ارزانترین کشورها برای سفر خارجی! 1399

اشتراک گذاری پست

کم نیستند افراد علاقه مند به سفر که سال هاست آرزوی سفر به بیرون مرز های کشورمان را دارند اما به دلیل ترس از هزینه های بالای سفر، از این علاقه ی خود چشم پوشی میکنند. اما دلیل چشم پوشی آن ها، بیش از هر چیز به دلیل کم تجربه بودن آن ها است. میزان بودجه ی مورد نیاز برای هر کشوری، میتواند کاملا متفاوت از کشوری دیگر باشد. در این میان برخی از کشور ها، مقاصدی بسیار ارزان برای سفر هستند و مورد علاقه ی افرادی که قصد سفر با بودجه ی کم را دارند. در این مطلب شما را با 7تا از ارزانترین کشورها برای سفر آشنا میکنیم.

آشنایی با ارزانترین کشورها برای سفر خارجی

1- تایلند

کشوری با فرهنگ غنی، سواحل زیبا و جزایر بی نظیر. در تایلند میتوانید بسیاری از رویاهایتان را با قیمت کم زندگی کنید. این کشور میتواند مقصدی بی نظیر برای افرادی باشد که میخواهند چند روزی را در کنار سواحل زیبا به استراحت پرداخته، غذا های بسیار خوشمزه بخورند و در جشن های محلی مختلف زندگی کنند. حداقل بودجه ای که در یک شبانه روز نیاز خواهید داشت، 20 دلار خواهد بود. هزینه ای برای 3 وعده غذای ارزان، یک شب اقامت در هاستل و کمی هم برای رفت و آمد. با توجه به این که بسیاری از ایرانیان به این کشور سفر میکنند، میتوانید به راحتی از تجربه ی دیگران مطلع شوید و همچنین به دلیل وجود تعداد بسیار زیاد پرواز های مستقیم از ایران به تایلند، با ارزان ترین قیمت بلیط پرواز تهیه کنید.

تایلند یکی از ارزانترین کشورهابرای سفر خارجی

2- نپال

نپال سرزمینی رویایی برای افرادی است که به کوهنوردی و مکان های مرتفع علاقه دارند و همزمان میخواهند از مشاهده فرهنگ های مرتبط با آیین های بومی لذت ببرند. نپال کشوری بسیار ارزان برای سفر است که در سال های اخیر میزان سفر به آن به شدت رو به رشد است. پس از زلزله ی سال 2015، این کشور بازسازی خود را بر مبنای زیرساخت سازی گردشگری قرار داد و در حال حاضر سفر در این کشور بسیار لذت بخش است. از جمله مکان هایی که میتوانید در این کشور از دیدن آن لذت ببرید بدون شک، بلند ترین قله ی دنیا یعنی اورست است.

سفری ارزان به نپال

3- سریلانکا

سریلانکا، کشوری جزیره ای در جنوب شرقی هندوستان. این کشور کوچک مناسب سفر برای بسیاری از افراد است. در این کشور نیز مانند تایلند میتوانید با تنها 20 دلار در روز سفر کنید اما سفر ارزان در این کشور نیازمند آمادگی مناسب قبلی است. برخی از خدمات در سریلانکا میتواند بسیار گران باشد. برای مثال بلیط های ورودی آثار توریستی اغلب گران است و یا برای ورود به پارک های ملی این کشور جهت مشاهده حیات وحش آن باید مبلغ نسبتا بالایی را هزینه کنید.

سریلانکا مقصدی مناسب برای سفر ارزان

4- هند

هند کشوری ارزان اما با اختلاف طبقاتی زیاد و مساحتی بزرگ است. در این کشور اگر بخواهید ارزان سفر کنید، نیاز دارید پیش از سفر مقاصد مورد نظر خود در این کشور را کاملا مشخص کرده و وسیله ی حمل و نقل خود را انتخاب نمایید چرا که در این کشور جا به جایی از شهری به شهر دیگر معمولا دارای از چندین روش مختلف و با هزینه های مختلف انجام میگردد. همچنین مشاهده تمام کشور هند در یک سفر کوتاه، هدفی دور از دسترس است و اگر قصد لذت از سفر خود را دارید به شما پیشنهاد میکنیم که قسمت یا قسمت های خاصی از این کشور را هدف قرار دهید. ضمنا یاداور میشویم که در هند روش های دزدی و کلاه برداری بسیار زیاد بوده و باید دو دستی به جیب خود بچسبید!

هند

5- اندونزی

کشوری مناسب عاشقان دنیای زیر آب و زندگی در جزایر! این کشور که تعداد بسیار زیادی جزیره را در خود جای داده است، یکی از مقاصد ارزان سفر خارجی است. البته میزان بودجه ی مورد نیاز برای سفر به این کشور بستگی زیادی به خواسته های شما خواهد داشت. هزینه ی حمل و نقل به هر جزیره میتواند هزینه ای بر دوش شما باشد و بهتر است پیش از سفر، بهترین جزیره یا جزایر را انتخاب کرده و از دیدن باقی آن ها صرف نظر کنید. ضمنان اگر علاقه مند به غواصی هستید، حتما پیش از سفر با کمی مطالعه، ارزان ترین مکان کشور برای این موضوع را بیابید.

اندونزی

6- آفریقای جنوبی

سفر کشور های جنوبی آفریقا و مشاهده ی حیات وحش بی نظیر آن، آرزوی هر علاقه مند به طبیعت و حیوانات است. سفر به این کشور ها به دلیل شرایط خاص آن ها و بلیط پرواز گران قیمت و …. معمولا پر هزینه و مناسب برای افرادی است که با بودجه ی بالا قصد سفر دارند. در این میان کشور آفریقای جنوبی در جنوبی ترین قسمت قاره ی آفریقا میتواند نجات بخش شما باشد. با توجه به امنیت بالای این کشور، پرواز های زیاد آن و رفت و آمد بالا در پایتخت آن، سفر به این کشور میتواند در مقایسه با دیگر کشور های جنوب آفریقا بسیار ارزان تر باشد.

آفریقای جنوبی

7- گرجستان

در میان کشور های نزدیک به کشور ما، شاید گرجستان یکی از بهترین مقاصد برای افرادی باشد که قصد سفر ارزان دارند. عدم وجود بازار های رنگارنگ و بزرگ در این کشور میتواند عاملی باشد برای اینکه بیش از خرج کردن پول در بازار، از طبیعت و فرهنگ آن لذت ببرید. از سوی دیگر وجود 2 شهر توریستی اصلی در گرجستان و تمرکز گردشگری در این دو شهر، هزینه ی رفت و آمد شما را بسیار کم خواهد نمود. هزینه ی پرواز به این کشور بسیار ارزان است و حتی با اتوبوس نیز میتواند به گرجستان بروید!

گرجستان

حال که با ارزانترین کشورها برای سفر خارجی آشنا شدید می توانید برای یک سفر هیجان انگیز با هزینه کم برنامه ریزی کنید. شما عزیزان می توانید با استفاده از خدمات سفر امید احمدیانی که شامل هزینه بلیط هواپیما، رزرو محل اقامت و ویزای توریستی با خیال راحت سفر کنید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا