خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری 1399

اشتراک گذاری پست

برای استفاده از خدمات برخی وبسایت ها لازم است که در آن سایت ها حساب کاربری ایجاد کنید. برخی از این حساب ها پولی هستند. یعنی برای ساخت اکانت، لازم است اطلاعات یک کردیت کارت مثل ویزاکارت یا مسترکارت وارد کنید. بعد از این که سایت هزینه را از حساب برداشت کرد، کاربر می تواند از خدمات سایت استفاده کند. البته بیشتر این سایت ها، در شروع به کاربران امکان استفاده از یک دوره آزمایشی می دهند. این دوره ی آزمایشی اصطلاحاً Trial نامیده می شود. Trial ها معمولاً رایگان هستند اما برای استفاده از آن، لازم است اطلاعات یک کارت اعتباری با حداقل موجودی یک دلاری وارد شود. برخی کاربران با خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری یا مستر کارت مجازی 1 دلاری از این حساب ها استفاده می کنند. به این کارت ها کارت هدیه مجازی نیز گفته میشود.

سایت های معروفی به کاربران امکان ساخت اکانت رایگان به عنوان یک دوره آزمایشی می دهند. مثلاً برای ایجاد اکانت الکسا رایگان فقط کافیست اطلاعات یک کارت را وارد نمایید. سپس شما به مدت 30 روز قادر به استفاده از خدمات سایت خواهید بود. بعد از 30 روز سایت از شما میپرسد که آیا علاقه دارید از این سایت اکانت خریداری کنید. در صورتی که تمایل نداشته باشید، بدون اینکه از موجودی حساب شما کسر شده باشد، حساب کاربری شما بسته خواهد شد.

چه سایت هایی با استفاده از اطلاعات کارت به کاربر امکان ساخت اکانت رایگان می دهند؟ در ادامه برخی از این سایت ها به همراه کاربردهای گیفت کارت مجازی نام برده می شود. سپس شیوه خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری در امید احمدیانی توضیح داده می شود. در صورتی که تمایل به ساخت اکانت رایگان در سایت های خارجی دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری

 کاربرد ویزا کارت مجازی یک دلاری:

یکی از کاربرد های خرید ویزا کارت مجازی فوری برای ایجاد اکانت رایگان در سایت های زیر می باشد. سایت های زیادی هستند که اطلاعات ویزا کارت مجازی یک دلاری شما را می گیرند، و به شما اکانت trial می دهند. اما مواردی که در ادامه نام برده میشود، پرکاربردترین ها هستند.

  • اکانت رایگان اپل موزیک

افرادی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند، برای دانلود آهنگ از آیتیونز، دسترسی به رادیوها و سایر سرویس های این سایت، باید اکانت داشته باشند. همان طور که گفته شد، در این اکانت ها باید اطلاعات یک ویزا کارت مجازی 1 دلاری یا مستر کارت وارد شود. کافی است این کارت حداقل یک دلار موجودی داشته باشد. در این صورت کارت شما پذیرفته شده و شما 3 ماه اکانت رایگان اپل موزیک خواهید داشت. بدون این که از شارژ حساب شما برداشت شود. برتری که این کارت هدیه مجازی نسبت به گیفت کارت آیتیونز دارد، این است که برای سایت های دیگر نیز قابل استفاده است. یعنی شما از گیفت کارت اپل خود فقط برای استفاده از محصولات اپل می توانید استفاده کنید. اما با خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری می توانید از هر سایتی که درگاه ویزا کارت داشته باشد، خرید کنید.

  • خرید اکانت الکسا

اکانت رایگان الکسا، 30 روزه می باشد. این سایت نیز مانند آیتیونز فقط اطلاعات کارت شما را میگیرد.

  • اکانت رایگان بازی

بازی های زیادی هستند که بدون ثبت از اطلاعات یک مستر کارت یا ویزا کارت به کاربر اجازه استفاده نمیدهند. همچنین با این کارت ها قادر خواهید بود اکانت خود را شارژ کنید و درواقع اکانت پریمیوم بازی بخرید. این کارت هدیه مجازی قابل شارژ نمی باشد. پس اگر قصد خرید بیشتر از سایت دارید، لازم است مبلغ موجودی بیشتری برای کارت انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

برای خرید visa card مجازی یا کارت هدیه مجازی می توانید از خدمات امید احمدیانی بهره ببرید. با دنبال کردن گام های زیر درخواست خود را در پنل امید احمدیانی ثبت کنید.

  1. یک حساب کاربری در امید احمدیانی ایجاد کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. از منو سمت راست گزینه کارت ها را انتخاب کنید. روی کارت هدیه با مبلغ دلخواه کلیک کنید.
  3. مبلغ مورد نیاز را وارد نمایید.
  4. روی عبارت قوانین سایت را پذیرفته ام کلیک کنید تا تیک سبز رنگ کنار آن ظاهر شود.
  5. ثبت درخواست و ادامه.

خرید ویزا کارت مجازی یک دلاری یا کارت هدیه مجازی برای افرادی که نیاز به ایجاد حساب در سایت های خارجی دارند، کاربرد دارد. این کارت ها حداقل موجودی مجاز را دارند. شما صرفاً با استفاده از اطلاعات آن ها، از دوره آزمایشی یا رایگان این سایت ها استفاده می کنید. این کارت ها را همزمان در سایت های مختلف می توانید وارد کنید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا