خرید گیفت کارت 1399

اشتراک گذاری پست

خرید گیفت کارت  از سایت های خارجی دردسر بسیاری از کاربران آن ها را کاهش می دهد. چون اطلاعات این کارت ها در سایت ذخیره شده و کاربر برای هر بار خرید نیاز به درج مجدد اطلاعات کارت خود ندارد. به علاوه زمانی که با گیفت کارت هر سایت از آن خرید می کنید، کارمزد پرداختی از شما کسر نمی شود. این موضوع علاوه بر این که هزینه های کاربران را کاهش می دهد، سایت ها را نیز به فروش بیشتری می رساند. در این مقاله همراه ما باشید تا با گیفت کارت ها و انواع کارت مجازی آشنا شویم.

گیفت کارت چیست

گیفت کارت یا کارت هدیه، به کارت های اعتباری ای اطلاق می شود که متصل به حساب بانکی نبوده و تنها یک بار قابلیت شارژ شدن دارند. یعنی علی رغم کردیت کارت ها که قابلیت دریافت حواله واریزی دارند، کارت های هدیه نه قابلیت دریافت و نه ارسال حواله دارند.

gift کارت ها در دو نوع فیزیکی و مجازی عرضه می شوند. کارت مجازی به کارتی گفته می شود که ماهیت فیزیکی نداشته و صرفاً شامل اطلاعات کارت می باشد. این کارت ها بیشتر برای خرید از سایت های خارجی یا وریفای کردن اکانت های مختلف قابل استقاده هستند.

گیفت کارت

انواع کارت مجازی

کارت های مجازی در کشورهای خارجی بیشتر به منظور سهولت در صدور و دریافت آن ها استفاده می شوند. اما در ایران این قضیه کاملآً فرق می کند. برای دریافت کارت های فیزیکی نیاز به ارائه یک آدرس موثق در خارج از کشور و حضور صاحب کارت در بانک صادر کننده برای دریافت کارت می باشد. اما برای خرید گیفت کارت ها و کارت های مجازی هیچ یک از این مراحل طی نمی شود. در واقع به این دلیل است که کارت های مجازی در ایران پرطرفدار تر از کارت های فیزیکی هستند.

انواع کارت های مجازی به صورت زیر هستند:

  • gift کارت
  • pre-paid کارت: کارت های pre-paid برخلاف کارت های هدیه قابلیت شارژ مجدد دارند. این کارت ها از موسسات مالی صادر می شوند و تنها توسط صادر کننده قابل شارژ شدن هستند.

انواع گیفت کارت

کارت های هدیه حالت های مختلفی دارند. برخی سایت هایی که فروش محصولات متنوع دارند، برای سهولت بیشتر کاربران و طبیعتاً افزایش فروش خود gift کارت ارائه می دهند. این گیفت کارت ها تنها در همان سایت قابل استفاده هستند. نوعی دیگری از آن ها توسط شبکه های مالی معتبر مثل ویزا کارت یا مستر کارت صادر می شوند. ویزا کارت مجازی یا مستر کارت مجازی همچنان غیر قابل شارژ مجدد هستند، اما در سایت های مختلفی قابل استفاده هستند.

گیفت کارت رایگان

به ویزا کارت هدیه با حداقل موجودی مثلاً 1 دلار، اصطلاحاً گیفت کارت رایگان گفته می شود. از ویزا کارت مجازی 1 دلاری یا 5 دلاری برای استفاده از دوره آزمایشی (Trial) سایت های مختلف استفاده می شود. به عبارتی با خرید ویزا کارت مجازی می توانید از اطلاعات آن برای ایجاد حساب کاربری و استفاده از خدمات غیر رایگان سایت ها، به مدت محدود استفاده کنید.

خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت های مختلف می توانید از خدمات امید احمدیانی بهره ببرید. به این منظور لازم است در سایت امید احمدیانی حساب کاربری ایجاد کنید. لازم به ذکر است که برای انجام هرگونه درخواست، بایستی حساب کاربری شما تایید شده باشد و مراحل اهراز هویت آن طی شده باشد. gift کارت هایی که امید احمدیانی برای کاربران تهیه می کند در مبالغی بین 1 تا 1000 دلار می باشند. این کارت ها 7 ماه انقضا داشته و بین 1 تا 3 روز کاری زمان برای صدور آن ها لازم است.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا