تبریک نوروز ۹۸ + خبر های خوب در امید احمدیانیا – سرور – هاست – دامنه

سال 97 برای ما در مجموعه ما سالی بسیار پر فراز و نشیب بود اما به لطف پروردگار یکتا و تلاش های شبانه روزی تمام تیم ها در مجموعه ما قادر شدیم عالی ترین زیرساخت های سخت افزار و نرم افزاری ممکن را برای میزبانی فوق پایدار و سریع برای مشتریانمون داخل مجموعه ما به وجود بیاریم. و حالا در زمانی که این ویدیو رو شما دارید میبینید، وب سایت کاربران مجموعه ما پایدار ترین و پرسرعت ترین سایت های کشور محسوب میشن و هاست مجموعه ما بهترین و پایدار ترین هاست کشور شناخته شده.

و حالا بخاطر استقبال عظیم شما مشتریان عزیز از این سرویس های فوق باکیفیت و قدرتمند 30 درصد تخفیف نوروزی برای خرید و تمدید سرویس های مجموعه ما قرار دادیم تا با خیالی راحت قادر باشید با کمترین هزینه ممکن، صاحب بهترین هاست کشور بشین و داخل سال 98 سایتتون بر روی پایدارترین و امن ترین هاست کشور باشه و هیچ دغدغه ای بابت تحریم ها و افزایش قیمت سرویس های هاست وب سایتتون نداشته باشین.

عده ای سرور های جدید مجموعه ما که برای میزبانی از بیش از 10 هزار وب سایت جدید در نوروز 98 حاضر شدن و به برج میلاد اعزام شدن رو میتونین داخل تصویر زیر ببینید.

ویژگی های ابر سرور های جدید مجموعه ما را در ویدیو زیر ببینید!

و از هم اکنون تا 29 اسفند می توانید با 30 درصد تخفیف ویژه هاست خود را تمدید کنید و یا این که با این تخفیف عالی و شگفت انگیز سرویس های جدید از مجموعه ما خریداری کنید، جهت دریافت کد تخفیف بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی مجموعه ما شوید و سپس کد تخفیف را از کانال تلگرامی مجموعه ما دریافت کنید، جهت تمدید سرویس ها با 30 درصد تخفیف نیز، وارد ناحیه کاربری خود در مجموعه ما شوید و به دپارتمان تمدید نوروزی با 30 درصد تخفیف تیکت پشتیبانی ارسال کنید و نام و مدت زمان تمدید سرویس مورد نظر خود را اعلام بفرمایید.

ورود به صفحه اصلی مجموعه ما

3.3
/
5
(
36

امتیاز

)

در صورت نیاز به سرور، هاست و دامنه با بهترین قیمت و کیفیت و یا هر سرویس و خدمات دیگر با ما درتماس باشید.

01228421193
09129726343
09362196343
[email protected]

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا