خرید سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز vps

سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز

مجموعه ما ارائه دهنده سرور های مجازی VPS لینوکس و سرور های مجازی ویندوز در ایران, آلمان, فرانسه می باشد.
سرورهای مجازی ما، استفاده از برترین تکنولوژی‌های مجازی‌سازی در کنار بهترین سخت‌افزارهای موجود، نوید بخش حس خوب همیشه در دسترس بودن.سرویس ها

  • سرور مجازی ایران
  • سرور مجازی اروپا
  • سرور مجازی ابری IBM
  • سرور مجازی مدیریت سرور
  • سرور مجازی معرفی دیتاسنتر

سرور مجازی VpsXpress ایران و اروپا

VpsX همواره آخرین نسل سرور های مجازی می باشند که در حال حاضر منابع اختصاصی آنها از سرور با هارد NVMe ، رم های DDR4 و آخرین نسل پردازنده های Xeon Intel قدرت می گیرند.VPSXPRESSVPS قیمت از ۱۹۹,۰۰۰ تومان

تنوع در تکنولوژی و نرم‌افزارهای مجازی‌ساز (Xen، KVM و VMWare) در کنار تنوع سخت‌افزاری (SATA-SAS- SSD NVME) حداکثر حق انتخاب ممکن را به مشترکین خواهد داد تا مناسب‌ترین VPS را در دیتاسنتر های ایران برای خود برگزینند.IRANVPSقیمت ها از ۱۵۹,۰۰۰ تومان

اطمینان داریم استفاده از تکنولوژی‌های مختلف مجازی‌سازی در بستر دو دیتاسنترOVH و Hetzner در کنار حق انتخاب نوع سخت‌افزار (SATA-SAS-SSD NVME) و اتصال به اینترنت گیگابیتی، تمام دلایل انتخاب نکردن این سرویس را به روی شما خواهد بست.EUROPEVPS قیمت ها از ۱۴۹,۰۰۰ تومان

ما تنها پارتنر تجاری شرکت IBM با ارائه سرور مجازی ابری (cloud) با سفارشی سازی دلخواه سرور، پشتیبانی و زیرساخت‌های قوی و امکان تحویل سرور در دیتاسنترهای مختلف در کشورهای متفاوت به شما این امکان را خواهد داد تا مناسب ترین VPS را انتخاب نمایید. SoftLayer با نگهداری بیش از ۵ میلیون وب‌سایت یکی از بزرگترین دیتاسنترهای جهان می‌باشد که در آگوست ۲۰۱۳ توسط شرکت IBM خریداری شد و در حال‌حاضر SoftLayerزیرمجموعه‌ی IBM محسوب می‌شود.IBMVPSقیمت ها از ۴۵۰,۰۰۰ تومان

  • پشتیبانی ۲۴/۷/۳۶۵ کامل
  • لایسنس ایمن و اورجینال
  • مدیریت شده و آماده تحویل
  • فایروال Juniper و Cisco ASA
  • 15 روز تضمین بازگشت وجه
  • آپتایم %۹۹٫۹+

میزبانی بی رقیب

برخی از دلایل که باعث شده انتخاب افراد حرفه ای باشیم.

منابع اختصاصی
منابع اختصاصی

منابع ماشین مجازی شما مانند VDS با دیگر افراد به اشتراک گذاشته نمی شوند و کاملا مختص استفاده شما خواهد بود.

پشتیبانی پر آوازه
پشتیبانی پر آوازه و ۲۴ ساعته ما

متخصصین فنی مجرب ما در همه لحضات با شما هستند تا در صورت رخداد هر گونه مشکل در سرور، برای رفع آن قدم بردارند.

مانیتورینگ
مانیتورینگ ۲۴ ساعته

مانیتورینگ پیشرفته ایران سرور که بر پایه زیرساخت ابری Zabbix و PRTGتوسعه داده شده هر گونه اختلال سرور را سریعا شناسایی می کند.

دسترسی های متعدد
دسترسی های متعدد

تمامی دسترسی های مد نظر شما مانند؛ SSH, VNC, Remote Desktop و… در سرور قابل بکار گیری هستند.

مجازی سازی
مجازی سازی

سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز هر دو از بروز ترین شیوه برای مجازی سازی استفاده می کنند.

فضای بکاپ
فضای بکاپ رایگان

بر روی تمامی پلن ها ۲۰ گیگابایت فضا بکاپ رایگان به شما تعلق می گیرد که به راحتی قابل ارتقا می باشد.

نصب و راه اندازی رایگان
نصب و راه اندازی رایگان

پس از خرید، سیستم عامل دلخواه تان را انتخاب کنید تا به صورت رایگان بر روی سرور مجازی شما نصب و کانفیگ کنیم.

دیتا سنترهای منتخب
دیتاسنتر های منتخب

سرور های اصلی در دیتاسنتر های منتخب ایران و اروپا میزبانی می شوند که پایداری مثال زدنی به سرور شما می بخشند.

انعطاف پذیری کاربردی
انعطاف پذیری کاربردی

سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز قابلیت نصب و همخوانی با تمامی برنامه ها و زبان های سازگار OS خود را دارند.

VPS بی رقیب

بدون توقف. همیشه پایدار

با قابلیت های شگفت انگیز سرور مجازی اقدام به میزبانی سایت، ریموت یا اجرا برنامه های دلخواهتان کنید.

وب مستر ها از دیرباز استفاده های گوناگونی از VPS داشته اند و همیشه یکی از ابزار های محبوب وب مستر های حرفه ای بوده است.

سرور مجازی تمام دسترسی یک سرور را دارد اما با هزینه ای بسیار کمتر. به همین دلیل همواره گزینه بسیار جذابی به شمار می رود.

تمامی نرم افزار ها که با سیستم عامل ویندوز یا لینوکس شما همخوانی داشته باشند، در سرور شما قابل بکارگیری هستند. برای مثال اگر از Node.JS استفاده می کنید یا می خواهید یک برنامه تحت ویندوز را در سرور مجازیتان به صورت ۲۴ ساعته اجرا کنید. در هر صورت کار شما با سهولت صورت می پذیرد.

سرور مجازی (VPS) ارائه شده در سرورهای ما منابع کاملا اختصاصی به شما ارائه می کند که تبدیل به مشخصه ای نایاب شده است. بر خلاف اکثر شرکت ها که اقدام به اشتراک منابع سرور اصلی در سرور های مجازی ارائه شده می کنند، ما منابع را به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می دهیم.

اینکار طبیعتا هزینه و کیفیت سرور مجازی ارائه شده را می دهد و همانطور که بارها و بارها مشاهده شده است، مشتریان عزیزی که از VPS یا مدل جدیدتر VpsX استفاده می کنند، سریعا متوجه تفاوت آن با VPS یا حتی VDS های گذشته شان می شوند.

دلیل این امر ارائه منابع اختصاصی و محدود کردن ماشین های مجازی (VM) های ارائه شده است.

شیوه نوین استفاده از مجازی ساز ها توسط متخصصین R&D مجموعه ما و خالی گذاشتن حدود ۳۰% منابع سرور، قابلیتی به VPS ها می دهد تا در صورتی که منابع اصلی سرور توسط دیگر کاربران استفاده نمی شد، در لحظات Peak و پربازدید سایت یا برنامه شما برای مدت زمان کوتاهی به سرور شما اضافه شوند و از داون شدن سرور و کرش کردن برنامه شما جلوگیری کند.

البته در صورت تداوم استفاده از منابع بلا استفاده سرور، می توانید اقدام به ارتقا سرور کنید و که براحتی از طریق پنل مدیریتی سرور شما قابل انجام می باشد. علاوه بر دسترسی های زیاد مانند SSHو VNC، استفاده از سرور مجازی ویندوز به شما دسترسی ریموت دسکتاپ برای اتصال به سرور از طریق کامپیوتر شخصی شما ارائه می کند تا بتوانید بدون دغدغه به گشت و گذار در اینترنت و پرداخت های ارزی اقدام کنید.

سیستم های قابل ارائه بر روی سرورهای مجازی
لینوکسcentOS,Ubuntu,Debian,FreeBSD,Fedora,RedHat
ویندوزWindows Server 2008 R2, Windows 2012, Windows 2016
دیگر سیستم عامل هاMikrotik و ۵۰ سیستم عامل دیگر

دیتاسنتر در سراسر جهان

DATACENTERS 50000 +

مشتری از سراسر ایران

CUSTOMERS 400000 +

خدمات ارائه شده

SERVICES PROVIDED 17 +

سرور مجازی (Virtual Private Server) با نام اختصاری VPS لینوکس و ویندوز از دیگری خدماتی است که به عنوان یکی از خدمات اصلی میزبانی وب در مجموعه ما به صورت تخصصی پیاده سازی گردیده است. این خدمات با هر دو زیرساخت سرور های مجازی سنتی (پلتفرم های مجازی ساز مانند KVM و دیگر مجازی سازهای درخواستی) و فناوری های نوین سرورهای ابری یکی از وجوه تمایز و خدمات تخصصی این مجموعه می باشد که وب سایت های بسیار پر بازدید و معتبری در ایران در حال استفاده از این خدمات به عنوان زیرساخت میزبانی وب خود هستند. خدمات سرور مجازی دارای انواع سیستم عامل های لینوکس و ویندوز در داخل و خارج از کشور می باشد که با امکان ارائه ویژگی های مختلفی مانند هارد پر سرعت، رم DDR4، ترافیک نامحدود و… طیف وسیعی از کاربری های متفاوت فنی و تجاری را پوشش می دهد.

پنل مدیریت سرور قدرتمند

تحویل خودکار و سریع

زیرساخت ابری

امکان نصب مجدد سیستم عامل

امنیت و حفظ حریم خصوصی

ارتقا و اختصاصی سازی منابعسرور مجازی لینوکس ایرانVPS ایران بخرسرور مجازی لینوکس خارجVPS خارج بخرسرور مجازی ویندوز ایرانVPS ایران بخرسرور مجازی ویندوز خارجVPS خارج بخر

ضمنا به دلیل اطمینان از کیفیت خدمات و خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان گرامی به مدت ۷ روز ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

جهت مشاوره رایگان استعلام قیمت با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

omid.ahmadyani@Outlook.com

@omid_ahmadyani

سرورمجازی و اهمیت آن در وب فارسی

  • وی پی اس (VPS)وی پی اس ( VPS ) مخفف کلمه Virtual Private Server می باشد که برگردان فارسی آن عبارتی شبیه به ” سرور مجازی شخصی یا اختصاصی ” می باشد، اما بطور عام در زبان فارسی از عبارت ” سرور مجازی ” برای معرفی این محصول دنیای فناوری اطلاعات استفاده می شود که به سبب کاربردها و مزایای بسیار آن مورد استقبال فراوان مدیران سرور ها قرار گرفته است.
  • جایگاه سرور مجازی (VPS) در جهاندر واقع سرعت گسترش دنیای فناوری اطلاعات و رشد فزاینده و هر روزه سایت های جدید با خدماتی نو را باید تا حدودی مرهون وجود وی پی اس در خدمات هاستینگ دانست، چرا که با آمدن سرور های مجازی ، امکان ارائه سرویس میزبانی وب با کمترین هزینه ها برای تامین کنندگان خدمات میسر گشت و این دلیلی بود بر افزایش جاذبه و توجه توسعه دهندگان جوان وب که دنیای بلوغ یافته امروز IT را شکل داده اند. ازدیاد استفاده از وی پی اس دلیلی بر افزایش قدرت سخت افزار ها و همگانی شدن تجارت های خانگی و همچنین وب سایت های کوچک یک یا چند نفره گردید که خود رفته رفته جامعه بزرگی از خدمات آنلاین را تشکیل داد و موجب ترغیب هزاران نفر به استفاده از خدمات اینترنتی در سراسر جهان گردید. از همین رو ارائه خدمات وی پی اس یا همان سرور مجازی با هدف رشد وب از مهترین خدمات ارائه شده توسط ما محسوب می شود و در این راه تلاش بسیار زیادی صورت گرفته است تا ضمن ارتقای منظم و همیشگی کیفیت سرویس ها و به عهده گرفتن بخش اعزم هزینه ها، با بهره گیری از فناوری برتر و برترین راهکارها، پایین ترین قیمت ها بر مدیران سرور ها و در نتیجه صاحبان وب سایت ها تحمیل گردد؛ که این گام مهمی در ارتقای جایگاه وب در کشور خواهد بود. چرا که بدون شک ، هزینه های نگه داری و بارگزاری یک وب سایت در بسیاری از موارد منجر به حذف کلی آن فعالیت گردیده و فرصت استفاده از این خدمات، کمکی بر شکل گیری وب سایت های جوان خواهد بود. در کنار این ویژگی ها، سادگی استفاده، و امکان کنترل سرویس و نصب مجدد سیستم عامل که در زمانی اندک میسر خواهد بود، از دیگر جذابیت های سرور های مجازی محسوب می شوند.
  • چرا سرور مجازی مجموعه ما: بدون شک مهمترین فاکتور در انتخاب یک سرور مجازی، اعتماد کاربر بر خدمات سرویس دهنده می باشد. چرا که در این خدمات علی رغم وجود سیستم عامل و نرم افزاری مستقل ، کاربران از سخت افزاری اشتراکی استفاده می کنند و مجموعه ما این مهم را به کمک فناوری برجسته خود که سرانجام مطالعه مداوم ، بکارگیری هزاران مقاله علمی مرتبط و اختصاص صد ها ساعت، کار علمی فشرده می باشد به ارمغان آورده است و این نقطه امیدی برای وب فارسی خواهد بود که چنین تلاش های ارزشمندی مبتنی بر سطوح علمی بین المللی در آن انجام می پذیرد و هر روز شاهد تلاش دیگر جوانان خوش فکر ایرانی در کلیه حوزه های فناوری اطلاعات هستیم که نوید بخش آینده ای درخشان برای وب ایران خواهد بود. هر چند که با نبود و یا کمبود امکانات این مسیر، سختی های بسیاری را پیش روی قرار داده است.

خرید سرور مجازی (وی پی اس vps)

سرور مجازی یا VPS مخفف کلمه Virtual Private Server میباشد و نوعی از سرور ها هستند که قسمتی از منابع سخت افزاری سرور اختصاصی فیزیکی و اصلی به آن اختصاص داده میشود. سرورهای مجازی بصورت کاملا مستقل دارای منابعی از سرور میباشند که میتوانید از آنها بصورت کامل استفاده کنید. همچنین در سرور مجازی شما دسترسی کامل به روت سرور را دارید و میتوانید تمامی نرم افزار ها، تنظیمات و کانفیگ های مورد نیاز را روی سرور اعمال کنید.

در سرور مجازی شما میتوانید هر نوع سیستم عاملی را داشته باشید و با توجه به سیستم عامل مدنظر، کانفیگ های دلخواه را انجام داده و خدمات خود را ارائه دهید.

در VPS بسته به مقدار منابعی که به VPS شما به صورت اختصاصی داده میشود میتوانیدکامل از آن استفاده کنید. به عنوان مثال یک سرور اختصاصی فیزیکی که دارای ۲۴ کور سی پی یو و ۱۲۸ گیگ رم میباشد را میتوان به VPSهایی تقسیم کرد که هر کدام از آنها منابع CPU,RAM,HDD مجزای خود را داشته باشند. مثلا یک VPS با میزان ۱ کور سی پی یو کامل و ۴ گیگ رم و با ۱۰۰ گیگ هارد مجازی سازی شده و ارائه میگردد.

سایتهایی که نیازمند مقدار زیاد و ثابتی از CPU,RAM,HDD و … میباشند و تعداد کاربران و بازدید های زیادی دارند، بهتر است جهت کیفیت خدمات دهی خود از سرور مجازی به جای هاست اشتراکی استفاده کنند.

مزایای سرور مجازی نسبت به هاست اشتراکی

تمامی منابع موجود در سرورهای مجازی مختص VPS یا VDS ارائه شده میباشد و شما میتوانید از تمام منابع آن بصورت کامل استفاده کنید.

روی سرورهای هاست اشتراکی معمولا به دلیل جلوگیری از مشکلات امنیتی کانفیگ های خاص با محدودیت های خاصی انجام میدهند که احتمال دارد سایت شما به دلیل محدودیت های موجود با اختلال هایی مواجه شود. به عنوان مثال در برخی سایتهای حجیم و بزرگ، میزان زیر منوهای سایتهای وردپرسی بسیار زیاد بوده و یا میزان کاراکترهای ارسال شده در پست ها، بیش از اندازه مجاز در هاست اشتراکی میباشد که همیشه در هاست های اشتراکی به مشکل بر خواهید خورد. در این مواقع با تهیه سرور مجازی میتوانید کانفیگ دلخواه را روی سرور مجازی خود اعمال کنید تا اختلالی در سایت خود نداشته باشید. همچنین میتوانید میزان منابع CPU,RAM را نیز به دلخواه روی وب سایت خود محدود کنید و نیز روی فایروال سرور خود نیز میتوانید با توجه به نیاز خود تغییرات را انجام دهید.

مزایای سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی

اصلی ترین مزیت سرور مجازی نسبت به سرور های اختصاصی هزینه های بسیار پایین آن میباشد. بطوری که با توجه به نیاز خود میتوانید سرور مجازی با منابع دلخواه تهیه کنید و هزینه های زیاد سرور اختصاصی را متحمل نشوید.

سرورهای مجازی ارائه شده مجموعه ما که با عنوان VPS ارائه میگردد، تماما دارای منابع اختصاصی میباشند که به این نوع VPS ها در اصطلاح VDS یا Virtual Dedicated Server نیز گفته میشود. تمامی کانفیگ های اولیه VPS ها در مجموعه ما بصورت رایگان انجام میگیرد و در بسیاری از پلن ها نیز لایسنس کنترل پنل دایرکت ادمین کاملا رایگان با نصب اولیه ارائه میگردد. همچنین در سرور مجازی ویندوز در صورت تهیه لایسنس پلسک امکان نصب رایگان آن با تنظیمات پیش فرض وجود دارد.


شروع از۸۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

سرور مجازی لینوکس اقتصادی ایران

همانطور که می‌دانید تغییرات لحظه‌ای قیمت ارز باعث ناپایداری و افزایش قیمت بسیار از محصولات مخصوصاً سرورهای مجازی شده است. به همین خاطر مجموعه ما پلن سرورهای مجازی اقتصادی با قیمت مناسب برای شما عزیزان آماده کرده است که هردو فاکتور قیمت و کیفیت را به همراه دارد. شما می‌توانید با تهیه این سرویس با قیمت‌های فوق‌العاده مناسب از کیفیت مطلوب سرورهای مجازی مجموعه ما و هم هزینه‌های جاری کمتر بهرمند شوید.

سرور مجازی لینوکس OpenVZ هایبرید ایران

سرور مجازی لینوکس هایبرید ایران مجازی سازی شده با تکنولوژی OpenVZ، دارای منابع بالا بسیار مناسب برای هاستینگ، ارائه شده در پلن‌های متنوع متناسب با نیاز کاربران می‌باشد. OpenVZ در واقع تکنولوژی مجازی سازی است که بر روی سرور اختصاصی نصب شده که با مدیریت آن سرورهای مجازی ارائه می شوند.از عمده مزیت های این تکنولوزی مصرف منابع کم وسرعت بسیار بالا در پردازش اطلاعات می باشد.

شروع از۲,۵۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

شروع از۹۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

سرور مجازی لینوکس OpenVZ آمریکا

سرور مجازی لینوکس آمریکا مجازی سازی شده با تکنولوژی OpenVZ، دارای پلن‌های متنوع مناسب برای هاستینگ می‌باشد. OpenVZ در واقع تکنولوژی مجازی سازی است که بر روی سرور اختصاصی نصب شده که با مدیریت آن سرورهای مجازی ارائه می شوند.از عمده مزیت های این تکنولوزی مصرف منابع کم وسرعت بسیار بالا در پردازش اطلاعات می باشد.

سرور مجازی لینوکس KVM آمریکا

سرور مجازی لینوکس آمریکا، دارای سرعت بالا و منابع کاملا اختصاصی، مجازی سازی شده با تکنولوژی KVM، ارائه شده در پلن‌های متنوع متناسب با نیاز کاربران می‌باشد. تکنولوژی KVM با ایجاد منابع اختصاصی برای هر سرور مجازی می‌تواند سرعت و کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار دهد.

شروع از۱,۵۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

شروع از۲,۸۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

سرور مجازی لینوکس هایبرید آمریکا

سیستم هایبرید (Hybrid) باعث حفظ کامل منابع سرور می شود و کاربران می توانند بسته به میزان منابع سرور خود به طور کاملا مستقل و بدون هیچ مشکلی از منابع سرور خود استفاده کنند. تکنولوژی KVM با ایجاد منابع اختصاصی برای هر سرور مجازی می‌تواند سرعت و کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار دهد.

سرور مجازی لینوکس SSD ایران

در این سری از سرورهای مجازی ش مجموعه ما از تکنولوژی هارد های SSD بهره گرفته شده است که سرعت بالای تبادل اطلاعات بزرگترین مزیت این سرویس می باشد. تکنولوزی مجازی ساز این سرورهای مجازی KVM می باشد که در این نوع مجازی ساز تمامی منابع به صورت اختصاصی توسط مجازی ساز برای سیستم عامل میهمان رزرو می شود.

شروع از۱,۵۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

شروع از۱,۳۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

سرور مجازی ویندوز ایران

سرورهای مجازی ویندوز مجموعه ما بر روی سرورهای اختصاصی به همراه آخرین تکنولوزی سخت افزاری و منابع سخت افزاری و سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ بسته به نیاز شما و با آپدیت به روز ارائه می شوند که این تضمین را به شما خواهد داد تا بتوانید از سرور های خود به نحو احسنت بهره مناسب را برده و نیاز های خود را برطرف نمایید.

سرور مجازی ویندوز اقتصادی ایران

همانطور که می‌دانید تغییرات لحظه‌ای قیمت ارز باعث ناپایداری و افزایش قیمت بسیار از محصولات مخصوصاً سرورهای مجازی شده است. به همین خاطر مجموعه ما پلن سرورهای مجازی اقتصادی با قیمت مناسب برای شما عزیزان آماده کرده است که هردو فاکتور قیمت و کیفیت را به همراه دارد. شما می‌توانید با تهیه این سرویس با قیمت‌های فوق‌العاده مناسب از کیفیت مطلوب سرورهای مجازی مجموعه ما و هم هزینه‌های جاری کمتر بهرمند شوید.

شروع از۱,۱۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

شروع از۱,۵۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

سرور مجازی ویندوز آمریکا

سرور مجازی ویندوز آمریکا با سرعت و پایداری بالا، مناسب برای استفاده‌های شخصی و هاستینگ، ارائه شده در پلن‌های متنوع متناسب با نیاز کاربران می باشد. سرورهای مجازی ویندوز مجموعه ما بر روی سرورهای اختصاصی به همراه آخرین تکنولوزی سخت افزاری و منابع سخت افزاری و سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ بسته به نیاز شما و با آپدیت به روز ارائه می شوند که این تضمین را به شما خواهد داد تا بتوانید از سرور های خود به نحو احسنت بهره مناسب را برده و نیاز های خود را برطرف نمایید.

سرور مجازی میکروتیک ایران

سرور مجازی میکروتیک ایراندر حال حاضر با استفاده از بروزترین نسخه های سیستم عامل Mikrotik در برترین مرکز داده های ایرانی در حال سرویس دهی به هم میهنان گرامی می باشد. در این سرویس ها تمامی امکانات سیستم عامل میکروتیک به مشترکین ارائه می گردد. همچنین به مشترکین این سرویس کنترل پانل مدیریت سرور مجازی جهت Restart, Reinstall, Shutdown کردن سیستم عامل، دسترسی کنسول در مواقعی که سرویس خارج از دسترس می باشد ارائه می گردد.

شروع از۵۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

شروع از۶۹۰,۰۰۰ریال ماهانه

سرور مجازی میکروتیک آمریکا

سرور مجازی میکروتیک ارائه شده توسط مجموعه ما در کشور آمریکا می‌باشد. سیستم عامل میکروتیک به دلیل پیکربندی پایه ای جهت مدیریت شبکه توانسته است نیاز های متخصصان شبکه را نسبت به روتر های سیسکو و غیره تا حد

جهت مشاوره رایگان استعلام قیمت با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

omid.ahmadyani@Outlook.com

@omid_ahmadyani


‫0/5 ‫(0 نظر)

2 در مورد “خرید سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز vps”

  1. من قبلا ۳ تا سرور مجازی کانادا ازیشون تهیه کردم کیفیت سرور ها عالی و ازون مهم تر کیفیت پشتیبانیشون بود که عالی بود. من واقعا ایشون رو تحسین می کنم.

    1. امید احمدیانی

      با سلام و تقدیم احترام خدمت آقای رضوی گرامی
      ازینکه نظر خود را با کاربران در میان گذاشتید کمال تشکر را دارم.
      همکاری با شما یکی از تجربه های شیرین بنده بوده و هست.
      با اجازتون متن نظرتون رو یه خورده از لحاظ کلمات ویرایش کردم.
      مانا باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا