Icons Tooltip Position : در این قسمت می توانید موقعیت tooltip یا توضیحات آیکون های شبکه های اجتماعی بخش هدر را به صورت پایین ، بالا ، چپ یا راست مشخص نمایید.

    آموزش کار با قالب avada و آوادا وردپرس

تنظیمات قسمت هدر متحرک یا Sticky Header در قالب آوادا

در این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به هدر Stiky یا ثابت در بالای صفحه را اعمال نمایید. هدر ثابت با اسکرول به پایین صفحه نیز قابل رویت هست و پنهان نمی شود.

  1. Enable Sticky Header : با انتخاب این گزینه می توانید هدر را به صورت ثابت در بالای صفحه قرار دهید . یعنی با اسکرول به پایین صفحه نیز هدر در بالا قابل رویت خواهد بود. در صورتیکه این گزینه را انتخاب نکنید این ویژگی غیر فعال خواهد بود.
  2. Enable Sticky Header on Tablets : با انتخاب این گزینه می توانید هدر را به صورت ثابت در بالای صفحه زمانیکه در تبلت قرار داشت مشخص نمایید . یعنی با اسکرول به پایین صفحه نیز هدر در بالای تبلت قابل رویت خواهد بود. در صورتیکه این گزینه را انتخاب نکنید این ویژگی غیر فعال خواهد بود.
  3. Enable Sticky Header on Mobiles : با انتخاب این گزینه می توانید هدر را به صورت ثابت در بالای صفحه زمانیکه در موبایل قرار داشت مشخص نمایید . یعنی با اسکرول به پایین صفحه نیز هدر در بالای موبایل قابل رویت خواهد بود. در صورتیکه این گزینه را انتخاب نکنید این ویژگی غیر فعال خواهد بود.
  4. Enable Sticky Header Animation : با انتخاب این گزینه هدر ثابت ، قابلیت متحرک شدن پیدا می کند و ارتفاع آن کمتر می شود. دراین حالت با کوچکتر شدن هدر، اندازه ی لگو و منو ها نیز کوچکتر می شود. البته این قابلیت فقط برای هدر v1 – v3 امکان پذیر می باشد.
  5. Headers 4-5 Sticky Header Display : این گزینه مختص هدر های 4-5 می باشد و زمانی باید انتخاب شود که هدر شما منو یا منو+ناحیه لگو را نمایش می دهد. شما می توانید تعیین کنید فقط منو نمایش داده شود یا منو همراه با لگو نمایش داده شود.
  6. Sticky Header Menu Item Padding : در این قسمت میتوانید فاصله ی بین آیتم های منو در حالت هدر ثابت را مشخص کنید که بر حسب پیکسل می باشد ولی باید بدون px عدد را وارد کنید. به صورت پیشفرض این مقدار 35 می باشد.
  7. Sticky Header Navigation Font Size : در این قسمت میتوانید اندازه فونت آیتم های منو در حالت هدر ثابت را مشخص کنید که بر حسب پیکسل می باشد ولی باید بدون px عدد را وارد کنید. به صورت پیشفرض این مقدار 14 می باشد.

    آموزش کار با قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات قسمت لوگو یا logo در قالب آوادا

  1. Default Logo : در این قسمت می توانید فایل تصویر لگو را از طریق دکمه upload آپلود کنید یا از طریق دکمه remove حذف نمایید.
  2. Default Logo (Retina Version @2x) : در این قسمت می توانید فایل تصویر لگو برای ورژن Retina ی لگو را انتخاب نمایید. این تصویر باید دقیقا سایز 2x از لگوی اصلی باشد.
  3. Default Logo Width : اگر لگوی retina آپلود شده باشد، اندازه ی عرض لگوی استاندارد 1x را وارد کنید ، در غیر این صورت اندازه ی لگوی retina را وارد کنید. توجه داشته باشید باید بدون px وارد کنید به صورت 40 .
  4. Default Logo Height : اگر لگوی retina آپلود شده باشد، اندازه ی ارتفاع لگوی استاندارد 1x را وارد کنید ، در غیر این صورت اندازه ی لگوی retina را وارد کنید. توجه داشته باشید باید بدون px وارد کنید به صورت 40 .
  1. Sticky Header Logo : از طریق دکمه upload می توانید یک فایل تصویری بعنوان لگوی ثابت بخش هدر انتخاب نمایید.
  2. Sticky Header Logo (Retina Version @2x) : در این قسمت می توانید فایل تصویری بعنوان لگوی ثابت بخش هدر برای ورژن Retina را انتخاب نمایید. این تصویر باید دقیقا سایز 2x از لگوی اصلی باشد.
  3. Sticky Header Logo Width : اگر لگوی ثابت retina آپلود شده باشد، اندازه ی عرض لگوی استاندارد 1x را وارد کنید ، در غیر این صورت اندازه ی لگوی retina را وارد کنید. توجه داشته باشید باید بدون px وارد کنید به صورت 40 .
  4. Sticky Header Logo Height : اگر لگوی ثابت retina آپلود شده باشد، اندازه ی ارتفاع لگوی استاندارد 1x را وارد کنید ، در غیر این صورت اندازه ی لگوی retina را وارد کنید. توجه داشته باشید باید بدون px وارد کنید به صورت 40
    آموزش کار با قالب avada و آوادا وردپرس

تنظیمات لوگو در موبایل یا Mobile Logo در پوسته avada وردپرس

  1. Mobile Logo : در این قسمت می توانید یک فایل تصویر از طریق دکمه upload برای لگوی موبایلی سایت خود انتخاب نمایید.
  2. Mobile Logo (Retina Version @2x) : در این قسمت می توانید فایل تصویری بعنوان لگوی موبایلی برای ورژن Retina را انتخاب نمایید. این تصویر باید دقیقا سایز 2x از لگوی موبایلی اصلی باشد.
  3. Mobile Logo Width : اگر لگوی موبایلی retina آپلود شده باشد، اندازه ی عرض لگوی استاندارد 1x را وارد کنید ، در غیر این صورت اندازه ی لگوی retina را وارد کنید. توجه داشته باشید باید بدون px وارد کنید به صورت 40 .
  4. Mobile Logo Height : اگر لگوی موبایلی retina آپلود شده باشد، اندازه ی ارتفاع لگوی استاندارد 1x را وارد کنید ، در غیر این صورت اندازه ی لگوی retina را وارد کنید. توجه داشته باشید باید بدون px وارد کنید به صورت 40 .
  1. Logo Alignment : در این قسمت می توانید ترازبندی لگو را مشخص کنید. موقعیت مرکزی یا center فقط برای هدر 5 و هدر کناری کار میکند.
  2. Logo Left Margin : حاشیه لگو از سمت چپ به پیکسل. برای مثال 10px
  3. Logo Right Margin : حاشیه لگو از سمت راست به پیکسل. برای مثال 10px
  4. Logo Top Margin : حاشیه لگو از سمت بالا به پیکسل. برای مثال 10px
  5. Logo Bottom Margin : حاشیه لگو از سمت پایین به پیکسل. برای مثال 10pxآموزش کار با قالب avada و آوادا وردپرس

تنظیم آیکون نماد کوچک سایت یا Favicon Options در قالب آوادا

  1. Favicon : در این قسمت می توانید فایل تصویر نماد یا favicon سایت را به صورت 16px x 16px آپلود نمایید.
  2. Apple iPhone Icon Upload : در این قسمت می توانید آیکون سایت برای اپل ایفون ها را به صورت 57px x 57px آپلود نمایید.
  3. Apple iPhone Retina Icon Upload : در این قسمت می توانید آیکون سایت برای اپل ایفون ها ورژن Retina را به صورت 114px x 114px آپلود نمایید.
  4. Apple iPad Icon Upload : در این قسمت می توانید آیکون سایت برای ipad های اپل را به صورت 72px x 72px آپلود نمایید.
  5. Apple iPad Retina Icon Upload : در این قسمت می توانید آیکون سایت برای ipad های اپل ورژن Retina را به صورت 144px x 144px آپلود نمایید.آموزش کار با قالب avada و آوادا وردپرس
  • تنظیمات منو یا menu در قالب آودا

  • Menu Options
  1. Side Header Menu Text Align : در این قسمت می توانید تراز دلخواه برای متن منو در هدر کناری را کنترل کنید.
  2. Main Nav Height : در این قسمت می توانید ارتفاع منو را بر اساس پیکسل تعیین کنید. مقدار مورد نظر را باید بدون px وارد کنید. عدد پیشفرض 83 می باشد.
  3. Main Menu Highlight Bar Size : در این قسمت می توانید اندازه نوار کادر دور منو برجسته را کنترل نمایید. این عدد را باید بدون px وارد کنید و مقدار پیشفرض آن نیز 3 می باشد. جهت پنهان کردن آن نیز عدد 0 را وارد کنید.
  4. Main Menu Item Padding : در این قسمت می توانید فاصله ی سمت راست منو را مشخص نمایید ( فاصله سمت چپ در حالت RTL می باشد) . عدد مورد نظر را بدون px وارد کنید و مقدار پیشفرض نیز 45 می باشد.
  5. Main Menu Dropdown Width : در این قسمت می توانید عرض منوی اصلی بازشدنی یا کشویی را مشخص نمایید. این مقدار بر حسب پیکسل بوده و به صورت 170px میبایست وارد شود.
  6. Main Menu Dropdown Item Top/Bottom Padding : در این قسمت می توانید فاصله ی سمت بالا/پایین آیتم های منوی اصلی کشویی را مشخص نمایید. این مقدار بر حسب پیکسل بوده و به صورت 7px میبایست وارد شود.
  7. Main Menu Dropdown Item Divider : با انتخاب این گزینه می توانید از خطوط تقسیم کننده در میان آیتم های منوی باز شدنی اصلی سایت استفاده نمایید.
  8. Top Menu Dropdown Width : در این قسمت می توانید عرض منوی بالایی باز شدنی را مشخص نمایید. مثل 100px
  9. Mega Menu Max-Width : در این قسمت می توانید حد اکثر پهنای مگامنو را بر اساس پیکسل به صورت 1100px وارد نمایید.
  10. Mega Menu Column Title Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت برای عنوان ستون مگا منو(برچسب سطح 2 منو) را بر اساس پیکسل به صورت 18px وارد نمایید.
  11. Mega Menu Item Top/Bottom Padding : در این قسمت می توانید فاصله ی بالا/پایین آیتم های مگا منو را به صورت 5px تنظیم نمایید.
  12. Mega Menu Item Divider : با انتخاب این گزینه می توانید از خطوط تقسیم کننده در میان آیتم های زیر منوی مگا منو استفاده نمایید.
  13. Dropdown Menu Indicator : با انتخاب این گزینه می توانید فلش های شاخص جهت رفتن به سطوح بالاتر آیتم های منو ها را فعال کنید.
  14. Menu Drop Shadow : با فعال کردن این گزینه می توانید حالت سایه دار برای منوی باز شدنی را فعال نمایید. در صورت عدم انتخاب این ویژگی غیر فعال خواهد شد.
  15. Display Search Icon in Main Nav : با انتخاب این گزینه ، آیکون جستجو در منوی اصلی نمایش داده خواهد شد.
  16. Enable Circle Border On Menu Icons : با انتخاب این گزینه یک مرز دایره ای بر روی آیکون های سبد خرید و آیکون ها ی جستجو قرار داده می شود.آموزش قالب avada و آوادا وردپرس

تنظیمات منو های موبایل یا Mobile Menu Options در قالب آوادا

  1. Mobile Menu Design Style: در این قسمت میتوانید بین طراحی مدرن یا کلاسیک یکی را انتخاب کنید.
  2. Mobile Menu Item Padding : در این قسمت می توانید میزان فاصله ی آیتم های منو از سمت راست ( و سمت چپ در حالت RTL) روی دستگاه های موبایلی در زمان استفاده از منوی معمولی را کنترل کنید. این مقدار به صورت پیشفرض 25 پیکسل می باشد که باید بدون px وارد شود.
  3. Mobile Menu Text Align : در این قسمت می توانید ترازبندی متن منو در دستگاه های موبایلی را مشخص نمایید. حالت های چپ، راست و وسط قابل انتخاب می باشند.
  4. Mobile Menu Icons Top Margin : در این قسمت می توانید حاشیه ی بالایی آیکون های منوی موبایلی مدرن در حالت هدر ثابت را به پیکسل وارد کنید . برای مثال 100px
  5. Mobile Menu Navigation Height : در این قسمت می توانید میزان ارتفاع منوی هر یک از آیتم های منو را بر حسب پیکسل به صورت عددی بدون px کنترل نمایید.
  6. Mobile Menu Submenu Slide Outs : با انتخاب این گزینه ، زیر منو ها در slideout elemnts منوی موبایلی گروه بندی خواهند شد.آموزش قالب avada و آوادا وردپرس

تنظیمات عنوان صفحه یا Page Title Bar در قالب آوادا

Page Title Bar Options

  1. Page Title Bar : در این قسمت می توانید وضعیت نمایش نوارعنوان صفحه را مشخص نمایید. این یک گزینه ی کلی برای هر صفحه یا پست، و می توانید آن را از طریق تنظیمات صفحات و پست ها را به صورت تکی تغییر دهید. گزینه ی show bar and content برای نمایش نوان عنوان و محتوا با هم / گزینه ی show content only برای نمایش فقط محتوا و گزینه ی hide جهت مخفی کردن نوار عنوان صفحات می باشد.
  2. Page Title Bar Text : در این قسمت می توانید نمایش یا عدم نمایش متن عنوان صفحات را مشخص کنید.
  3. 100% Page Title Width : با انتخاب این گزینه می توانید محتوای عنوان صفحات را به 100% عرض مرورگر تنظیم کنید و یا در صورتیکه این گزینه انتخاب نشود محتوای عنوان صفحات با عرض سایت تنظیم خواهد شد. این گزینه فقط در حالت wide layout کار می کند.
  4. Page Title Bar Height : در این قسمت می توانید ارتفاع نوار عنوان صفحات را بر حسب پیکسل مشخص کنید. برای مثال 10px
  5. Page Title Bar Mobile Height : در این قسمت می توانید ارتفاع نوار عنوان صفحات در موبایل را بر حسب پیکسل مشخص کنید. برای مثال 10px
  6. Page Title Bar Text Alignment : در این قسمت می توانید ترازبندی متن عنوان اصلی و عنوان فرعی صفحات را به صورت چپ/راست یا وسط مشخص کنید.
  7. Page Title Bar Background : در این قسمت می توانید یک فایل تصویر آپلود یا آدرس یک فایل تصویر برای پس زمینه ی نوار عنوان صفحات تعیین کنید.
  8. Page Title Bar Background (Retina Version @2x) : در این قسمت می توانید یک فایل تصویر آپلود یا آدرس یک فایل تصویر برای پس زمینه ی نوارعنوان صفحات در ورژن retina تعیین کنید.
  9. 100% Background Image : در صورتیکه این گزینه را انتخاب کنید، تصویر پس زمینه ی نوار عنوان ، در 100% طول و عرض نوار عنوان نمایش داده خواهد شد و متناسب با مرورگر مقیاس پذیر خواهد بود.
  10. Parallax Background Image : با انتخاب این گزینه می توانید حالت پارالاکس تصویر پس زمینه را در هنگام اسکرول کردن فعال نمایید.
  11. Fading Animation : در صورتیکه این گزینه را فعال کنید، در هنگام اسکرول کردن ، متن عنوان صفحات افکت fade یا محو خواهد گرفت.آموزش قالب avada و آوادا وردپرس

تنظیمات مسیر سایت یا Breadcrumb Options در قالب آوادا وردپرس

  1. Breadcrumbs/Search Box : در این قسمت می توانید مشخص کنید که در نوار عنوان صفحات ، باکس جستجو یا breadcrumbs ( مسیر فعلی کاربر در سایت) و یا هیچ یک نمایش داده شود.
  2. Breadcrumbs on Mobile Devices : در صورتیکه بخواهید breadcrumbs در دستگاه های موبایلی نمایش داده شود می توانید این گزینه را انتخاب کنید.
  3. Breadcrumb Menu Prefix : در این قسمت می توانید متنی که می خواهید قبل از breadcrumbs قرار داده شود را تایپ کنید.
  4. Breadcrumb Menu Separator : در این قسمت میتوانید کاراکتر یا سمبلی که می خواهید در بین قسمت های مختلف breadcrumb نمایش داده شود را وارد کنید که به صورت پیشفرض معمولا کاراکتر اسلش “/” می باشد.
  5. Show Custom Post Type Archives on Breadcrumbs : برای نمایش آرشیو های انواع پست های سفارشی در نوار Breadcrumbs می توانید این گزینه را انتخاب کنید.
  6. Show Post Categories on Breadcrumbs : برای نمایش دسته بندی پست ها در نوار Breadcrumbs می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

آموزش قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات نوار کشویی مشکلی رنگ یا Sliding Bar در بالای قالب avada

  1. Enable Sliding Bar : برای فعال کردن نوار کشویی بالا این گزینه را انتخاب کنید.
  2. Disable Sliding Bar On Mobile : برای غیر فعال کردن نوار کشویی بالا در دستگاه های موبایلی این گزینه را انتخاب کنید.
  3. Enable Top Border on Sliding Bar : با انتخاب این گزینه می توانید مرز یا خط بالایی نوار کشویی را فعال کنید.
  4. Sliding Bar Open On Page Load : در صورتیکه این گزینه را انتخاب کنید، می توانید ویژگی نوار کشویی در زمان لود صفحات را فعال کنید.
  5. Number of Sliding Bar Columns : در این قسمت می توانید تعداد ستون های نوار کشویی را مشخص کنید.

آموزش قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات فوتر پایینی یا footer در قالب avada وردپرس

  1. 100% Footer Width : با انتخاب این گزینه ، پهنای فوتر متناسب با عرض مرورگر تنظیم خواهد شد. برای تنظیم بر اساس پهنای سایت می توانید این گزینه را غیر فعال کنید. توجه داشته باشید این گزینه فقط در حالت wide layout کار می کند.
  2. Footer Special Effects : در این قسمت می توانید جلوه ها یا افکت های مورد نظرتان برای بخش فوتر یا پاورقی سایت را مشخص کنید.

None یا بدون افکت ، Footer Parallax Effect یا افکت فوتر پارالاکس ، Parallax Background Image یا افکت تصویر پس زمینه ی پارالاکس ، Sticky Footer یا افکت هدر ثابت ، و Sticky Footer and Parallax Background Image یا افکت فوتر ثابت همراع با تصویر زمینه ی پارالاکس.

  • Footer Widgets Area Options
  1. Footer Widgets : در صورتیکه این گزینه را فعال یا انتخاب کنید می توانید ابزارک های فوتر را در حالت نمایش قرار دهید.
  2. Number of Footer Columns : در این قسمت می توانید تعداد ستون هایی که می خواهید در بخش فوتر قرار دهید را مشخص کنید.
  3. Background Image For Footer Widget Area : در این قسمت می توانید یک تصویر آپلود کرده یا مسیر تصویر مورد نظرتان را جهت قرار گیری به عنوان تصویر پس زمینه ی بخش ابزارک های فوتر مشخص کنید.
  4. 100% Background Image : با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید که طول و عرض تصویر پس زمینه در حالت 100% و مطابق با اندازه مرورگر مقیاس پذیر باشد.
  5. Background Repeat : در این قسمت می توانید نحوه ی تکرار تصویر پس زمینه ی فوتر را مشخص نمایید . گزینه های این بخش به صورت تکرار (repeat)، تکرار در عرض (repeat-x) , تکرار در ارتفاع (repeat-y) و بدون تکرار(no-repeat) می باشد.Background Position
  6. Footer Top Padding : در این قسمت می توانید فاصله فوتر از بالا را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید.مثل 10px or 10%
  7. Footer Bottom Padding : در این قسمت می توانید فاصله فوتر از پایین را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید.مثل 10px or 10%
  8. Footer Left Padding : در این قسمت می توانید فاصله فوتر از چپ را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید.مثل 10px or 10%
  9. Footer Right Padding : در این قسمت می توانید فاصله فوتر از راست را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید.مثل 10px or 10%

آموزش قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات قسمت کپی رایت در فوتر یا Footer Copyright Area Options در قالب avada

  1. Copyright Bar : با انتخاب این گزینه می توانید قسمت کپی رایت را در بخش فوتر نمایش دهید.
  2. Copyright Text : در این قسمت می توانید متن دلخواه جهت قسمت کپی رایت سایت را وارد نمایید که البته می توانید از کد های html نیز استفاده کنید.
  3. Copyright Top Padding : در این قسمت می توانید میزان فاصله ی کپی رایت از بالا را بر اساس پیکسل مشخص کنید. مثل 18px
  4. Copyright Bottom Padding : در این قسمت می توانید میزان فاصله ی کپی رایت از پایین را بر اساس پیکسل مشخص کنید. مثل 18px
  1. Display Social Icons on Footer of the Page : با انتخاب این گزینه می توانید آیکون های شبکه های اجتماعی را در قسمت فوتر صفحات سایت خود داشته باشید.
  2. Footer Social Icons Font Size : دراین قسمت می توانید اندازه ی آیکون های شبکه های اجتماعی بخش فوتر را مشخص کنید.
  3. Footer Social Icons Custom Color : در این قسمت می توانید یک رنگ سفارشی برای آیکون های شبکه های اجتماعی بخش فوتر مشخص کنید. می توانید از یک مقدار hex هگزا برای همه و یا با وارد کردن کاراکتر | برای هر کدام یک رنگ مشخص کنید . مثل #AA0000|#00AA00|#0000AA
  4. Footer Social Icons Boxed : با انتخاب yes یا no می توانید تعیین کنید که آیا آیکون ها ی شبکه های اجتماعی بخش فوتر در باکس های کوچکی نمایش داده شوند یا نه.
  5. Footer Social Icons Custom Box Color : در این قسمت می توانید برای باکس آیکون های شبکه های اجتماعی بخش فوتر رنگ سفارشی تعیین نمایید. بدین منظور باید از مقادر Hex استفاده کنید و یا برای استفاده همزمان از چندین رنگ از علامت | استفاده کنید. مثل #AA0000|#00AA00|#0000AA
  6. Footer Social Icons Boxed Radius : در این قسمت می تواند اندازه ی باکس آکون های شبکه های اجتماعی بخش فوتر را بر حسب پیکسل مشخص نمایید. برای مثال 4px
  7. Footer Social Icons Boxed Padding : در این قسمت می توانید میزان فاصله ی هر باکس آیکون های شبکه های اجتماعی بخش فوتر را بر حسب پیکسل مشخص نمایید. به صورت پیشفرض این اندازه 8px می باشد.
  8. Footer Social Icons Tooltip Position : در این قسمت می توانید موقعیت tooltip یا توضیحات آیکون های شبکه های اجتماعی بخش فوتر را به صورت پایین ، بالا ، چپ یا راست مشخص نمایید.

آموزش قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات موقعیت نوار کناری یا Sidebars در قالب avada

  1. Activate Global Sidebar : با انتخاب این گزینه می توانید Sidebar یا نوار کناری سراسری برای تمامی صفحات تعریف کنید. در این حالت این گزینه page options را لغو می کند.
  2. Global Sidebar 1 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 1 را جهت نمایش سراسری در کلیه صفحات مشخص کنید.
  3. Global Sidebar 2 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 2 را جهت نمایش سراسری در کلیه صفحات مشخص کنید. این Sidebar فقط در صورتی می تواند استفاده شود که Sidebar شماره 1 انتخاب شده باشد.
  4. Global Sidebar Position : در این قسمت می توانید موقعیت Sidebar شماره 1 را مشخص کنید که در کدام سمت صفحه سایت قرار گیرد. اگر Sidebar شماره 1 سمت راست باشد Sidebar شماره 2 در سمت مخالف آن یعنی سمت چپ قرار خواهد گرفت.
  1. Activate Global Sidebar : باانتخاب این گزینه میتوانید Sidebar سراسری را برای تمامی پست های نمونه کار تکی فعال کنید. استفاده از این گزینه تنظیمات portfolio options را لغو خواهد کرد.
  2. Global Sidebar 1 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 1 را جهت نمایش در کلیه پست های نمونه کار تکی، مشخص کنید.
  3. Global Sidebar 2 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 21 را جهت نمایش در کلیه پست های نمونه کار تکی، مشخص کنید. این Sidebar فقط در صورتی می تواند استفاده شود که Sidebar شماره 1 انتخاب شده باشد.
  4. Global Portfolio Sidebar Position : در این قسمت می توانید موقعیت Sidebar شماره 1 را مشخص کنید که در کدام سمت صفحه Portfolio  قرار گیرد. اگر Sidebar شماره 1 سمت راست باشد Sidebar شماره 2 در سمت مخالف آن یعنی سمت چپ قرار خواهد گرفت.
  • Portfolio Archive/Category Pages
  1. Portfolio Archive/Category Sidebar 1 : در این قسمت می توانید Sidebar شماره 1 جهت نمایش در صفحات دسته بندی ها / آرشیو ها را مشخص کنید.
  2. Portfolio Archive/Category Sidebar 2 : در این قسمت می توانید Sidebar شماره 2 جهت نمایش در صفحات دسته بندی ها / آرشیو ها را مشخص کنید. این Sidebar فقط در صورتی می تواند استفاده شود که Sidebar شماره 1 انتخاب شده باشد.

آموزش قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات مطالب بلاگ یا Blog Posts در قالب avada وردپرس

  1. Activate Global Sidebar : باانتخاب این گزینه میتوانید Sidebar سراسری را برای تمامی پست های تکی فعال کنید. استفاده از این گزینه تنظیمات post options را لغو خواهد کرد.
  2. Global Sidebar 1 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 1 را جهت نمایش در کلیه پست های تکی، مشخص کنید.
  3. Global Sidebar 2 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 21 را جهت نمایش در کلیه پست های تکی، مشخص کنید. این Sidebar فقط در صورتی می تواند استفاده شود که Sidebar شماره 1 انتخاب شده باشد.
  4. Global Portfolio Sidebar Position : در این قسمت می توانید موقعیت Sidebar شماره 1 را مشخص کنید که در کدام سمت صفحه وبلاگ قرار گیرد. اگر Sidebar شماره 1 سمت راست باشد Sidebar شماره 2 در سمت مخالف آن یعنی سمت چپ قرار خواهد گرفت.
  • Blog Archive/Category Pages
  1. Blog Archive/Category Sidebar 1 : در این قسمت می توانید Sidebar شماره 1 جهت نمایش در صفحات دسته بندی ها / آرشیو های وبلاگ را مشخص کنید.
  2. Blog Archive/Category Sidebar 2 : در این قسمت می توانید Sidebar شماره 2 جهت نمایش در صفحات دسته بندی ها / آرشیو های وبلاگ را مشخص کنید. این Sidebar فقط در صورتی می تواند استفاده شود که Sidebar شماره 1 انتخاب شده باشد.
  1. Activate Global Sidebar : باانتخاب این گزینه میتوانید Sidebar سراسری را برای صفحه ی اصلی فروشگاه و تمامی محصولات تکی فعال کنید. استفاده از این گزینه تنظیمات woocommerce options را لغو خواهد کرد.
  2. Global Sidebar 1 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 1 را جهت نمایش در کلیه صفحات محصولات تکی، مشخص کنید.
  3. Global Sidebar 2 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 21 را جهت نمایش در کلیه صفحات محصولات تکی، مشخص کنید. این Sidebar فقط در صورتی می تواند استفاده شود که Sidebar شماره 1 انتخاب شده باشد.
  4. Global Woocommerce Sidebar Position : در این قسمت می توانید موقعیت Sidebar شماره 1 را مشخص کنید که در کدام سمت فروشگاه woocommerce قرار گیرد. اگر Sidebar شماره 1 سمت راست باشد Sidebar شماره 2 در سمت مخالف آن یعنی سمت چپ قرار خواهد گرفت.
  • WooCommerce Archive/Category Pages
  1. Woocommerce Archive/Category Sidebar 1 : در این قسمت می توانید Sidebar شماره 1 جهت نمایش در صفحات دسته بندی ها / آرشیو ها را مشخص کنید.
  2. Woocommerce Archive/Category Sidebar 2 : در این قسمت می توانید Sidebar شماره 2 جهت نمایش در صفحات دسته بندی ها / آرشیو ها را مشخص کنید. این Sidebar فقط در صورتی می تواند استفاده شود که Sidebar شماره 1 انتخاب شده باشد.

آموزش قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات BBPress/BuddyPress در قالب avada وردپرس

  1. Activate Global Sidebar : باانتخاب این گزینه میتوانید Sidebar سراسری را برای صفحات فروم یا انجمن فعال کنید. صفحه index انجمن، صفحه profile ، و صفحه search نیازی ندارند که این گزینه را برایشان فعال کرده و  Sidebar  شماره 1 و 2 را نمایش دهند.
  2. Global Sidebar 1 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 1 را جهت نمایش در صفحات فروم و BuddyPress ، مشخص کنید.
  3. Global Sidebar 2 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 21 را جهت نمایش در صفحات فروم و BuddyPress ، مشخص کنید. این Sidebar فقط در صورتی می تواند استفاده شود که Sidebar شماره 1 انتخاب شده باشد.
  4. Global bbPress/BuddyPress Sidebar Position : در این قسمت می توانید موقعیت Sidebar شماره 1 را مشخص کنید که در کدام سمت صفحات bbPress/BuddyPress قرار گیرد. اگر Sidebar شماره 1 سمت راست باشد Sidebar شماره 2 در سمت مخالف آن یعنی سمت چپ قرار خواهد گرفت.
  1. Search Page Sidebar 1 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 1 را جهت نمایش در صفحه نتایج جستجو ، مشخص کنید.
  2. Search Page Sidebar 2 : در این قسمت از لیست کشویی می توانید Sidebar شماره 2 را جهت نمایش در صفحه نتایج جستجو ، مشخص کنید.
  3. Search Sidebar Position : در این قسمت می توانید موقعیت Sidebar شماره 1 را مشخص کنید که در کدام سمت صفحات جستجو قرار گیرد. اگر Sidebar شماره 1 سمت راست باشد Sidebar شماره 2 در سمت مخالف آن یعنی سمت چپ قرار خواهد گرفت.

آموزش قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات بکگراند پس زمینه یا Background در قالب avada وردپرس

  • Background options below only work in boxed mode
  1. Background Image For Outer Areas In Boxed Mode : در این قسمت می توانید یک تصویر برای پس زمینه با استفاده از دکمه ی upload ، بارگزاری کنید. همچنین می توانید URL تصویر مورد نظرتان را جهت بارگزاری از وب انتخاب نمایید.
  2. 100% Background Image : با انتخاب این گزینه تصویر پس زمینه در 100% طول و عرض خود خواهد بود و همراه با تغییر سایز مرورگر نیز مقایس پذیر می شود.
  3. Background Repeat : در این قسمت می توانید نحوه ی تکرار تصویر پس زمینه ی هدر را مشخص نمایید . گزینه های این بخش به صورت تکرار (repeat)، تکرار در عرض (repeat-x) , تکرار در ارتفاع (repeat-y) و بدون تکرار(no-repeat) می باشد.
  4. Background Color For Outer Areas In Boxed Mode : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه برای نواحی خارجی در حالت Boxed را مشخص کنید.
  5. Background Pattern : با انتخاب این گزینه می توانید یک الگو یا Pattern برای پس زمینه انتخاب کنید. در این صورت از قسمت بعدی الگوی مورد نظر را میبایست انتخاب کنید.
  6. Select a Background Pattern : یکی از این الگو ها را می توانید جهت قرار گیری در پس زمینه ی سایت انتخاب کنید.
  • Background Options Below Work For Boxed & Wide Mode
  1. Background Image For Main Content Area : در این قسمت می توانید یک تصویر برای پس زمینه ی ناحیه محتوای اصلی با استفاده از دکمه ی upload ، بارگزاری کنید. همچنین می توانید URL تصویر مورد نظرتان را جهت بارگزاری از وب انتخاب نمایید.
  2. 100% Background Image : با انتخاب این گزینه تصویر پس زمینه در 100% طول و عرض خود خواهد بود و همراه با تغییر سایز مرورگر نیز مقایس پذیر می شود.
  3. Background Repeat : در این قسمت می توانید نحوه ی تکرار تصویر پس زمینه ی هدر را مشخص نمایید . گزینه های این بخش به صورت تکرار (repeat)، تکرار در عرض (repeat-x) , تکرار در ارتفاع (repeat-y) و بدون تکرار(no-repeat) می باشد.

آموزش قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات تایپوگرافی یا Typography در قالب avada وردپرس

  • Custom Font For Menus And Headings

با انتخاب گزینه های این بخش ، تنظیمات فونت استاندارد گوگل لغو خواهد شد. توجه داشته باشید فونتی که میخواهید بر روی قالب ست کنید باید در هر 4 فایل موجود باشد و با پسوند های خواسته شده هر 4 تا را آپلود کنید.

  1. Custom Font .woff : در این قسمت می توانید فونت سفارشی با پسوند .woff را آپلود کنید . جهت حذف بر روی remove و جهت آپلود بر روی upload کلیک کنید.
  2. Custom Font .ttf : در این قسمت می توانید فونت سفارشی با پسوند .ttf را آپلود کنید . جهت حذف بر روی remove و جهت آپلود بر روی upload کلیک کنید.
  3. Custom Font .svg : در این قسمت می توانید فونت سفارشی با پسوند .svg را آپلود کنید . جهت حذف بر روی remove و جهت آپلود بر روی upload کلیک کنید.
  4. Custom Font .eot : در این قسمت می توانید فونت سفارشی با پسوند .eot را آپلود کنید . جهت حذف بر روی remove و جهت آپلود بر روی upload کلیک کنید.

این قسمت تنظیمات فونت استاندارد را لغو می کند.

  1. Select Body Font Family : در این قسمت می توانید یک font family برای متن قسمت بدنه یا body انتخاب کنید. جهت انتخاب لیست کشویی مقابل این گزینه را باز نمایید.
  2. Select Menu Font : در این قسمت می توانید یک font family برای متن قسمت منو و navigation انتخاب کنید. جهت انتخاب لیست کشویی مقابل این گزینه را باز نمایید.
  3. Select Headings Font : در این قسمت می توانید یک font family برای متن قسمت عناوین یا headings انتخاب کنید. جهت انتخاب لیست کشویی مقابل این گزینه را باز نمایید.
  4. Select Footer Headings Font : در این قسمت می توانید یک font family برای متن قسمت عناوین بخش فوتر یا پاورقی انتخاب کنید. جهت انتخاب لیست کشویی مقابل این گزینه را باز نمایید.
  5. Select Button Font : در این قسمت می توانید یک font family برای متن قسمت دکمه ها یا button انتخاب کنید. جهت انتخاب لیست کشویی مقابل این گزینه را باز نمایید.
  6. Google Font Settings : تنظیمات زیر را برای بارگزاری کاراکتر ست ها و انواع فونت های مختلف می توانید استفاده کنید. استفاده از کاراکتر ست ها و انواع فونت های مختلف می تونه سرعت بارگزاری سایت شما را کم کند. پیشنهاد می کنیم به لینک زیر جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص مراجعه کنید:

How to configure google web fonts settings

در این قسمت فونت های استاندارد را می توانید مشخص کنید.

  1. Select Body Font Family : در این قسمت می توانید یک font family برای متن قسمت بدنه یا body انتخاب کنید. جهت انتخاب لیست کشویی مقابل این گزینه را باز نمایید.
  2. Select Menu Font Family : در این قسمت می توانید یک font family برای متن قسمت منو و navigation انتخاب کنید. جهت انتخاب لیست کشویی مقابل این گزینه را باز نمایید.
  3. Select Headings Font Family : در این قسمت می توانید یک font family برای متن قسمت عناوین یا headings انتخاب کنید. جهت انتخاب لیست کشویی مقابل این گزینه را باز نمایید.
  4. Select Footer Headings Font Family : در این قسمت می توانید یک font family برای متن قسمت عناوین بخش فوتر یا پاورقی انتخاب کنید. جهت انتخاب لیست کشویی مقابل این گزینه را باز نمایید.
  5. Select Button Font Family : در این قسمت می توانید یک font family برای متن قسمت دکمه ها یا button انتخاب کنید. جهت انتخاب لیست کشویی مقابل این گزینه را باز نمایید.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات اندازه فونت یا Font Sizes در قالب avada وردپرس

در این قسمت می توانید اندازه فونت یا font size بخش های مختلف قالب را مشخص کنید.

  1. Responsive Type : با انتخاب این گزینه حالت رسپانسیو فونت های سایت فعال می گردد .
  2. Body Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت بدنه یا body را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 13 می باشد.
  3. Main Menu Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت منوی اصلی یا main menu را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 14 می باشد.
  4. Main Menu Dropdown Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت منوی اصلی باز شدنی یا main dropdown menu را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 13 می باشد.
  5. Secondary Menu & Top Contact Info Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت منوی ثانویه و اطلاعات تماس بالا را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 12 می باشد.
  6. Side Menu Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت منوی کناری را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 14 می باشد.
  7. Mobile Menu Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت منوی موبایلی را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 12 می باشد.
  8. Breadcrumbs Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت منوی Breadcrumbs را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 10 می باشد.
  9. Sidebar Widget Heading Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین ابزارک های بخش Sidebar را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 13 می باشد.
  10. Sliding Bar Widget Heading Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین ابزارک های بخش نوار کشویی را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 13 می باشد.
  11. Footer Widget Heading Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین ابزارک های بخش فوتر را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 13 می باشد.
  12. Copyright Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت بخش کپی رایت را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 12 می باشد.
  13. Heading Font Size H1 : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین H1 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 34 می باشد.
  14. Heading Font Size H2 : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین H2 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 18 می باشد.
  15. Heading Font Size H3 : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین H3 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 16 می باشد.
  16. Heading Font Size H4 : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین H4 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 13 می باشد.
  17. Heading Font Size H5 : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین H5 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 12 می باشد.
  18. Heading Font Size H6 : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین H6 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 11 می باشد.
  19. Post Titles Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت تمامی عناوین پست ها را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 18 می باشد.
  20. Post Titles Extras Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت توضیحات، پست های مرتبط و عنوان بخش نویسنده را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 18 می باشد.
  21. Header Tagline Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت تگ های بخش هدر یا Header Tagline را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 16 می باشد.
  22. Meta Data Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت متا داده ها را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 12 می باشد.
  23. Page Title Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین صفحات را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 18 می باشد.
  24. Page Title Subheader Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت عناوین فرعی صفحات را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 14 می باشد.
  25. Pagination Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت صفحه بندی ها را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 12 می باشد.
  26. WooCommerce Icon Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت آیکون های ووکامرس را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 12 می باشد.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات اندازه بین خطوط یا Font Line Heights در قالب avada

در این قسمت می توانید اندازه بین خطوط بخش های مختلف قالب را مشخص  کنید:

  1. Body Font Line Height : در این قسمت می توانید اندازه ارتفاه بین خطوط بدنه یا body را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 20 می باشد.
  2. Heading Font Line Height H1 : در این قسمت می توانید اندازه ارتفاه بین خطوط عناوین H1 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 18 می باشد.
  3. Heading Font Line Height H2 : در این قسمت می توانید اندازه ارتفاه بین خطوط عناوین H2 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 27 می باشد.
  4. Heading Font Line Height H3 : در این قسمت می توانید اندازه ارتفاه بین خطوط عناوین H3 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 24 می باشد.
  5. Heading Font Line Height H4 : در این قسمت می توانید اندازه ارتفاه بین خطوط عناوین H4 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 20 می باشد.
  6. Heading Font Line Height H5 : در این قسمت می توانید اندازه ارتفاه بین خطوط عناوین H5 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 18 می باشد.
  7. Heading Font Line Height H6 : در این قسمت می توانید اندازه ارتفاه بین خطوط عناوین H6 را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 17 می باشد.
  8. Post Titles Line Height H2 : در این قسمت می توانید اندازه ارتفاه بین خطوط عناوین H2 پست ها را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 27 می باشد.
  9. Secondary Menu Line Height : در این قسمت می توانید اندازه ارتفاه بین خطوط منوی ثانویه را بر اساس پیکسل مشخص کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز دلخواه خود را مشخص کنید. سایر پیشفرض این بخش 44 می باشد.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات ضخامت فونت یا Font Weights در قالب avada

در صورت استفاده از فونت سفارشی، font weight  مرتبط خواهد بود با font weight که فایل آن را آپلود کرده اید. بنابر این این تنظیمات صدق نخواهد کرد.

در صورت استفاده از فونت های گوگل ، از بارگزاری font weight اطمینان حاصل کنید در Google font setting که مطابق با فونت اینجا باشد.

فونت های استاندارد مرورگر در حالت کلی به صورت normal 400 و bold 700  می باشند

  1. Select Body Font Weight : در این قسمت می توانید Font Weight برای فونت بدنه یا body انتخاب کنید.
  2. Select Menu Font Weight : در این قسمت می توانید Font Weight برای فونت منو انتخاب کنید.
  3. Select Headings Font Weight : در این قسمت می توانید Font Weight برای فونت عناوین انتخاب کنید.
  4. Select Footer Headings Font Weight : در این قسمت می توانید Font Weight برای فونت عناوین فوتر انتخاب کنید.
  5. Select Button Font Weight : در این قسمت می توانید Font Weight برای فونت دکمه ها انتخاب کنید.

دراین قسمت می توانید اندازه فاصله ی بین حروف در فونت قسمت های مختلف قالب را مشخص کنید.

  1. Heading H1 Letter Spacing : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه فاصله ی بین حروف در حالت عناوین H1را بر حسب پیکسل کنترل نمایید. برای مثال 2 پیکسل بدون px
  2. Heading H2 Letter Spacing : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه فاصله ی بین حروف در حالت عناوین H2را بر حسب پیکسل کنترل نمایید. برای مثال 2 پیکسل بدون px
  3. Heading H3 Letter Spacing : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه فاصله ی بین حروف در حالت عناوین H3 را بر حسب پیکسل کنترل نمایید. برای مثال 2 پیکسل بدون px
  4. Heading H4 Letter Spacing : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه فاصله ی بین حروف در حالت عناوین H4را بر حسب پیکسل کنترل نمایید. برای مثال 2 پیکسل بدون px
  5. Heading H5 Letter Spacing : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه فاصله ی بین حروف در حالت عناوین H5را بر حسب پیکسل کنترل نمایید. برای مثال 2 پیکسل بدون px
  6. Heading H6 Letter Spacing : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه فاصله ی بین حروف در حالت عناوین H6را بر حسب پیکسل کنترل نمایید. برای مثال 2 پیکسل بدون px
  7. Menu Letter Spacing : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه فاصله ی بین حروف متن منوها را بر حسب پیکسل کنترل نمایید. برای مثال 2 پیکسل بدون px
  8. Button Letter Spacing : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه فاصله ی بین حروف متن دکمه ها را بر حسب پیکسل کنترل نمایید. برای مثال 2 پیکسل بدون px

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات سایز حاشیه فونت یا Font Margins در قالب avada

در این قسمت می توانید اندازه حاشیه های مختلف را مشخص کنید.

  1. H1 Top Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی بالا در حالت H1 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 0.67 میباشد.
  2. H1 Bottom Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی پایین در حالت H1 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 0.67 میباشد.
  3. H2 Top Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی بالا در حالت H2 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 0 میباشد.
  4. H2 Bottom Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی پایین در حالت H2 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 1.1 میباشد.
  5. H3 Top Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی بالا در حالت H3 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 1 میباشد.
  6. H3 Bottom Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی پایین در حالت H3 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 1 میباشد.
  7. H4 Top Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی بالا در حالت H4 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 1.33 میباشد.
  8. H4 Bottom Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی پایین در حالت H4 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 1.33 میباشد.
  9. H5 Top Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی بالا در حالت H5 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 1.67 میباشد.
  10. H5 Bottom Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی پایین در حالت H5 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 1.67 میباشد.
  11. H6 Top Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی بالا در حالت H6 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 2.33 میباشد.
  12. H6 Bottom Margin : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه ی حاشیه ی پایین در حالت H6 را کنترل نمایید. این اندازه بر حسب واحد اندازه گیری ems بوده و عدد پیشفرض 2.33 میباشد.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات حالت های استایل قالب یا Styling در قالب avada وردپرس

  1. Select Theme Skin : در این قسمت می توانید نوع Skin قالب به صورت تیره (dark) یا روشن (light) را انتخاب کنید. توجه داشته باشید کلیه رنگ بندی های قالب متناسب با Skin پیشفرض تغییر داده خواهد شد .
  2. Predefined Color Scheme : دراین قسمت می توانید رنگبندی از پیش تعریف شده ی کلی قالب را مشخص کنید. از لیست کشویی رنگ موردنظرتان را انتخاب کنید.
  1. Primary Color : در این قسمت می توانید رنگ های چند قسمت مختلف مثال عبور ماوس از لینک ها ، های لایت ها و .. را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Sliding Bar Background Color and Opacity : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه و میزان شفافیت آن برای نوار کشویی بالایی را مشخص کنید. رنج انتخابی میزان شفافیت از 0 ( شفاف) تا 1 ( مات) می باشد. برای مثال 0.4
  3. Header Background Color and Opacity : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه و میزان شفافیت بخش هدر را مشخص کنید. شفافیت فقط بر روی هدر با موقعیت بالا عمل می کند و رنج انتخابی میزان شفافیت از 0 ( شفاف) تا 1 ( مات) می باشد. برای مثال 0.4
  4. Sticky Header Background Color and Opacity : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه و میزان شفافیت بخش هدر ثابت را مشخص کنید. رنج انتخابی میزان شفافیت از 0 ( شفاف) تا 1 ( مات) می باشد. برای مثال 0.4
  5. Header Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط یا Border بخش هدر را مشخص کنید. اگر هدر با موقعیت چپ یا راست باشد این آیتم رنگ خطوط جداکننده ی منو را مشخص خواهد کرد. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  6. Header Top Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی هدر بالایی را مشخص کنید که شامل هدر های 2-5 می باشد. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  7. Page Title Bar Background Color : در این قسمت می توانید رنگی برای پس زمینه ی نوار عنوان صفحات انتخاب کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  8. Page Title Bar Borders Color : در این قسمت می توانید زنگی برای خطوط یا Border قسمت نوار عنوان صفحات انتخاب کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  9. Content Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی ناحیه محتوای اصلی را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  10. Sidebar Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی نوار های کناری یا Sidebar ها را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  11. Footer Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی بخش فوتر یا پاورقی را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  12. Footer Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط اطراف فوتر را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  13. Copyright Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی بخش کپی رایت را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  14. Copyright Border Color : دراین قسمت می توانید رنگ خطوط اطراف ناحیه کپی رایت را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات رنگ موقعیت های مختلف یا Element Colors در قالب avada وردپرس

  1. Rollover Image Gradient Top Color and Opacity : در این قسمت می توانید رنگ بالایی تصاویر rollover gradient را مشخص کنید. رنج انتخابی میزان شفافیت از 0 ( شفاف) تا 1 ( مات) می باشد. برای مثال 0.4
  2. Rollover Image Gradient Bottom Color : در این قسمت می توانید رنگ پایینی تصاویر rollover gradient را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Rollover Image Element Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه متن تصاویر Rollover و آیکون های دایره ای را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  4. Rollover Image Icon Color : در این قسمت می توانید رنگ آیکون های تصاویر Rollover ر مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Sliding Bar Toggle Icon Color : در این قسمت می توانید رنگ آیکون های نوار کشویی toggle را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  6. Sliding Bar Item Divider Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط جداکننده در نوار کشویی را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  7. Footer Widget Divider Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط جداکننده در فوتر را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  8. Form Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه فیلد فرم ها را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  9. Form Text Color : در این قسمت می توانید رنگ متن فرم ها را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  10. Form Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط اطراف فیلد فرم ها را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  11. Grid Box Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی قسمت های بلاگ نوع شبکه ای، timeline ، آیتم جعبه های نمونه کار ها و جعبات پست های ووکامرس را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  12. Grid Element Color : در این قسمت می توانید رنگ بخش های بلاگ شبکه ای ، timeline ، جعبات آیتم های نمونه کارها ، خطوط اطراف جعبات پست های ووکامرس، خطوط جداکننده، جعبه تاریخ و خطوط اطراف آن ، نقطه های timeline ، آیکون های timeline، فلش های timeline را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  13. Load More Posts Button Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی دکمه ی load more یا بیشتر را در حالت پست های آژاکس مشخص نمایید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  14. Woo Quantity Box Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی جعبات اندازه ووکامرس را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  15. Woo Quantity Box Hover Background Color : دراین قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی جعبات شناور اندازه ووکامرس را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  16. WooCommerce Dropdown Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی منوهای کشویی ووکامرس را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  17. WooCommerce Dropdown Text Color : در این قسمت می توانید رنگ متن منوهای کشویی ووکامرس را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  18. WooCommerce Dropdown Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط اطراف منوهای کشویی ووکامرس را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  19. bbPress Forum Header Background Color : در این قسمت می توانید رنگ قسمت هدر انجمن bbpress را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  20. bbPress Forum Border Color : در این قسمت می توانید رنگ تمامی خطوط اطراف نواحی انجمن bbpress را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرسگزینه های طرح بندی یا LAYOUT OPTIONS در قالب avada وردپرس

  1. Page Content Top Padding : در این قسمت می توانید حاشیه ی بالایی صفحات محتوا را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید. برای مثال 10px یا  10%
  2. Page Content Bottom Padding : در این قسمت می توانید حاشیه ی پایینی صفحات محتوا را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید. برای مثال 10px یا  10%
  3. 100% Width Left/Right Padding : در این قسمت می توانید حاشیه سمت چپ و راست صفحات محتوا را در زمان استفاده از 100% عرض سایت یا قالب صفحه عریض 100%. برای مثال 10px یا  10%
  4. Sidebar Padding : در این قسمت می توانید حاشیه نوار های کناری یا Sidebar ها را بر حسب مقادیر پیکسل یا درصد مشخص کنید. برای مثال 5px یا 5%
  5. Column Top Margin : در این قسمت می توانید حاشیه ی بالایی تمامی ستون ها را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید. برای مثال 10px یا  10%
  6. Column Bottom Margin : در این قسمت می توانید حاشیه ی پایینی تمامی ستون ها را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید. برای مثال 10px یا  10%
  7. Disable Sliding Bar Text Shadow : با انتخاب این گزینه می توانید حالت متن سایه دار در نوار های کناری را غیر فعال کنید.
  8. Disable Rollover Text Shadow : با انتخاب این گزینه می توانید حالت متن سایه دار در حالت شناور را غیر فعال کنید.
  9. Disable Footer Text Shadow : با انتخاب این گزینه می توانید حالت متن سایه دار در قسمت فوتر را غیر فعال کنید.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات رنگ متن ها یا Font Colors در قالب avada وردپرس

  1. Header Tagline Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن تگ های بخش هدر یا Header Tagline را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Page Title Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عنوان صفحات را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Heading 1 (H1) Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عناوین H1 را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  4. Heading 2 (H2) Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عناوین H2 را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Heading 3 (H3) Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عناوین H3 را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  6. Heading 4 (H4) Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عناوین H4 را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  7. Heading 5 (H5) Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عناوین H5 را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  8. Heading 6 (H6) Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عناوین H6 را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  9. Body Text Color : در این قسمت می توانید رنگ متن بدنه یا body را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  10. Link Color : در این قسمت می توانید رنگ تمامی متن های لینک ها و همچنین ‘>’ در نواحی خاص را تغییر دهید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  11. Breadcrumbs Text Color : در این قسمت می توانید رنگ متن breadcrumbs یا مسیر فعلی کاربر در سایت را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  12. Sliding Bar Headings Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عنوان نوار کشویی را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  13. Sliding Bar Font Color : در این قسمت می توانید رنگ فونت نوار کشویی را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  14. Sliding Bar Link Color : در این قسمت می توانید رنگ متن لینک های نوار کشویی را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  15. Sidebar Widget Headings Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عناوین ابزارک نوار کناری صفحات را تغییر دهید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  16. Footer Headings Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عناوین بخش فوتر را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  17. Footer Font Color : در این قسمت می توانید رنگ فونت متن های بخش فوتر را مشخص کنید . جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  18. Footer Link Color : در این قسمت می توانید رنگ متن لینک ها در بخش فوتر را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات رنگبندی قسمت های مختلف منو اصلی یا Main Menu Colors در قالب avada وردپرس

  1. Main Menu Background Color For Header 4 & 5 : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی منوی اصلی برای هدر های 4 یا 5 را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Main Menu Font Color – First Level : در این قسمت می توانید رنگ متن آیتم های سطح اول منوی اصلی را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Main Menu Font Hover Color – First Level : در این قسمت می توانید رنگ منوی اصلی شناور، خطوط اطراف، خطوط اطراف منوی کشویی و آیتم فعال منو در حالت شناور را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  4. Main Menu Background Color – Sublevels : در این قسمت می توانید رنگ متن آیتم های سطح دوم منوی اصلی را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Main Menu Background Hover Color – Sublevels : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی منوی اصلی سطح دوم شناور را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  6. Main Menu Font Color – Sublevels : در این قسمت می توانید رنگ متن منوی اصلی سطح دوم را مشخص کنید . جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  7. Main Menu Separator – Sublevels : در این قسمت می توانید رنگ خطوط جداکننده منوی اصلی سطح دوم را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  8. Woo Cart Menu Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی بخش پایین سبد خرید ووکامرس را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات رنگبندی منو دوم یا Secondary Menu Colors در قالب avada وردپرس

  1. Secondary Menu Font Color – First Level & Contact Info : در این قسمت می توانید رنگ منوی ثانویه سطح اول و اطلاعات تماس را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Secondary Menu Divider Color – First Level : در این قسمت می توانید رنگ خطوط جداکننده منوی ثانویه سطح اول را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Secondary Menu Background Color – Sublevels : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی منوی ثانویه سطح دوم را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  4. Secondary Menu Font Color – Sublevels : در این قسمت می توانید رنگ متن منوی ثانویه سطح دوم را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Secondary Menu Hover Background Color – Sublevels : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی منوی ثانویه سطح دوم شناور را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  6. Secondary Menu Hover Font Color – Sublevels : در این قسمت می توانید رنگ متن منوی ثانویه سطح دوم شناور را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  7. Secondary Menu Border – Sublevels : در این قسمت می توانید رنگ خطوط اطراف منوی ثانویه سطح دوم را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  1. Mobile Header Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی بخش هدر در دستگاه های موبایلی را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Mobile Menu Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه باکس منو و منوی کشویی در دستگاه های موبایلی را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Mobile Menu Border Color : در این قسمت میتوانید رنگ خطوط اطراف و خطوط جداکننده ی منو در دستگاه های موبایلی را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  4. Mobile Menu Hover Color : در این قسمت می توانید رنگ منوی شناور در دستگاه های موبایلی را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Mobile Menu Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن آیتم های منو در دستگاه های موبایلی را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  6. Mobile Menu Toggle Color : در این قسمت می توانید رنگ آیکون های Toggle منو در دستگاه های موبایلی را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات ویژگی های اضافه قالب یا Shortcodes در قالب avada

  1. Blog Date Box Color : در این قسمت می توانید رنگ جعبه تاریخ در طرح بندی های alternate و پست های اخیر وبلاگ را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  1. Button Size : در این قسمت می توانید اندازه پیشفرض دکمه ها را مشخص کنید. اندازه های کوچک تا خیلی بزرگ را می توانید ازلیست کشویی انتخاب کنید.
  2. Button Shape : دراین قسمت می توانید شکل پیشفرض دکمه ها را مشخص کنید که به صورت (مربعی )square، pill (قرص مانند) یا round (گرد) باشند.
  3. Button Type : در این قسمت می توانید نوع پیشفرض دکمه ها را مشخص کنید که به صورت تخت یا 3 بعدی باشند.
  4. Button Gradient Top Color : در این قسمت می توانید رنگ نیمه بالایی پس زمینه ی دکمه ها را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Button Gradient Bottom Color : در این قسمت می توانید رنگ نیمه پایینی پس زمینه دکمه ها را مشخص کنید. در صورتیکه این گزینه را خالی قرار دهید به صورت رنگ ساده خواهد بود. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  6. Button Gradient Top Hover Color : در این قسمت می توانید رنگ نیمه بالایی پس زمینه ی دکمه ها در هنگام حرکت ماوس را مشخص کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  7. Button Gradient Bottom Hover Color : در این قسمت می توانید رنگ نیمه پایینی پس زمینه دکمه ها در هنگام حرکت ماوس را مشخص کنید. در صورتیکه این گزینه را خالی قرار دهید به صورت رنگ ساده خواهد بود. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  8. Button Accent Color : در این قسمت می توانید رنگ قسمت های خطوط دور دکمه ها، خطوط تقسیم کننده، متن و آیکون ها را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  9. Button Accent Hover Color : در این قسمت می توانید رنگ قسمت های خطوط دور دکمه ها، خطوط تقسیم کننده، متن و آیکون ها در هنگام حرکت ماوس را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  10. Button Bevel Color (3D Mode only) : در این قسمت می توانید رنگ پیشفرض حالت مورب دکمه ها را کنترل کنید( این گزینه برای حالت 3 بعدی فقط کار میکند). جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  11. Button Border Width : در این قسمت می توانید میزان پهنای خطوط اطراف دکمه ها را مشخص کنید. این مقدار بر حسب پیکسل می باشد برای مثال به صورت 1px
  1. Carousel Default Nav Box Color : در این قسمت می توانید رنگ جعبه نویگیشن پیشفرض برای اسلایدر carousel را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Carousel Hover Nav Box Color : در این قسمت می توانید رنگ جعبه نویگیشن برای اسلایدر carousel شناور یا عبور ماوس را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Carousel Speed : در این قسمت می توانی سرعت همه عناصر carousel را کنترل کنید. برای مثال 1000 معادل 1 ثانیه است.

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات کد کوتاه چک لیست یا Checklist Shortcode در قالب avada وردپرس

  1. Checklist Circle : با انتخاب این گزینه می توانید شکل دایره را برای چک لیست های قالب انتخاب کنید.
  2. Checklist Circle Color : با انتخاب این گزینه می توانید رنگ دایره های چک لیست را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Checklist Icon Color : در این قسمت می توانید رنگ آیکون چک لیست را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  1. Content Box Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی جعبات محتوا را کنترل کنید. توجه داشته باشید این گزینه فقط برای طرح بندی icon-boxed کار میکند و برای سایر طرح بندی ها باید آن را به صورت شفاف بدون رنگ رها کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Content Box Title Font Size : در این قسمت می توانید سایز متن عناوین جعبات محتوا را کنترل کنید. اندازه ها بر حسب پیکسل هستند. اندازه پیشفرض 18 می باشد.
  3. Content Box Title Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عناوین جعبات محتوا را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  4. Content Box Body Font Color : در این قسمت می توانید رنگ بدنه جعبات محتوا را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Content Box Icon Background : در این قسمت می توانید تعیین کنید رنگ پس زمینه در پشت آیکون جعبات محتوا باشد یا نه.
  6. Content Box Icon Background Radius : در این قسمت می توانید میزان شعاع پس زمینه آیکون جعبات محتوا را بر حسب پیکسل انتخاب کنید. برای مثال 1px یا round (گرد)
  7. Content Box Icon Color : در این قسمت می توانید رنگ آیکون جعبات محتوا را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  8. Content Box Icon Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه آیکون جعبات محتوا را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  9. Content Box Icon Background Inner Border Color : در این قسمت می توانید رنگ حاشیه درونی خطوط آیکون جعبات محتوا را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  10. Content Box Icon Background Inner Border Size : در این قسمت می توانید اندازه حاشیه داخلی پس زمینه آیکون جعبات محتوا را بر حسب پیکسل مشخص کنید. برای مثال 1px
  11. Content Box Icon Background Outer Border Color : در این قسمت می توانید رنگ حاشیه بیرونی خطوط آیکون جعبات محتوا را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  12. Content Box Icon Background Outer Border Size : در این قسمت می توانید اندازه حاشیه داخلی پس زمینه آیکون جعبات محتوا را بر حسب پیکسل مشخص کنید. برای مثال 1px
  13. Content Box Icon Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت آیکون جعبات محتوا را کنترل کنید. بر حسب پیکسل به صورت پیشفرض 21 می باشد.
  14. Content Box Icon Hover Animation Type : در این قسمت میتوانید نوع افکت متحرک آیکون جعبات محتوا در هنگام عبور ماوس را کنترل کنید. افکت اسلاید (slide) ، محو شدنی (fade) و جهش (pulsate) را میتوانید از لیست کشویی انتخاب کنید.
  15. Content Box Link Type : در این قسمت می توانید نوع لینکی که باید در جعبات محتوا نمایش داده شود را انتخاب کنید. نوع متن (text) یا دکمه ای (button) را می توانید از لیست کشویی انتخاب کنید.
  16. Content Box Link Area : در این قسمت می توانید ناحیه که لینک قرار خواهد گرفت را انتخاب کنید. کل جعبه محتوا (entire content box) یا لینک+ آیکون (link+icon).
  17. Content Box Link Target : در این قسمت می توانید نوع باز شدن لینک را مشخص کنید. مواردی که می توانید در این قسمت انتخاب کنید: self برابر است با باز شدن در همان پنجره، blank برابر است با باز کردن در پنجره ی جدید.
  18. Content Box Margin Top : در این قسمت می توانید حاشیه بالایی جعبات محتوا را بر حسب پیکسل مشخص کنید. برای مثال 1px
  19. Content Box Margin Bottom : در این قسمت می توانید حاشیه پایینی جعبات محتوا را بر حسب پیکسل مشخص کنید. برای مثال 1px

تنظیمات قالب avada و آوادا وردپرستنظیمات کد کوتاه جعبه یا Counter Boxes Shortcode در قالب avada

  1. Counter Box Title Font Color : در این قسمت می توانید رنگ مقدار شمارنده و آیکون آن را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Counter Box Title Font Size : در این قسمت می توانید اندازه یا سایز مقدار شمارنده و آیکون آن را کنترل کنید. اندازه فونت را بدون px وارد کنید. اندازه ی پیشفرض آن 50 می باشد.
  3. Counter Box Icon Size : در این قسمت می توانید اندازه آیکون جعبات شمارنده را کنترل کنید. اندازه فونت را بدون px وارد کنید. اندازه ی پیشفرض آن 50 می باشد.
  4. Counter Box Body Font Color : در این قسمت می توانید رنگ متن بدنه جعبات شمارنده را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Counter Box Body Font Size : در این قسمت می توانید اندازه متن بدنه جعبات شمارنده را کنترل کنید. اندازه فونت را بدون px وارد کنید. اندازه ی پیشفرض آن 13 می باشد.
  6. Counter Box Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط اطراف جعبات شمارنده را کنترل نمایید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  7. Counter Box Icon on Top : در این قسمت می توانید موقعیت قرار گیری آیکون جعبات شمارنده را کنترل کنید که در بالا قرار داشته باشد یا نه.
  • Counter Circles Shortcode
  1. Counter Circle Filled Color : در این قسمت می توانید رنگ دایره های پرنشده را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Counter Circle Unfilled Color : در این قسمت می توانید رنگ دایره های توپر را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  1. Dropcap Color : در این قسمت می توانید رنگ متن یا جعبات dropcap را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات ظاهر فلیپ باکس ها یا Flip Boxes Shortcode در قالب avada وردپرس

  1. Flip Box Background Color Frontside : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی جلویی Flip Box را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Flip Box Heading Color Frontside : در این قسمت می توانید رنگ عناوین جلویی Flip Box را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Flip Box Text Color Frontside : در این قسمت می توانید رنگ متن های جلویی Flip Box را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  4. Flip Box Background Color Backside : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی پشتی Flip Box را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Flip Box Heading Color Backside : در این قسمت می توانید رنگ عناوین پشتی Flip Box را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  6. Flip Box Text Color Backside : در این قسمت می توانید رنگ متن های پشتی Flip Box را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  7. Flip Box Border Size : در این قسمت می توانید اندازه خطوط دور Flip Box را بر حسب پیکسل کنترل کنید. برای مثال 1px
  8. Flip Box Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط دور Flip Box را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  9. Flip Box Border Radius : در این قسمت می توانید میزان شعاع یا گردی خطوط اطراف Flip Box را کنترل کنید. برای مثال 1px
  1. Full Width Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی بخش full width را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Full Width Border Size : در این قسمت می توانید اندازه خطوط دور full width را کنترل کنید. برای مثال 1px
  3. Full Width Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط دور full width را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  1. Icon Circle Background Color : در این قسمت می توانید رنگ دایره را در صورت استفاده با آیکون کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Icon Circle Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط دور دایره را در صورت استفاده با آیکون کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Icon Color : در این قسمت می توانید رنگ آیکون ها را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات شورت کد تصویر یا Image Frame Shortcode در قالب avada

  1. Image Frame Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط دور قالب تصاویر را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Image Frame Border Size : در این قسمت می توانید اندازه خطوط دور قالب تصاویر را بر حسب پیکسل وارد کنید. برای مثال 4px
  3. Image Frame Border Radius : در این قسمت می توانید شعاع خطوط دور تصاویر را بر حسب پیکسل وارد کنید. برای مثال 4px
  4. Image Frame Style Color : در این قسمت می توانید رنگ طرح بندی یا استایل قاب تصاویر را کنترل کنید. این گزینه فقط برای استایل های glow و dropshadow کار می کند. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  1. Modal Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی جعبات پاپ اپ modal را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Modal Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط دور جعبات پاپ آپ modal را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  1. Person Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط دور تصاویر را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Person Border Size : در این قسمت می توانید اندازه خطوط دور تصاویر را بر حسب پیکسل وارد کنید. برای مثال 4px
  3. Person Border Radius : در این قسمت می توانید اندازه شعاع خطوط دور تصاویر را بر حسب پیکسل وارد کنید. برای مثال 4px
  4. Person Style Color : در این قسمت می توانید رنگ طرح بندی یا استایل را کنترل کنید. این گزینه برای تمامی انواع استایل ها بجز border می باشد. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات شورت کد Popover در قالب avada وردپرس

  1. Popover Heading Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی ناحیه عناوین Popover را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Popover Content Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی ناحیه محتوای Popover را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Popover Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط دور box Popover را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  4. Popover Text Color : در این قسمت می توانید رنگ متن داخل box Popover را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Popover Position : در این قسمت می توانید موقعیت Popover در هنگام ارجاع به متن راه اندازی را مشخص کنید. موقعیت های بالا/پایین/چپ/راست قابل انتخاب هستند.
  1. Pricing Box Style 1 Heading Color : در این قسمت می توانید رنگ عناوین full boxed طرح بندی 1 جدول قیمت گذاری را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Pricing Box Style 2 Heading Color : در این قسمت می توانید رنگ عناوین طرح بندی 2 جعبات قیمت گذاری را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Pricing Box Color : در این قسمت می توانید بخش رنگ بندی جعبات قیمت گذاری را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  4. Pricing Box Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی اصلی و پس زمینه ی عناوین را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Pricing Box Border Color : در این قسمت می توانید رنگ قسمت های خطوط خارجی، سطر های قیمت گذاری و پس زمینه سطر فوتر را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  6. Pricing Box Divider Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط جداکننده بین سطر قیمت گذاری ها را کنترل کنید . جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات کد کوتاه Progress Bar Shortcode در قالب avada

  1. Progress Bar Filled Color : در این قسمت می توانید رنگ ناحیه پرشده نوار پیشرفت را کنترل نمایید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Progress Bar Filled Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط دور نواحی پرشده نوار پیشرفت را کنترل نمایید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Progress Bar Filled Border Size : در این قسمت می توانید اندازه خطوط دور نوار پیشرفت را برحسب پیکسل تنظیم نمایید. برای مثال 1px
  4. Progress Bar Unfilled Color : در این قسمت می توانید رنگ ناحیه خالی نوار پیشرفت را کنترل نمایید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  5. Progress Bar Text Color : در این قسمت می توانید رنگ متن های درون نوار پیشرفت را کنترل نمایید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  • Section Separator Shortcode
  1. Section Separator Border Size : در این قسمت می توانید اندازه خطوط جداکننده را به پیکسل تنظیم نمایید. برای مثال 1px
  2. Section Separator Background Color of Divider Candy : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی جدا کننده candy را کنترل نمایید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Section Separator Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط دور نواحی جداکننده را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  1. Separators Color : در این قسمت می توانید رنگ بخش های جداکننده ها، خطوط تقسیم کننده، خطوط اطراف meta، بعدی و قبلی، فیلتر ها، صفحات دسته بندی ها، جعبه های اطراف شماره بندی صفحات ، ابزارک ستون کناری، خطوط تقسیم کننده آکاردئون ، جعبات شمارنده و … را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Separator Circle : اگر میخواهید از دایره در اطراف آیکون های نواحی جداکننده استفاده کنید این گزینه را انتخاب کنید.
  3. Border Size : در این قسمت می توانید اندازه خطوط اطراف جداکننده را به پیکسل وارد کنید. برای مثال 1px
  1. Sharing Box Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی جعبه های اشتراک گذاری را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Sharing Box Tagline Text Color : در این قسمت می توانید رنگ متن های tagline را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات کد کوتاه لینک شبکه های اجتماعی یا Social Links Shortcode در قالب avada

  1. Social Links Icons Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت لینک شبکه های اجتماعی را کنترل کنید. بر جسب پیکسل سایز پیشفرض 16 می باشد. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز مورد نظرتان را اعمال کنید.
  2. Social Links Custom Icons Color : در این قسمت می توانید رنگ آیکون سفارشی شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید. میتوانید از یک مقدار عددی hex برای تمام آیکون ها استفاده کنید و یا با استفاده از کاراکتر | از چندین رنگ به صورت #AA0000|#00AA00|#0000AA استفاده کنید.
  3. Social Links Icons Boxed : در این قسمت می توانید انتخاب کنید دور هر آیکون یک باکس کوچک نمایش داده شود یا نه.
  4. Social Links Icons Custom Box Color : در این قسمت می توانید رنگ باکس آیکون سفارشی شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید. میتوانید از یک مقدار عددی hex برای تمام آیکون ها استفاده کنید و یا با استفاده از کاراکتر | از چندین رنگ به صورت #AA0000|#00AA00|#0000AA استفاده کنید.
  5. Social Links Icons Boxed Radius : در این قسمت می توانید شعاع جعبات آیکون های شبکه های اجتماعی را کنترل کنید. برای مثال 4px
  6. Social Links Icons Boxed Padding : در این قسمت می توانید فاصله ی اطراف جعبات آیکون های شبکه های اجتماعی را بر حسب پیکسل کنترل کنید. با کشیدن میله ی لغزنده می توانید سایز مورد نظرتان را اعمال کنید. اندازه ی پیشفرض 8 می باشد.
  7. Social Links Icons Tooltip Position : در این قسمت می توانید موقعیت Tooltip آیکون های شبکه های اجتماعی را کنترل کنید. موقعیت های بالا/پایین/چپ/راست قابل انتخاب می باشند.
  1. Tabs Background Color + Hover Color : در این قسمت می توانید رنگ سربرگ فعال، پس زمینه ی محتوا و حرکت ماوس بر روی سربرگ ها را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Tabs Inactive Color : در این قسمت می توانید رنگ سربرگ های غیرفعال را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Tabs Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط خارجی سربرگ ها را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  1. Tagline Box Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه جعبات Tagline را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Tagline Box Border Color : در این قسمت می توانید رنگ خطوط اطراف جعبات Tagline را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Tagline Margin Top : در این قسمت می توانید اندازه حاشیه بالایی جعبات Tagline را کنترل کنید. بر حسب پیکسل.
  4. Tagline Margin Bottom : در این قسمت می توانید اندازه حاشیه پایینی جعبات Tagline را کنترل کنید. بر حسب پیکسل.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات کد کوتاه Testimonials در قالب avada وردپرس

  1. Testimonial Background Color : در این قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی قسمت نظرات مشتریان را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  2. Testimonial Text Color : در این قسمت می توانید رنگ متن قسمت نظرات مشتریان را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Testimonials Speed : در این قسمت می توانید سرعت حرکت اسلاید قسمت نظرات را مشخص کنید. برای مثال 1000 برابر 1 ثانیه می باشد.
  4. Random Order : با انتخاب این گزینه ، نظرات به صورت تصادفی و بدون نظم خاصی نمایش داده می شوند.
  1. Title Separator : در این قسمت می توانید از لیست کشویی نوع خط جداکننده ی بخش عناوین را انتخاب کنید. Single (تکی) ، single solid (تکی ساده) ، single dotted (تکی نقطه ای) ، double (دوتایی) ، double solid (دوتایی ساده) ،  double dashed (دوتایی خطی) ، double dotted (دوتایی نقطه ای) ، underline (زیرخط دار) ، underline solid (زیر خط دار ساده) ، underline dashed (زیر خط دار خطی)، underline dotted (زیر خط دار نقطه ای)
  2. Title Separator Color : در این قسمت می توانید رنگ خط جداکننده ی بخش عناوین را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Title Top Margin : در این قسمت می توانید فاصله ی بالایی عناوین را بر حسب px یا em تنظیم کنید. برای مثال 10px
  4. Title Bottom Margin : در این قسمت می توانید فاصله ی پایینی عناوین را بر حسب px یا em تنظیم کنید. برای مثال 10px
  1. Toggle Divider Line : با انتخاب این گزینه خطوط جداکننده در بین هر آیتم نمایش داده خواهد شد.
  2. Toggles Inactive Box Color : در این قسمت می توانید رنگ جعبات غیرفعال پشت آیکون های “+” را کنترل کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات قسمت مختلف وبلاگ یا blog در قالب avada

  1. Blog Page Title : در این قسمت می توانید عنوان مربوط به صفحه ی وبلاگ را وارد کنید.
  2. Blog Page Subtitle : در این قسمت می توانید عنوان فرعی صفحات وبلاگ را وارد کنید.
  3. Page Title Bar : با انتخاب این گزینه نوار عنوان در وبلاگ فعال خواهد بود.
  4. Blog Layout : در این قسمت می توانید انواع طرح بندی های وبلاگ را از لیست کشویی مشاهده و انتخاب نمایید. طرح هایی مانند large (بزرگ) ، Medium (متوسط)، Gride (شبکه ای) و Timeline را می توانید برای استایل وبلاگ خود انتخاب نمایید.
  5. Blog Archive/Category Layout : در این قسمت می توانید طرح بندی بخش آرشیو و دسته بندی های وبلاگ را از لیست کشویی مشاهده و انتخاب نمایید. طرح هایی مانند large (بزرگ) ، Medium (متوسط)، Gride (شبکه ای) و Timeline را می توانید انتخاب نمایید.
  6. Pagination Type : در این قسمت می توانید نوع صفحه بندی وبلاگ را مشخص کنید. Pagination , infinite scroll , load more button به ترتیب صفحه بندی، اسکرول بینهایت و دکمه ی نمایش بیشتر.
  7. Grid Layout # of Columns : در این قسمت می توانید تعداد ستون های طرح شبکه ی وبلاگ را مشخص کنید.
  8. Grid Layout Column Spacing : در این قسمت می توانید میزان فاصله ی بین آیتم های طرح شبکه ی وبلاگ را بدون px وارد نمایید. برای مثال 40
  9. Excerpt or Full Blog Content : در این قسمت می توانید نحوه ی نمایش پست های وبلاگ به صورت گزیده ای از مطالب (excerpt) یا نمایش تمام محتوا (full content) را انتخاب نمایید.
  10. Excerpt Length : در این قسمت می توانید میزان تعداد کلمات قابل نمایش در بخش Excerpt را مشخص نمایید.
  11. Strip HTML from Excerpt : با انتخاب این گزینه HTML از بخش Excerpt حذف می گردد.
  12. Featured Image / Video on Blog Archive Page : با انتخاب این گزینه تصاویر شاخص و ویدئو ها نیز در صفحه آرشیو وبلاگ نمایش داده خواهند شد.
  13. Blog Alternate Date Format – Month and Year : در این قسمت می توانید نحوه نمایش تاریخ ماه و سال در وبلاگ را مشخص نمایید. جهت اطلاع از فرمت تاریخ می توانید به لینک Formatting Date and Time مراجعه کنید.
  14. Blog Alternate Date Format – Day : در این قسمت می توانید نحوه نمایش تاریخ روز در وبلاگ را مشخص نمایید. جهت اطلاع از فرمت تاریخ می توانید به لینک Formatting Date and Time مراجعه کنید.
  15. Blog Timeline Date Format – Timeline Labels : در این قسمت می توانید نحوه نمایش تاریخ در وبلاگ نوع timeline را مشخص نمایید. جهت اطلاع از فرمت تاریخ می توانید به لینک Formatting Date مراجعه کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات صفحه اول وبلاگ یا Blog Single Post Page Options در قالب avada

  1. Featured Image / Video on Single Post Page : با انتخاب این گزینه تصاویر شاخص و ویدئو ها در صفحات Single Post نمایش داده خواهد شد.
  2. Disable Previous/Next Pagination : با انتخاب این گزینه ، گزینه های بعدی و قبلی در صفحات غیر فعال خواهد شد.
  3. Post Title : با انتخاب این گزینه عنوان پست ها در زیر تصاویر شاخص نمایش داده خواهد شد.
  4. Author Info Box : با انتخاب این گزینه جعبه مشخصات نویسنده در زیر پست ها نمایش داده خواهد شد.
  5. Social Sharing Box : با انتخاب این گزینه جعبه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در زیر پست ها نمایش داده خواهد شد.
  6. Related Posts : با انتخاب این گزینه پست های مرتبط در زیر پست ها نمایش داده خواهد شد.
  7. Comments : با انتخاب این گزینه نظرات در زیر پست ها نمایش داده خواهد شد.
  1. Post Meta : با انتخاب این گزینه Post Meta ها در پست های وبلاگ نمایش داده می شوند.
  2. Disable Post Meta Author : با انتخاب این گزینه نام نویسنده در قسمت Post Meta نمایش داده نمی شود.
  3. Disable Post Meta Date : با انتخاب این گزینه تاریخ در قسمت Post Meta نمایش داده نمی شود.
  4. Disable Post Meta Categories : با انتخاب این گزینه دسته بندی ها در قسمت Post Meta نمایش داده نمی شود.
  5. Disable Post Meta Comments : با انتخاب این گزینه نظرات در قسمت Post Meta نمایش داده نمی شوند.
  6. Disable Post Meta Read More Link : با انتخاب این گزینه لینک بیشتر بخوانید یا Read More در قسمت Post Meta نمایش داده نمی شود.
  7. Disable Post Meta Tags : با انتخاب این گزینه تگ ها در بخش Post Meta نمایش داده نمی شود.
  8. Date Format : در این قسمت می توانید فرمت تاریخ را مشخص کنید و یا جهت اطلاعات بیشتر در مورد فرمت تاریخ می توانید به لینک Formatting Date and Time مراجعه کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات افزونه نمونه کار پورتوفولیو یا Portfolio در قالب avada وردپرس

  • General Portfolio Options
  1. Number of Portfolio Items Per Page : در این قسمت می توانید تعداد پست های قابل نمایش در هر صفحه را مشخص نمایید.
  2. Portfolio Archive/Category Layout : در این قسمت می توانید نوع طرح بندی قسمت آرشیو ها و دسته بندی ها را مشخص نمایید. برای مثال طرح نمونه کار 1 ستونه ، طرح نمونه کار 2 ستونه ، طرح نمونه کار 3 ستونه
  3. Portfolio Archive/Category Column Spacing : در این قسمت می توانید میزان فاصله ی بین آیتم های نمونه کار را بدون px وارد کنید. برای مثال 12
  4. Excerpt or Full Portfolio Content : در این قسمت می توانید نحوه ی نمایش پست های نمونه کار ها را به صورت گزیده ای از مطالب (excerpt) یا نمایش تمام محتوا (full content) را انتخاب نمایید.
  5. Excerpt Length : در این قسمت می توانید میزان تعداد کلمات قابل نمایش در بخش Excerpt را مشخص نمایید.
  6. Strip HTML from Excerpt : با انتخاب این گزینه HTML از بخش Excerpt حذف می گردد.
  7. Pagination Type : در این قسمت می توانید نوع صفحه بندی نمونه کار ها را مشخص کنید. Pagination , infinite scroll , load more button به ترتیب صفحه بندی، اسکرول بینهایت و دکمه ی نمایش بیشتر.
  8. Portfolio Text Layout : در این قسمت می توانید نوع طرح بندی متون نمونه کار ها را مشخص کنید که به صورت boxed باشند یا بدون جعبه باشند.
  9. Portfolio Slug : نام slug نمی تواند مشابه همان نام صفحات نمونه کار ها باشد و این عنوان پیوند های یکتای این قسمت را تغییر خواهد داد بنابر این در صورت استفاده از پیوند های یکتای نوع %postname% باید اطمینان حاصل کنید که دوباره پیوند های یکتا بازسازی شوند تا این گزینه کار کند.
  10. Portfolio Featured Image Size : این گزینه را در صورتی انتخاب کنید که از تصاویر شاخص ثابت یا کاملا خودکار برای تمامی قالب بندی های ستون های نمونه کار استفاده کرده باشید. توجه داشته باشید که تصاویر Fixed با سایت هایی با پهنای کمتر بهتر کار می کنند و تصاویر Auto نیز با سایت هایی با پهنای زیاد بهتر کار می کنند.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات صفحه اول پورتوفولیو یا Portfolio Single Post Page Options در قالب avada وردپرس

  1. Disable Previous/Next Pagination : با انتخاب این گزینه ، گزینه های بعدی و قبلی در صفحات غیر فعال خواهد شد.
  2. Featured Image / Video on Single Post Page : با انتخاب این گزینه تصاویر شاخص و ویدئو ها در صفحات Single Post نمایش داده خواهد شد.
  3. Disable First Featured Image : با انتخاب این گزینه تصاویر اول پست ها بعنوان تصویر شاخص نمایش داده نخواهند شد.
  4. Width (Content Columns for Featured Image) : در این قسمت می توانید مشخص کنید که تصاویر شاخص در اندازه ی کامل full یا نیمه half باشند.
  5. Use 100% Width Page : با انتخاب این گزینه پست ها در 100% عرض مرورگر نمایش داده خواهند شد.
  6. Show Project Description Title : با انتخاب این گزینه عنوان توضیحات پروژه ها نمایش داده خواهند شد و یا در غیر این صورت مخفی می باشند.
  7. Show Project Details : با انتخاب این گزینه متن جزعیات پروژه ها نمایش داده خواهند شد و یا در غیر این صورت مخفی می باشند.
  8. Open Post Links In New Window : با انتخاب این گزینه صفحات پست های تکی، پروژه ها و لینک های بخش کپی رایت در پنجره ی جدید باز خواهند شد.
  9. Show Comments : با انتخاب این گزینه نظرات در قسمت آیتم های نمونه کار ها نمایش داده خواهند شد.
  10. Show Author : با انتخاب این گزینه نویسنده ها در قسمت آیتم های نمونه کار ها نمایش داده خواهند شد.Social Sharing Box : با انتخاب این گزینه آیکون های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در قسمت آیتم های نمونه کار ها نمایش داده خواهند شد.
  11. Related Posts : با انتخاب این گزینه پست های مرتبط در قسمت آیتم های نمونه کار ها نمایش داده خواهند شد.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات باکس اشتراک در شبکه های اجتماعی یا Social Sharing Box در قالب avada

  • Social Share Box Icon Options
  1. Social Share Box Background Color : دراین قسمت می توانید رنگ پس زمینه ی دکمه ی اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را تغییر دهید.
  2. Social Sharing Box Icons Font Size : در این قسمت می توانید با کشیدن میله ی لغزنده اندازه فونت آیکون های شبکه های اجتماعی را تغییر دهید. اندازه ی پیشفرض 16 می باشد.
  3. Social Sharing Box Custom Icons Color : در این قسمت می توانید رنگ آیکون سفارشی شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید. میتوانید از یک مقدار عددی hex برای تمام آیکون ها استفاده کنید و یا با استفاده از کاراکتر | از چندین رنگ به صورت #AA0000|#00AA00|#0000AA استفاده کنید.
  4. Social Sharing Box Icons Boxed : در این قسمت می توانید انتخاب کنید که آیکون ها در جعبه های کوچکی باشند یا نه.
  5. Social Sharing Box Icons Custom Box Color : در این قسمت می توانید یک رنگ برای جعبه سفارشی آیکون های شبکه های اجتماعی انتخاب کنید. میتوانید از یک مقدار عددی hex برای تمام جعبه ها استفاده کنید و یا با استفاده از کاراکتر | از چندین رنگ به صورت #AA0000|#00AA00|#0000AA استفاده کنید.
  6. Social Sharing Box Icons Boxed Radius : در این قسمت می تواند اندازه ی باکس آیکون های شبکه های اجتماعی را بر حسب پیکسل مشخص نمایید. برای مثال 4px
  7. Social Sharing Box Icons Boxed Padding : در این قسمت می توانید میزان فاصله ی هر باکس آیکون های شبکه های اجتماعی را بر حسب پیکسل مشخص نمایید. به صورت پیشفرض این اندازه 8px می باشد.
  8. Social Sharing Box Icons Tooltip Position : در این قسمت می توانید موقعیت tooltip یا توضیحات آیکون های شبکه های اجتماعی را به صورت پایین ، بالا ، چپ یا راست مشخص نمایید.
  1. Reddit : با انتخاب این گزینه آیکون به اشتراک گزاری در Reddit در پست های وبلاگ نمایش داده خواهد شد.
  2. LinkedIn : با انتخاب این گزینه آیکون به اشتراک گزاری در LinkedIn در پست های وبلاگ نمایش داده خواهد شد.
  3. Google Plus : با انتخاب این گزینه آیکون به اشتراک گزاری در Google Plus در پست های وبلاگ نمایش داده خواهد شد.
  4. Tumblr : با انتخاب این گزینه آیکون به اشتراک گزاری در Tumblr در پست های وبلاگ نمایش داده خواهد شد.
  5. Pinterest : با انتخاب این گزینه آیکون به اشتراک گزاری در Pinterest در پست های وبلاگ نمایش داده خواهد شد.
  6. VK : با انتخاب این گزینه آیکون به اشتراک گزاری در VK در پست های وبلاگ نمایش داده خواهد شد.
  7. Email : با انتخاب این گزینه آیکون به اشتراک گزاری در Email در پست های وبلاگ نمایش داده خواهد شد.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات قسمت لینک شبکه های اجتماعی یا Social Media در قالب avada

  1. Flickr : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون شبکه اجتماعی Flickr وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  2. RSS : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون خبرخوان RSS وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  3. Vimeo : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون شبکه اجتماعی Vimeo وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  4. Youtube : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون شبکه اجتماعی Youtube وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  5. Instagram : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون شبکه اجتماعی Instagram وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  6. Pinterest : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون شبکه اجتماعی Pinterest وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  7. Tumblr : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون شبکه اجتماعی Tumblr وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  8. Google+ : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون شبکه اجتماعی Google+وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  9. Dribbble : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون شبکه اجتماعی Dribbble وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  10. Digg : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون شبکه اجتماعی Digg وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  11. LinkedIn : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون شبکه اجتماعی LinkedIn وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  12. Blogger : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون Blogger وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  13. Skype : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون Skype وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  14. Forrst : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون Forrst وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  15. Myspace : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون Myspace وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرسDeviantart : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون Deviantart وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.

  1. Yahoo : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون Yahoo وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  2. Reddit : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون Reddit وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  3. Paypal : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون Paypal وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  4. Dropbox : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون Dropbox وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  5. Soundcloud : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون Soundcloud وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  6. VK : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون VK وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  7. Email Address : در این قسمت می توانید لینک سفارشی خود را برای نمایش آیکون آدرس ایمیل وارد کنید. برای مخفی کردن این آیکون می توانید آن را به صورت خالی رها کنید.
  1. Custom Icon Name : در این قسمت می توانید نامی برای نمایش در tooltip شبکه های اجتماعی وارد کنید.
  2. Custom Icon Image : در این قسمت می توانید یک فایل تصویر جهت قرار گیری عنوان آیکون سفارشی انتخاب کنید.
  3. Custom Icon Image Retina : در این قسمت می توانید یک فایل تصویر جهت قرار گیری عنوان آیکون سفارشی ورژن Retina انتخاب کنید. توجه داشته باشید این تصویر باید 2x از سایز تصویر اصلی باشد.
  4. Standard Icon Width for Retina Icon : اگر آیکون ورژن Retina را اضافه کردید، در این قسمت عرض آیکون استاندارد (1x) را وارد کنید، اندازه آیکون Retina را وارد نکنید.
  5. Standard Icon Height for Retina Icon : اگر آیکون ورژن Retina را اضافه کردید، در این قسمت ارتفاع آیکون استاندارد (1x) را وارد کنید، اندازه آیکون Retina را وارد نکنید.
  6. Custom Icon Link : در این قسمت نیز لینک آیکون سفارشی خود را وارد کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات اسلایدشو یا Slideshows در قالب avada

  1. Posts Slideshow Images : در این قسمت می توانید تعداد تصاویر شاخص اسلایدر های بخش نمونه کارها و وبلاگ را کنترل نمایید.
  2. Autoplay : با انتخاب این گزینه می توانید حالت پخش خودکار اسلایدر ها را فعال نمایید.
  3. Enable Smooth Height : با انتخاب این گزینه حالت ارتفاع یکنواخت بر روی اسلایدر فعال می گردد و در زمان استفاده از تصاویر با ارتفاع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. لطفا توجه داشته باشید ارتفاع یکنواخت در طرح شبکه ی وبلاگ غیرفعال می باشد.
  4. Slideshow Speed : در این قسمت می توانید سرعت اسلایدر در پست ها و کد های کوتاه را کنترل نمایید. برای مثال 1000 = 1 ثانیه می باشد.
  5. Pagination Circles Below Video Slides : با انتخاب این گزینه محدوده ی صفحه گذاری بر روی اسلاید های ویدئویی نمایش داده خواهد شد. در صورتیکه این گزینه را انتخاب نکنید این ویژگی مخفی خواهد بود.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات اسلایدر الستیک یا Elastic Slider در قالب avada وردپرس

  1. Slider Width: در این قسمت می توانید عرض اسلایدر را بر حسب پیکسل یا درصد مشخص کنید. برای مثال 100% یا 100
  2. Slider Height : در این قسمت می توانید ارتفاع اسلایدر را بر حسب پیکسل مشخص کنید. برای مثال 100px
  3. Animation : در این قسمت می توانید حالت متحرکت اسلایدر را از مرکز(center) یا کنار(side) مشخص کنید.
  4. Autoplay : با انتخاب این گزینه اسلایدر به صورت خودکار اجرا می شود.
  5. Slideshow Interval : در این قسمت می توانید سرعت اسلایدر را مشخص کنید. برای مثال 1000 = 1 ثانیه می باشد.
  6. Sliding Speed : در این قسمت می توانید سرعت حالت متحرک اسلاید را مشخص کنید. برای مثال 1000 = 1 ثانیه می باشد.
  7. Thumbnail Width : در این قسمت می توانید اندازه ی پهنای thumbnail ها یا تصاویر کوچک را مشخص کنید. این عدد باید بدون px برای مثال به صورت 100 وارد شود.
  8. Title Font Size : در این قسمت می توانید اندازه ی فونت سرصفحه را بر اساس پیکسل مشخص کنید. اندازه ی پیشفرض 42 می باشد. جهت تغییر می توانید نمودار میله ای را بکشید و عدد دلخواه را تنظیم کنید.
  9. Caption Font Size : در این قسمت می توانید اندازه ی فونت عنوان را بر اساس پیکسل مشخص کنید. اندازه ی پیشفرض 20 می باشد. جهت تغییر می توانید نمودار میله ای را بکشید و عدد دلخواه را تنظیم کنید.
  10. Title Color : در این قسمت می توانید رنگ متن سر صفحه ها را تغییر دهید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کیک کنید.
  11. Caption Color : در این قسمت می توانید رنگ متن عناوین را تغییر دهید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کیک کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات لایت باکس یا Lightbox در قالب avada وردپرس

  1. Disable Lightbox : با انتخاب این گزینه می توانید لایت باکس را غیرفعال کنید.
  2. Disable Lightbox On Single Post Pages Only : با انتخاب این گزینه می توانید لایت باکس را فقط در صفحات پست های تکی و نمونه کارها غیر فعال کنید.
  3. Lightbox Behavior : در این قسمت می توانید نوع رفتار لایت باکس را مشخص کنید که برای مثال تصویر شاخص هر پست را نمایش دهد.
  4. Lightbox Skin : در این قسمت می توانید Skin لایت باکس را تغییر دهید. Skin روشن ، تیره یا … انتخاب کنید.
  5. Thumbnails Position : در این قسمت می توانید موقعیت تصویر بند انگشتی را مشخص کنید.
  6. Animation Speed : در این قسمت می توانید سرعت افکت انیمیشن را مشخص کنید ، تند باشد یا آروم.
  7. Show Arrows : در این قسمت می توانید مشخص کنید فلش های جهت دار نمایش داده شوند یا نه.
  8. Show Gallery Start/Stop Button : با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید دکمه های شروع و پایان گالری نمایش داده شوند یا نه.
  9. Autoplay the Lightbox Gallery : با انتخاب این گزینه می توانید حالت شروع خودکار گالری را فعال یا غیر فعال کنید.
  10. Slideshow Speed : اگر حالت پخش خودکار فعال باشد، در این قسمت می توانید سرعت اسلایدر را مشخص کنید، 1000 = 1 ثانیه ، سرعت باید حداقل 1000 میلی ثانیه تنظیم شود.
  11. Background Opacity : در این قسمت می توانید میزان شفافیت تصویر پس زمینه را مشخص کنید. 1 کمترین تا 1 بالاترین.
  12. Show Title : با انتخاب این گزینه Title تصاویر در لایت باکس نمایش داده خواهد شد.
  13. Show Caption : با انتخاب این گزینه Caption تصاویر در لایت باکس نمایش داده خواهد شد.
  14. Social Sharing : باانتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید آیکون های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نمایش داده شود یا نه.
  15. Deeplinking : با انتخاب این گزینه می توانید تصاویر deeplink را فعال یا غیرفعال کنید.
  16. Show Post Images in Lightbox : با انتخاب این گزینه تصاویر داخل ناحیه محتوا نیز در لایت باکس نمایش داده خواهند شد.
  17. Slideshow Video Width : در این قسمت می توانید میزان عرض نمایش ویدئو در لایت باکس را بر اساس پیکسل وارد کنید . برای مثال 800px
  18. Slideshow Video Height : در این قسمت می توانید میزان عرض نمایش ویدئو در لایت باکس را بر اساس پیکسل وارد کنید . برای مثال 600px

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات قسمت فرم تماس یا Lightbox در قالب avada

  1. Email Address : در این قسمت می توانید آدرس ایمیل مورد نظر خود جهت دریافت فرم ها را وارد کنید.
  • ReCaptcha Spam Options
    1. ReCaptcha Site Key : در این قسمت با مراجعه به لینک theme-fusion.com/avada-doc/pages/setting-up-contact-page/ می توانید کلید کپتچای سایت خود (Site Key) را دریافت و در فیلد این قسمت وارد کنید.
    2. ReCaptcha Secret Key : در این قسمت با مراجعه به لینک theme-fusion.com/avada-doc/pages/setting-up-contact-page/ می توانید کلید محرمانه کپتچای سایت خود (Secret Key) را دریافت و در فیلد این قسمت وارد کنید.
    3. ReCaptcha Color Scheme : در این قسمت می توانید طرح رنگ کپتچا را به صورت روشن (light) یا تیره (dark) انتخاب کنید.
  • Google Map Options
    1. Google Map Type : در این قسمت می توانید نوع نقشه ی گوگل جهت نمایش در صفحه اطلاعات تماس را مشخص کنید. از لیست کشویی مقابل این گزینه می توانید نوع نقشه ی مورد نظرتان را انتخاب کنید. Roadmap یا نقشه راه ها، satellite یا نقشه ماهواره ای ، hybrid نقشه ترکیبی و یا terrain  نقشه ی زمین.
    2. Google Map Width : در این قسمت می توانید پهنای نقشه گوگل را بر حسب درصد یا پیکسل وارد کنید. برای مثال 00% یا 100px
    3. Google Map Height : در این قسمت می توانید ارتفاع نقشه گوگل را بر حسب پیکسل وارد کنید. برای مثال 100px
    4. Google Map Top Margin : این گزینه زمانی اعمال خواهد شد که نقشه دز 100% عرض خود نباشد. این گزینه فاصله عناوین منوها و صفحات را کنترل می کنید. این مقدار بر حسب پیکسل می باشد. برای مثال 100px.
    5. Google Map Address : آدرس تکی مثل : 775 New York Ave, Brooklyn, Kings, New York 11203

برای نشانه گذاری چندتایی ، آدرس ها را با کاراکتر | جدا کنید.

برای مثال : آدرس 1 | آدرس 2 | آدرس 3

همچنین می توانید از مختصات استفاده کنید. برای مثال : طول  و عرض = 40.714224,-73.961452

  1. Map Zoom Level : در این قسمت می توانید میزان بزرگنمایی نقشه را مشخص کنید. اعداد بالاتر ، بزرگنمایی بیشتری خواهند داشت.
  2. Hide Address Pin : با انتخاب این گزینه علامت پین آدرس مخفی خواهد شد.
  3. Address Pin Animation : با انتخاب این گزینه می توانید حالت متحرک بودن علامت پین آدرس را فعال کنید.
  4. Show Map Popup On Click : با انتخاب این گزینه پاپ آپ در زمان بارگزاری نقشه های گوگل باز می شود. این فقط زمانی نشان داده می شود که علامت پین بر روی نقشه کلیک شود.
  5. Disable Map Scrollwheel : با انتخاب این گزینه می توانید نوار پیمایش چرخنده را غیرفعال کنید.
  6. Disable Map Scale : با انتخاب این گزینه ویژگی مقیاس در نقشه غیرفعال خواهد شد.
  7. Disable Map Zoom & Pan Control Icons : با انتخاب این گزینه می توانید آیکون کنترل zoom و آیکون پنل کنترل را غیرفعال کنید.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات ظاهر نقشه گوگل یا Google Map Design Styling در قالب avada

  1. Select the Map Styling : در این قسمت می توانید سبک پیشفرض (default styling) را برای طرح نقشه گوگل کلاسیک انتخاب کنید. همچنین می توانید سبک قالب (theme styling) را برای سبک های سفارشی انتخاب کنید. با انتخاب سبک سفارشی (custom styling) می توانید تنظیمات پیشرفته زیر را انتخاب کنید.
  2. Map Overlay Color : این قسمت فقط برای سبک سفارشی مورد استفاده قرار می گیرد. یک رنگ برای پوشش نقشه انتخاب کنید .این گزینه بهترین کارایی را با نقشه نوع roadmap دارد. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  3. Info Box Styling : این قسمت فقط برای سبک سفارشی مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید سبک پیش فرض یا سفارشی را برای جعبه اطلاعات انتخاب کنید.
  4. Info Box Content : این قسمت فقط برای سبک سفارشی مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت می توانید اطلاعات سفارشی خود را بجای رشته ی آدرس وارد کنید. برای چندین آدرس، از کاراکتر | جهت جداسازی محتوا استفاده کنید. برای مثال : جعبه اطلاعات 1 | جعبه اطلاعات 2 | جعبه اطلاعات 3
  5. Info Box Background Color : این قسمت فقط برای سبک سفارشی مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت می توانید یک رنگ دلخواه برای پس زمینه ی جعبه اطلاعات انتخاب کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  6. Info Box Text Color : این قسمت فقط برای سبک سفارشی مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت می توانید یک رنگ دلخواه برای متن جعبه اطلاعات انتخاب کنید. جهت انتخاب بر روی دکمه گزینش رنگ کلیک کنید.
  7. Custom Marker Icon : این قسمت فقط برای سبک سفارشی مورد استفاده قرار می گیرد . این قسمت از URL های تصاویر کامل برای آیکون سفارشی marker استفاده می کند یا می توانید با وارد نمودن theme از marker آوادا استفاده کنید. برای چندین آدرس، از کاراکتر | جهت جداسازی آیکون ها استفاده کنید. برای مثال : آیکون 1 | آیکون 2 | آیکون 3

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات صفحه جستجو یا Search Page در قالب avada وردپرس

  1. .Search Results Layout : در این قسمت می توانید طرح بندی یا layout صفحه ی نتایج جستجو را وارد کنید. layoutهای در دسترس به صورت large، medium، large alternate، medium alternate، grid و Timeline می باشد.
  2. Search Results Content : در این قسمت می توانید محتوایی که در نتایج جستجو نمایش داده می شوند را تعیین کنید. برای مثال فقط پست ها ، پست ها و صفحات و یا فقط صفحات را انتخاب کنید.
  3. Hide Search Results Excerpt : با انتخاب این گزینه می توانید در نتایج جستجو قسمت توضیحات مختصر زیر نتایج را مخفی کنید.
  4. Number of Search Results Per Page : در این قسمت می توانید تعداد نتایج در هر صفحه را مشخص کنید.
  5. Hide Featured Images from Search Results : با انتخاب این گزینه میتوانید ویژگی تصویر شاخص را برای نتایج مخفی کنید.
  6. Search Field Position : در این قسمت می توانید موقعیت فیلد جستجو را در صفحه ی نتایج تعیین کنید . می توانید آن را در بالای صفحه یا در پایین صفحه قرار دهید و یا کلا آن را پنهان کنید.
  7. Search Field Height : در این قسمت می توانید ارتفاع فیلد جستجو در ابزارک ها و منو ها را مشخص نمایید. برای مثال 33px

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرس

  1. Sidenav Behavior : در این قسمت می توانید انیمیشن نویگیشن کناری برای صفحات child را کنترل کنید . با کلیک (click) یا عبور ماوس (hover) باشد.
  2. Image Placeholders : با انتخاب این گزینه می توانید قابلیت نمایش پست ها بدون تصویر شاخص در بخش های آرشیو های نمونه کار و پست ها/پروژه های مرتبط را فعال نمایید.
  3. Basis for Excerpt Length : در این قسمت می توانید طول گزیده excerpt length را بر اساس کلمه یا کاراکتر مشخص کنید.
  4. Disable […] on Excerpts : با انتخاب این گزینه می توانید نشانه ی […] ادامه ی مطلب را در سراسر سایت غیرفعال کنید.
  5. Make […] Link to Single Post Page : با انتخاب این گزینه می توانید علامت […] ادامه ی مطلب را در قسمت لینک به سایر صفحات داشته باشید.
  6. Allow Comments on Pages : با انتخاب این گزینه می توانید قابلیت ارسال نظرات در صفحات را فعال کنید.
  7. Disable Featured Images on Pages : با انتخاب این گزینه تصویر شاخص صفحات غیرفعال خواهد شد.
  8. FAQ Featured Images : در این قسمت می توانید مشخص کنید تصویر شاخص در صفحات آرشیو سوالات متداول نمایش داده شوند یا نه.
  9. FAQ Filters : در این قسمت میتوانید مشخص کنید فیلتر ها نمایش داده شوند در بخش FAQ (سوالات) یا مخفی باشند. Show (نمایش داده شود)، hide (مخفی شود) و یا show without all جهت نمایش همه .
  10. Add ‘nofollow’ to social links : با انتخاب این گزینه می توانید ویژگی nofollow را برای تمام لینک های شبکه های اجتماعی فعال کنید.
  11. Open Social Icons in a New Window : با انتخاب این گزینه ، با کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، در یک پنجره ی جدید باز خواهند شد.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات نمایش آخرین مطالب یا Related Posts / Projects در قالب avada

  1. Number of Related Posts / Projects : با استفاده از این گزینه می توانید تعداد پست ها/پروژه های مرتبط که در هر صفحه ی تکی نمونه کار و پست های وبلاگ نمایش داده می شوند را کنترل کنید. برای مثال 5.
  2. Related Posts / Projects Maximum Columns : در این قسمت می توانید حداکثر تعداد ستون های بخش تعداد پست ها/پروژه های مرتبط را وارد نمایید.
  3. Related Posts / Projects Column Spacing : در این قسمت می توانید میزان فاصله بین گزینه ها را بدون px وارد کنید. برای مثال 40
  4. Related Posts / Projects Layout : در این قسمت می توانید مشخص کنید که عناوین بر روی غلتک تصاویر یا در زیر آن ها نمایش داده شود.
  5. Related Posts / Projects Image Size : در این قسمت می توانید اندازه تصاویر پست ها/ پروژه های مرتبط را به صورت تصاویر ثابت (برش خورده) یا خودکار (تصاویر اندازه کامل) کنترل نمایید. توجه داشته باشید تصاویر ثابت در سایت هایی با عرض کم بهتر کار می کنند و تصاوبر خودکار برای سایت هایی با عرض زیاد بهتر کار می کنند. از لیست کشویی می توانید نوع مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  6. Related Posts / Projects Autoplay : با انتخاب این گزینه قابلیت پخش خودکار در carousel فعال می شود.
  7. Related Posts / Projects Speed : در این قسمت می توانید سرعت تمامی عناصر carousel را کنترل کنید. برای مثال 1000= 1 ثانیه است.
  8. Related Posts / Projects Show Navigation : با انتخاب این گزینه قسمت نویگیشن در پایین carousel نمایش داده خواهد شد.
  9. Related Posts / Projects Mouse Scroll : با انتخاب این گزینه می توانید حالت drag ماوس را برای carousel فعال یا غیر فعال نمایید.
  10. Related Posts / Projects Scroll Items : در این قسمت می توانید تعداد گزینه ها جهت اسکرول را وارد کنید. با خالی گذاشتن آن تعداد گزینه های قابل نمایش بعنوان شماره اسکرول قرار خواهد گرفت.
  11. Image Rollover : با انتخاب این گزینه می توانید جعبات rollover بر روی تصاویر را فعال یا غیر فعال کنید.
  12. Rollover Image Direction : در این قسمت می توانید جهت شروع تصاویر rollover را مشخص کنید که حالت های چپ (left) ، راست (right)، بالا (top) ، پایین (button) را می توانید از لیست کشویی انتخاب کنید.
  13. Rollover Image Icon Font Size : در این قسمت می توانید اندازه فونت آیکون های rollover را بر اساس پیکسل مشخص کنید . پیشفرض عدد 15 است.
  14. Disable Link Icon From Image Rollover : با انتخاب این گزینه لینک آیکون های تصاویر rollover غیرفعال خواهد شد.
  15. Disable Image Icon From Image Rollover : با انتخاب این گزینه تصاویر آیکون های rollover غیر فعال خواهد شد.
  16. Disable Title From Image Rollover : با انتخاب این گزینه عناوین تصاویر rollover غیر فعال خواهد شد.
  17. Disable Categories From Image Rollover : با انتخاب این گزینه دسته بندی های تصاویر rollover غیر فعال خواهد شد.
  18. Disable Icon Circle From Image Rollover : با انتخاب این گزینه آیکون های دایره ای تصاویر rollover غیر فعال خواهد شد.

تنظیمات قالب avada آوادا وردپرستنظیمات پیشرفته یا Advanced در قالب avada

  • Enable / Disable Theme Features & Plugin Support
  1. Disable Smooth Scrolling : با انتخاب این گزینه می توانید حالت پیمایش روان را غیر فعال کنید. با Smooth Scrolling هر اسکرول صفحه به آرامی با حالتی شبیه لغزش بالا و پایین می شود و پیمایش نرم و روان تری خواهد داشت و در صورتیکه غیرفعال باشد همان پیمایش پیشفرض که در اکثر وب سایت ها وجود دارد را خواهید داشت.
  2. Disable Fusion Builder : با انتخاب این گزینه ، می توانید دکمه ی صفحه ساز فوژن بیلدر را در صفحات و پست ها غیر فعال کنید.
  3. Disable Code Block Encoding : با انتخاب این گزینه می توانید ویژگی Encoding یا رمزنگاری را در عنصر code block در فوژن بیلدر غیر فعال کنید.
  4. Disable Mega Menu : با انتخاب این گزینه می توانید مگا منو (Mega Menu) ها را در قالب غیر فعال کنید.
  5. Disable Avada Styles For Revolution Slider : با انتخاب این گزینه می توانید استایل یا طرح بندی های قالب آوادا را برای اسلایدر ریوولیشن غیر فعال کنید تا از استایل پیشفرض اسلایدر استفاده شود.
  6. Disable Avada Dropdown Styles : با انتخاب این گزینه می توانید استایل آوادا برای منوهای کشویی و فیلد ها را غیر فعال کنید . این مورد در زمانی کاربرد دارد که در هنگام استفاده از منوهای کشویی 3 بعدی دچار مشکل شوید.
  7. Disable CSS Animations : با انتخاب این گزینه می توانید css های متحرک در بخش shortcode items را غیر فعال کنید.
  8. Disable CSS Animations on Mobiles Only : با انتخاب این گزینه می توانید css های متحرک را فقط در دستگاه های موبایلی غیر فعال کنید.
  9. Disable Youtube API Scripts : با انتخاب این گزینه می توانید API اسکریپت آن را غیر فعال کنید.
  10. Disable Vimeo API Scripts : با انتخاب این گزینه می توانید API اسکریپت Vimeo را غیر فعال کنید.
  11. Disable Google Map Scripts : با انتخاب این گزینه می توانید اسکریپت نقشه های گوگل را غیر فعال کنید.
  12. Disable ToTop Script : با انتخاب این گزینه می توانید اسکریپت ToTop را که قابلیت های پیمایش ToTop را اضافه می کند غیر فعال کنید.
  13. Enable ToTop Script on mobile : با انتخاب این گزینه می توانید اسکریپت ToTop را برای دستگاه های موبایلی فعال کنید.
  14. Disable Fusion Slider : با انتخاب این گزینه می توانید اسلایدر فوژن را غیر فعال کنید.
  15. Disable Elastic Slider : با انتخاب این گزینه می توانید اسلایدر الستیک را غیر فعال کنید.
  16. Disable FontAwesome : با انتخاب این گزینه می توانید فونت های awesome را غیر فعال کنید.
  17. Disable Open Graph Meta Tags : با انتخاب این گزینه می توانید متاتگ های open graph را که عمدتا برای اشتراک گذاری صفحات در شبکه های اجتماعی استفاده می شود را غیر فعال کنید.
  18. Disable Rich Snippets Sitewide : با انتخاب این گزینه می توانید داده های rich snippets را غیر فعال کنید.
  19. Disable Avada’s Woocommerce Product Gallery Slider : با انتخاب یا عدم انتخاب این گزینه می توانید قابلین اسلایدر گالری محصولات ووکامرس که در آوادا ساخته شده است را فعال یا غیر فعال کنید. این گزینه فقط برای سازگاری پلاگین ها مفید می باشد.
  20. Activate Developers Mode : توجه: به صورت پیشفرض تمامی فایل های جاوا اسکریپت ترکیب و کوچک شده اند. با غیر فعال کردن این گزینه تمامی فایل های جاوا اسکریپت به حالت ترکیب نشده و کوچک نشده بارگزاری خواهند شد که این مورد فقط برای توسعه مفید می باشد. این گزینه می تواند در عملکرد سایت شما تاثیر داشته باشد.
  • Compile Dynamic CSS to file
  1. Activate Compiler : با انتخاب این گزینه می توانید فایل های داینامیک css را در داخل تگ درون یک فایل کامپایل کنید. توجه داشته باشید که فایل های جداگانه برای هر یک از صفحات و پست ها در پوشه ی uploads/avada-styles ایجاد خواهد شد.
  2. Advanced: Cache Server IP : برای مواقع خاص که از کلود فلیر یا یک کش سرور مثل Varnish استفاده می کنید مناسب است. لطفا IP مربوط به cache server را وارد کنید تا تنظیمات کش CSS داینامیک قالب پاکسازی شود. برای دریافت کمک می توانید با مدیریت سرورتان مشورت کنید.

تنظیمات قالب avada وردپرستنظیمات فروشگاه ساز ووکامرس یا WooCommerce در قالب avada

  1. Woocommerce Number of Products per Page : در این قسمت می توانید تعداد محصولاتیکه می خواهید در هر صفحه نمایش داده شود را وارد کنید.
  2. Woocommerce Number of Product Columns : در این قسمت می توانید تعداد ستون های صفحه ی اصلی فروشگاه جهت نمایش محصولات را انتخاب کنید.
  3. Woocommerce Related/Up-Sell/Cross-Sell Product Number of Columns : در این قسمت می توانید تعداد ستون ها برای محصولات مرتبط، محصولات تشویقی و محصولات مطابقتی را مشخص نمایید.
  4. Woocommerce Archive/Category Number of Product Columns : در این قسمت می توانید تعداد ستون ها برای آرشیو محصولات و دسته بندی ها را مشخص نمایید.
  5. WooCommerce Product Tab Design : این گزینه در صورتی انتخاب شود که تب یا سربرگ محصولات در صفحه محصولات تکی عمودی (vertical) یا افقی (horizontal) باشد.
  6. Disable Woocommerce Shop Page Ordering Boxes : با انتخاب این گزینه ، جعبات مرتب سازی محصولات از صفحه ی فروشگاه حذف خواهد شد.
  7. Use Woocommerce One Page Checkout : باانتخاب این گزینه می توانید از قالب صفحه ی Checkout آوادا برای فروشگاهتان استفاده کنید.
  8. Show Woocommerce Order Notes on Checkout : با انتخاب این گزینه ، ویژگی ثبت یادداشت در بخش سفارشات را میتوانید برای مشتریان فعال کنید تا در صورت نیاز توضیحات خود را بتوانند بنویسند.
  9. Show Woocommerce My Account Link in Secondary Menu : با انتخاب این گزینه لینک «اکانت من» در منوهای فرعی نمایش داده خواهد شد. برای غیرفعال کردن این آیکون این گزینه را انتخاب نکنید. لطفا توجه داشته باشید این گزینه در Ubermenu نمایش داده نخواهد شد.
  10. Show Woocommerce Cart Icon in Secondary Menu : با انتخاب این گزینه ، آیکون سبد خرید ووکامرس در منوهای فرعی نمایش داده خواهد شد. برای غیرفعال کردن این آیکون این گزینه را انتخاب نکنید. لطفا توجه داشته باشید این گزینه فقط در حالتی کار خواهد کرد که برای منوی بالایی از هدر نوع 1 و 2 استفاده شده باشد. این گزینه با Ubermenu سازگاری نخواهد داشت.
  11. Show Woocommerce My Account Link in Main Menu : با انتخاب این گزینه ، لینک «اکانت من» در منوی اصلی نمایش داده خواهد شد. برای غیرفعال کردن این آیکون این گزینه را انتخاب نکنید. لطفا توجه داشته باشید این گزینه در Ubermenu نمایش داده نخواهد شد.
  12. Show Woocommerce Cart Icon in Main Menu : با انتخاب این گزینه ، آیکون سبد خرید ووکامرس در منوی اصلی نمایش داده خواهد شد. برای غیرفعال کردن این آیکون این گزینه را انتخاب نکنید. لطفا توجه داشته باشید این گزینه در Ubermenu نمایش داده نخواهد شد.
  13. Show Woocommerce Social Icons : با انتخاب این گزینه ، آیکون های شبکه های اجتماعی در صفحه ی محصولات نمایش داده خواهد شد. برای غیر فعال کردن آیکون ها این گزینه را انتخاب نکنید.
  14. Product Grid / List View : با انتخاب این گزینه می توانید حالت نمایش شبکه ای و لیستی محصولات را در صفحه ی اصلی فروشگاه و صفحات آرشیو ها و دسته بندی های فروشگاه فعال نمایید.
  15. Account Area Message 1 : در این قسمت می توانید متن یا پیغامی که میخواهید بعنوان اولین پیام در صفحه اکانت به صورت جعبه پیام ظاهر شود را وارد کنید.
  16. Account Area Message 2 : در این قسمت می توانید متن یا پیغامی که میخواهید بعنوان دومین پیام در صفحه اکانت به صورت جعبه پیام ظاهر شود را وارد کنید.

تنظیمات قالب avada وردپرسقرار دادن تنظیمات css اختصاصی یا Custom CSS در قالب avada

  • Advanced CSS Customizations : در این قسمت می توانید کد های css خود را paste کنید، این کد ها نباید شامل هر تک یا کد html باشد. هر کد css سفارشی که در این بخش وارد شود ، theme CSS اصلی را لغو خواهد کرد. در برخی موارد استفاده از تگ !important نیز مورد نیاز خواهد بود و از تصاویر یا svg یا مسیر های رمز شده استفاده نکنید زیرا محتویات این فیلد به صورت خودکار رمزنگاری خواهد شد.

در فیلد CSS Code می توانید کد های خود را وارد کنید.

تنظیمات قالب avada وردپرسبکاپ گیری از تنظیمات قالب avada از طریق قسمت Backup

  1. Backup and Restore Options : شما می توانید در این قسمت با استفاده از دکمه های قرار داده شده از تنظیمات قالب بکاپ گیری کنید و یا بکاپ از قبل خود را ریستور کنید. این کار برای زمانی مفید هست که شما بخواهید بر روی گزینه ها و تنظیمات قالب تست کنید ولی دوست داشته باشید تنظیمات قبلیتان از دست نرود. با این کار می توانید در صورت بهم ریختگی قالب به راحتی تنظیمات را بازگردانی کنید.

از طریق دکمه backup options می توانید یک بکاپ تهیه کنید و از طریق دکمه restore options می توانید بکاپ قبلی خود را بازگردانی کنید.

  1. Transfer Theme Options Data : در این قسمت می توانید داده های تنظیمات و گزینه های قالب را انتقال دهید. با کلیک بر روی دکمه ی import options می توانید به راحتی تنظیمات را درون ریزی کنید.

تنظیمات قالب avada وردپرس

همانطور که شما هم میدانید قالب آوادا یکی از بهترین قالب هایی است که تا به حال برای وردپرس طراحی شده است، ما توسط قالب avada توانسته ایم وب سایت های بسیار زیبا و کارآمدی را برای خودمان و کاربرانمان طراحی و راه اندازی کنیم، به عنوان مثال وب سایت اصلی مجموعه ما توسط قالب آوادا طراحی شده است، قالب avada امکانات بی نظیری دارد که آن را به یک قالب همه کاره تبدیل کرده و از نظر ما طراحی هر سایتی با این قالب محبوب امکان پذیر است، در حال حاضر اگر تصمیم دارید وب سایت خود را با قالب آوادا راه اندازی نمایید می توانید این قالب محبوب را در سرور های هاست لینوکس مجموعه ما، به صورت رایگان از ما هدیه بگیرید، سرویس های هاست لینوکس حرفه ای مجموعه ما امکانات بی نظیری دارد که توسط آن ها می توانید یک تجارت آنلاین را تاسیس کنید، برای آشنایی با امکانات هاست های مجموعه ما می توانید ویدئو معرفی امکانات هاست های مجموعه ما را تماشا کنید.

خرید قالب avada وردپرس

آوادا یک قالب بسیار محبوب و پیشرفته است، این قالب پیشرفته جهت ارائه بهترین بازخورد به مدیران سایت ها، به یک هاست کاملا بهینه و مناسب برای وردپرس با مقادیر php اختصاصی و ram و cpu بالا نیازمند است، بنابراین از شما دعوت به عمل می آوریم از سرویس های خارق العاده هاست اختصاصی وردپرس مجموعه ما که با قالب آوادا سازگاری کامل دارند دیدن بفرمایید و ویدیو بازخورد مشتریان این سرویس را در صفحه زیر تماشا کنید.

4
/
5
(
42

امتیاز

)

در صورت نیاز به سرور، هاست و دامنه با بهترین قیمت و کیفیت و یا هر سرویس و خدمات دیگر با ما درتماس باشید.

01228421193
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@Outlook.com

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا