بهترین سایت های خارجی خرید دامنه 1399

اشتراک گذاری پست

اولین گام در طراحی سایت خرید دامنه می باشد. برای انتخاب دامنه باید به نکاتی از جمله مرتبط بودن با نام برند، مرتبط بودن با حوزه کسب و کار، کوتاه بودن و غیره توجه فرمایید. پس از انتخاب دامنه باید نسبت به خرید آن اقدام کنید. امروزه برخی از سایت های ایرانی و خارجی وجود دارند که خدمات دامنه، هاست و VPS را ارائه می دهند. تنها ویژگی که این سایت ها را از یکدیگر جدا می کند سهولت استفاده از خدمات آن ها در کنار سایر ویژگی هایی است که همراه با دامنه ارائه می دهند. در این مقاله با چند سایت خارجی جهت خرید دامنه آشنا شوید.

پسوند دامنه ها

معرفی سایت های خرید دامنه

Google Domain

یکی از معروفترین و معتبرترین سایت خرید دامنه Google Domain است. اگر دامنه سفارشی می‌خواهید می‌توانید نام دامنه‌ سفارشی را جستجو کنید و از Google Domain خریداری کنید. با استفاده از سرویس Google Domain  کاربران قادر به خرید و فروش دامنه های مختلف می باشند. خرید دامنه از Google Doamin مزایای زیادی دارد ازجمله اینکه می توان برای هر دامنه حدود 100 آدرس ایمیل تعریف کرد. از طرفی گوگل از اطلاعات وارد شده توسط کاربر برای اتصال دامنه به هاست از DNS های امن خود استفاده می کند. این سرویس سعی دارد که از تمام پسوندهای دامنه پشتیبانی کند تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

GoDaddy

یکی از سایت های پرطرفدار برای خرید هاست و دامنه GoDaddy می باشد. اگر می خواهید هاست و دامنه را به طور همزمان خرید کنید این سایت می تواند گزینه خوبی باشد. البته بهتر است هاست و دامنه را از دو ارائه دهنده مختلف تهیه کنید. GoDaddy ابتدا ارائه دهنده دامنه بوده سپس شروع به ارائه هاست کرده است. GoDaddy خدمات میزبانی فوق العاده، سازنده وب سایت سفارشی و مدیریت میزبانی وردپرس را به همراه قالب های بسیاری برای کمک ارائه می کند. قیمت‌های GoDaddy در ابتدا کم به نظر می‌رسند، اما بعد از سال اول افزایش می یابند.

godaddy

NameCheap

NameCheap به همان اندازه که نام پیشنهاد می کند ارزان است. این سایت برای بیشتر پسوندهای .com قیمت حداقلی 8.88 دلار و برای برخی از پسوندهای شناخته نشده قیمتی زیر یک دلار را ارائه می دهد. DNS این سایت بد نیست. این سایت همچنین محافظت از WhoIs را به صورت رایگان و یک ارائه دهنده DNS نسبتا قوی که مدیریت و انتقال آن آسان است را ارائه می دهد. این سایت برای انتخاب دامنه یک جستجوی توده ای دارد که به شما امکان می دهد تا حداکثر 50 نام دامنه را جستجو کنید. بنابراین اگر یک لیست کامل از ایده برای نام دامنه دارید می توانید همه آن ها را وارد کنید و ببینید کدام یک از آنها آزاد است. آنها میزبان مدیریت WordPress را از طریق EasyWP ارائه می دهند، اگرچه بهتر است از یک ارائه دهنده بهتر WordPress استفاده کنید و دامنه را به آن سایت منتقل کنید.

Domain.com

Domain.com یکی دیگر از سایت های خرید دامنه خارجی می باشد. این سایت از سال 2000 شروع به کار کرده و جز محبوب ترین سایت های ثبت دامنه می باشد. این سایت به شما امکان ثبت تمام دامنه TLD و برخی از دامنه های ccTLD را می دهد. Domain.com دارای یک ابزار جستجوی دامنه سریع است که می توانید برای تحقیقات در مورد نام دامنه خود استفاده کنید. شما به کلیه ابزارهای مدیریت دامنه موردنظر از یک ثبت نام دامنه برتر از جمله ثبت نام خصوصی، حفاظت از حریم خصوصی Whois، ثبت نام رایگان، انتقال آسان، مدیریت آسان DNS، حساب ایمیل و سایر خدمات اضافی دسترسی دارید. حتی اگر دوست دارید می توانید میزبانی وب را از آنها خریداری کنید.

سایت domain.com

Hover

Hover یکی دیگر از سایت های خرید دامنه می باشد. این سایت قیمت های متوسط و خدمات خوب ارائه می دهد. نقطه قوت Hover پیشنهاد دامنه های مشابه با سبک ها و مترادف های مختلف است که به شما در محدود کردن دامنه موردنظر کمک بسیاری می کند. در قسمت جستجوی این سایت دسته بندی ها و فیلترهای مختلف برای پسوندهای متفاوت نیز وجود دارد. اگر دقیقا نمی دانید چه دامنه ای می خواهید در سایت Hover جستجو کنید.

Bluehost

Bluehost یکی از بزرگترین شرکت های میزبان هاست در جهان است و آنها شریک رسمی میزبان وردپرس هستند. به عنوان بخشی از خدمات میزبانی وب خود ، آنها همچنین ثبت نام دامنه را ارائه می دهند. Bluehost به کاربران تازه کار یک نام دامنه رایگان، گواهی SSL و تخفیف میزبانی وب ارائه می دهد که یک پیشنهاد عالی برای هرکسی است که به دنبال ایجاد یک وب سایت است. در اصل، شما می توانید برای هر ماه 2.75 دلار شروع به کار کنید، و یک نام دامنه رایگان دریافت کنید.

سایت bluehost، یکی از سایت های خرید دامنه

HostGator

HostGator یکی دیگر از شرکتهای مشهور است که صاحبان وب سایت ها یک فروشگاه یک طرفه برای نام دامنه ها و میزبانی وب سایت مشترک ارائه می دهد. آنها انتخاب خوبی از پسوندها ، حریم خصوصی دامنه و ابزارهای مدیریت آسان DNS را ارائه می دهند. این سایت یک ابزار جستجوی دامنه آسان دارند که به شما کمک می کند تا به سرعت نام دامنه مناسبی را برای تجارت خود پیدا کنید. حوزه مدیریت دامنه آنها مبتدی و فرندلی است و امکان انتقال دامنه را در صورت نیاز آسان می کند.

برای خرید دامنه از سایت های خارجی شما نیاز به پرداخت ارزی دارید. برای پرداخت ارزی می توانید از کردیت کارت هایی همچون مسترکارت و ویزاکارت استفاده کنید. مجموعه امید احمدیانی علاوه بر ارائه انواع کردیت کارت ها، سرویس خرید دامین خارجی را برای طراحان سایت فراهم کرده است.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا