اپلیکیشن کاربردی Foursquare 1399

اشتراک گذاری پست

اپلیکیشن Foursquare

در این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن بسیار کاربردی و رایگان Foursquare بپردازیم. این اپلیکیشن مانند یک راهنمای شهری عمل می ­کند و بهترین مراکز تفریحی و خدماتی را به شما معرفی می­ کند. نام کامل این اپلیکیشن کاربردی Foursquare City guide است که با نام Foursquare شناخته می شود. شما با نصب این اپلیکیشن سفر بر روی گوشی موبایل خود می توانید تجربه های لذت بخشی را داشته باشید. اپلیکیشن فوراسکوئر می­ تواند برای افرادی که تجربه غذا خوردن در رستوران­ ها یا کافی شاپ ها را دوست دارند یا کسانی که مرتب سفر می­ کنند جالب و مهیج باشد. چرا که دیگر یافتن هتل مناسب، رستوران و یا محل تفریحی نزدیک محل اقامت ان­ها یک دغدغه­ ی همیشگی برای انها باقی نمی ماند.

این شبکه اجتماعی در مارس 2009 با تلاش دنیس کرولی و ناوین سلوادورایی شروع به فعالیت کرد و حدود 45 میلیون کاربر را تا به امروز همراه خود کرده است. دنیس کرولی پیش از شکل گیری Foursquare روی یک برنامه مشابه دیگر به نام Dodgeball به عنوان پایان نامه خود کار می کرد. در سال ۲۰۰۵ Dodgeball توسط گوگل خریداری شده و در سال ۲۰۰۹ نییز با برنامه Google Latitude جایگزین شد. فرآیندی که Dodgeball صورت می گرفت ارسال و دریافت پیام کوتاه بود و یک برنامه کاربردی به شمار نمی رفت. اما Foursquare برنامه ای با قابلیت های بیشتری بود که به کاربران این برنامه کاربردی این امکان را می داد که در محیطی که فراهم آورده شده است با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. به مرور زمان به قابلیت های درونی این برنامه اضافه شد و به یکی از برنامه های محبوب در میان افراد مختلف تبدیل شد.

اپلیکیشن کاربردی Foursquare

Foursquare چه کاری انجام می دهد؟

تا اواخر ژوئیه سال ۲۰۱۴ Foursquare یک برنامه کاربردی بود که از طریق آن می شد اطلاعات جایی که در آنجا حصور دارید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانستید اطلاعات مربوط به مکان هایی که دوستتان در آنجا قرار دارند و به اشتراک می گذارند را نیز دریافت نمایید. اما از ماه می ۲۰۱۴ یک برنامه دیگری به نام Swarm را معرفی نمود. به این ترتیب کاربران با دو برنامه جداگانه رو به رو بودند. Foursquare که یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در زمینه راهنمایی مسافران و شهروندان شهرهای مختلف جهان بود. در کنار آن نیز Swarm پدید آمد که کاربران می توانستند از آن به عنوان یک شبکه اجتماعی کاربردی استفاده نمایند.

طبق آمارهای ارائه شده Foursquare از سال ۲۰۱۶ بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال را درون خود دارد. کاربرانی که از راهنمایی های این اپلیکیشن برای پیدا کردن مناسب ترین و نزدیک ترین مکان مورد نظر خود استفاده می کنند. فرض کنید به هر طریقی رستورانی را برای صرف غذا انتخاب کرده اید یا به این رستوران دعوت شده اید و دوست دارید قبل از رفتن محیط رستوران، نوع و کیفیت غذا، میزان فاصله رستوران از شما و یک سری اطلاعات این چنینی را بدانید. در این اپلیکیشن می توانید تمامی این اطلاعات را بدست اورید و تصاویری از محیط رستوران که توسط کاربران ثبت شده و نیز نظرات ان ها در مورد کیفیت و قیمت را بدانید.

اینجا مثال رستوران زده شد اما این اپلیکیشن فقط محدود به رستوران ها نیست بلکه می تواند فیلم یک سینما، اجناس یک فروشگاه، محیط یک منطقه تفریحی یا هر چیز دیگری باشد. همچنین شما هم می توانید عکس موردنظر خود را با ذکر نظر ثبت کنید تا دیگر کاربران مانند شما استفاده کنند. Foursquare به همین روش توانست به یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی تبدیل شود. برنامه ای که شما از طریق آن می توانید مکان هایی که شاید حتی نتوانید به کمک GPS به خوبی پیدا نمایید را به کمک این برنامه در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا نمایید.

اپلیکیشن کاربردی Foursquare

قابلیت جستجو در اپلیکیشن Foursquare و پیشنهادات آن

شما می توانید از طریق این برنامه کاربردی به دنبال رستوران، فروشگاه یا هر محل دیگری که مد نظرتان است در محدوده اطراف خود بگردید. حتی می توانید با وارد کردن نام مکانی دیگر در بخش جستجوی این برنامه، جستجوی خود را برای موقعیت جغرافیایی دیگر نیز انجام دهید. سپس کافی است چند لحظه ای منتظر بمانید تا Foursquare بهترین مکان های ممکن را در اختیار شما قرار دهد. این پیشنهادات با توجه به تاریخچه check-in کاربران و نتیجه تجربه آنها ارائه می شود. کاربران این امکان را خواهند داشت که با پاسخدهی به یکسری از سوالات به مکان هایی که توسط Foursquare نشان داده می شود، امتیاز دهند. این کار می تواند در زمینه انتخاب بهترین و مناسب ترین مکان ممکن بسیار کمک کننده باشد.

اپلیکیشن کاربردی Foursquare

استفاده از تخفیف ها یا پیشنهادات ویژه Foursquare

از انجا که رقابت بین رستوران ها ، کافه ها و کلیه کسب و کار ها زیاد شده است، در تعداد زیادی از این کسب و کارها به ازاء تعداد مشخصی Check in به شما پیشنهادات ویژه و تخفیف هایی داده می شود. به عنوان مثال: رستورانی به ازای 3 Check in که در هر بار مراجعه به ان رستوران زده اید به شما 25% تخفیف می دهد. ممکن است یک سینما در ساعات به خصوصی در روزهای مشخصی به ازای Check in بلیط نیم بها عرضه می کند. به طور کلی شما می توانید به کمک Foursquare پیشنهاد جذاب و متنوعی را ارائه دهید. سپس با استفاده از همین پیشنهادات می توانید کسب و کار خود را معرفی نمایید. حتی اگر کسب و کار شما در مکانی پرت و دور افتاده قرار دارد هم تفاوتی نمی کند. شما به کمک این اپلیکیشن می توانید جذب مشتری انجام دهید.

امکان سفارش غذا از طریق Foursquare

همکاری جدید Foursquare با سایت Delivery.com باعث شده تا طی ان به سادگی کاربران بتوانند غذا و مواد غذایی سفارش دهند! اگر در یکی از 36 شهری که Delivery.com در ان خدمات ارائه می دهد حضور داشته باشید، می توانید به سادگی با اجرای اپلیکیشن و انتخاب ایکون مربوط به Delivery.com غذا مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید تا برایتان ارسال شود. این اتفاق یکی از خدمات جدیدی است که اپلیکیشن Foursquare در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اپلیکیشن کاربردی Foursquare

قابلیت دسترسی اپلیکیشن Foursquare

خوشبختانه دسترسی برنامه کاربردی Foursquare بسیار بالا می باشد. شما می توانید این اپلیکیشن را روی گوشی های اندرود، iOS و ویندوز فون داشته باشید. شما حتی این امکان را خواهید داشت که از مرورگرهای تلفن همراه خود به منظور استفاده از نسخه موبایل این اپلیکیشن استفاده کنید. اما باید در نظر داشته باشید که به جاس استفاده از قابلیت GPS گوشی های هوشمند، باید مکان مورد مورد نظر را به صورت دستی جستجو نمایید.

 

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا