خرید فالوور اینستاگرام واقعی 1399

در حال حاضر و در میان تمامی شبکه‌های اجتماعی که در ایران فعال است، اینستاگرام از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که باعث رشد کسب‌وکار، معرفی برند و افزایش فروش می‌شود. اما با افزایش میزان رقابت در حوزه بازاریابی آنلاین، مهم است که شما یک صفحه کاربری جذاب به همراه تعداد زیادی فالوور داشته باشید. اما روش‌های کسب فالوور چیست؟ آیا استفاده از روش‌های رایگان خرید فالوور اینستاگرام درست است؟ فالوور فیک و واقعی چه تفاوتی با هم دارند؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سؤالات بوده‌اید و جواب خود را در خرید فالوور اینستاگرام پیدا کرده‌اید، اما نمی‌دانید چگونه باید هزینه استفاده از این سرویس را در سایت‌های خارجی پرداخت کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید:

خرید فالوور اینستاگرام

توجه : همراهان عزیز به خاطر داشته باشید که وب‌سایت‌های خارجی مختلفی در این زمینه در حال فعالیت هستند. اما چیزی که موجب تمایز برخی از آن‌ها با یکدیگر می‌شود، واقعی بودن فالوورهایی است که برای صفحه شما جذب می‌کند.

معرفی بهترین وب‌سایت‌ها برای خرید فالوور اینستاگرام

Follower Packages

رتبه : 4.9 از 5

استفاده از این سرویس برای خرید فالوور اینستاگرام بهترین گزینه است، چرا که برای هر کمپانی با هر بودجه‌ای مناسب است. شما می‌توانید تنها با پرداخت 15 دلار، 1000 فالوور واقعی جذب کنید. علاوه بر این، چون استفاده از این سرویس خطر از دست رفتن صفحه کاربری شما را به همراه دارد، بهتر است که از سرویسی استفاده کنید که هم پشتیبانی خوبی دارد و هم امنیت لازم را تأمین کند. استفاده از Follower Packages خیال شما را از این جهات راحت می‌کند.

Famoid

رتبه : 4.5 از 5

این کمپانی نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین موارد جهت خرید فالوور اینستاگرام در نظر گرفته می‌شود، چرا که تضمین می‌کند تمامی فالوورهای جذب شده واقعی بوده و بعد از مدتی از صفحه شما حذف نمی‌شوند.

این سایت برای تضمین این ادعا، یک تضمین 30 روزه در اختیار شما قرار می‌دهد. به عبارت دیگر در صورتی که بعد از تمام شدن سرویستان تا 30 روز ریزش فالوور داشتید، می‌توانید به کمپانی اعلام کرده تا به همان اندازه فالوور جدید کسب کنید.

بهترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال

Fastlykke

رتبه : 4 از 5

اگر هزینه زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام در نظر نگرفته‌اید، می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. شما می‌توانید تنها با پرداخت 5 دلار 500 فالوور واقعی دریافت کنید.

SMMHut

اگر به دنبال این هستید که سریعاً تعداد فالوورهایتان را زیاد کنید، بهتر است که استفاده از خدمات کمپانی SMMHut را امتحان کنید.

تفاوت فالوور واقعی و فیک در چیست؟

با گستردگی میزان استفاده از اینستاگرام در سطح جهان، این شبکه اجتماعی به سرعت توسعه و گسترش پیدا کرد. یکی از نمونه‌های این به روز رسانی‌ها، الگوریتم‌هایی است که جهت بررسی عملکرد کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. در روزهای اخیر شاهد این مسئله بوده‌ایم که صفحات زیادی با ریزش کاربرانشان مواجه شدند. چرا که اینستاگرام فالوورهای واقعی و فیک را شناسایی کرده و آن‌هایی که غیر واقعی هستند را حذف می‌کند. حال اگر شما خرید فالوور اینستاگرام را بدون توجه به واقعی بودن یا نبودن آن‌ها انجام داده باشید، به احتمال زیاد سرتان کلاه رفته و با ریزش فالوورهایتان مواجه می‌شوید. پس قبل از اینکه هزینه و سرمایه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید، هدر رود، سایت درست را برای خرید فالوور اینستاگرام انتخاب کنید.

اهمیت خرید اینستاگرام فالوور اینستاگرام

در ابتدا از اینستاگرام تنها برای به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم با دوستان استفاده می‌شد، در حالی که این روزها از آن به عنوان یک وسیله بازاریابی آنلاین استفاده می‌شود. وجود 800 میلیون کاربر  فعال در این پلتفرم بسیاری را به این فکر انداخته است که کسب‌وکارشان را از این طریق رونق دهند. اما برای جذب مشتری به اولین چیزی که نیاز دارید، پست و تعداد فالوور زیاد است! فراموش نکنید که ظاهر  همیشه حرف اول را می‌زند. بنابراین حفظ ظاهر صفحه اینستاگرام شما از اهمیت زیادی برخوردار است. زمانی که تعداد فالوورهای اینستاگرام شما بیشتر باشد، جذب کاربران جدید راحت‌تر انجام می‌گیرد.

همراهان عزیز در این بخش ما به معرفی بهترین وب‌سایت‌های خارجی جهت خرید فالوور اینستاگرام پرداختیم. اما شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی، از هر سایتی که می خواهید خرید فالوور را انجام دهید. کافی است از طریق شماره‌های موجود در سایت، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا