راه اندازی یک سایت موفق

اشتراک گذاری پست

راه اندازی یک سایت موفق نیاز به بررسی دقیق برخی از پارامترهایی مانند سئو و البته توانایی شما دارد که اگر برای اولین بار است که در نظر دارید یک سایت را راه‌اندازی نمایید باید در ابتدا توانایی‌های خود را افزایش دهید و سپس به دنبال آن به فکر یک وب سایت مناسب باشید. بنابراین در این مطلب ما نکاتی را برای آن دسته از افرادی که در نظر دارند یک سایت را به صورت موفق و برای اولین بار راه‌اندازی کنند، ذکر کرده‌ایم که تمامی آنها از نظرات و مقالات کارشناسان موفق جهان جمع‌اوری شده و منتشر شد است.

راه اندازی یک سایت موفق

روش‌های راه‌اندازی سایت موفق و بی نقص

برای طراحی یک وب سایت موفق تنها داشتن ابزارهای مناسب کافی نیست! آنچه که برای داشتن یک سایت موفق نیاز است در پارامترهای مختلفی بررسی می شود که هریک باید به طور دقیق و کامل مورد بررسی قرار گیرد. یک وب سایت موفق سبب  می‌گردد که در بازار کار تجارت الکترونیک به طور دقیق‌تر مطرح شوید. جلب توجه در این مسیر بسیار مهم است. در نظر داشته باشید به طور کلی برای ساخت وب سایت موفق باید چند گام مهم به طور دقیق رعایت شود که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

 نقطه شروع سایت موفق

یکی از بهترین راه‌کارهایی که در نهایت منجر به طراحی یک وب سایت کامل و بی‌نظیر می‌شود استفاده از سیستم‌های وبلاگ است، این سرویس‌ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. شاید در ابتدا با خود فکر کنید این کار سطح فکری پایینی برای شما دارد اما به این شکل نخواهد بود، در این روش شما می‌توانید بدون هیچ علم و دانشی از یک سری از کدهای آماده استفاده نمایید و به نوعی اسکیریپ نویسی را یاد بگیرید. در نظر داشته باشید که برنامه نویسی به این صورت با آزمون و خطا همراه است و بهترین گام برای رسیدن به طراحی وب سایت موفق خواهد بود. در این روش دیگر نگران نگهداری از وبلاگ نیستید، در واقع تنها تمرکز شما بر روی محتوا و مطالب خواهد بود. اگر ترافیک وبلاگ مورد نظر به حد قابل قبولی برسد برای ارتقا آماده خواهد بود.

 طراحی سایت موفق با بروزرسانی مطالب

به روز رسانی محتوای سایت شما بسیار مهم است، اینکه بخواهید تنها یک سایت طراحی کنید و آن را رها کنید هیچ ارزشی ندارد حتی اگر بهترین افکت‌های سه بعدی و یا طرح های موشن گرافیک های عجیب و غریب و پر زرق و برق هم استفاده نمایید محتوای سایت بسیار مهمتر خواد بود.

به روز رسانی مطالب در وب سایت‌ها به طور کلی نه تنها باعث افزایش مخاطب شما می‌شود بلکه سبب می‌گردد میزان ترافیک سایت شما افزایش یابد. در نظر داشته باشید که کیفیت مطالبی که در سایت قرار می‌دهید بسیار مهم است. هر چه مطالب نوشته شده در سایت شما با عنوانی که پست کرده‌اید سازگاری بیشتری داشته باشد از دید گوگل محبوبیت بیشتری دارید و گوگل شما را در لیست پیشنهادات خود قرار می دهد. در نظر داشته باشید که به روزرسانی باید حتی برای روزهای تعطیل نیز صورت پذیرد، موتور جستجوگر گوگل برای تمامی روزها امتیاز مخصوص قائل می شود.

سایت موفق با افزایش ترافیک

ترافیک وب سایت شما از مهمترین بخش هایی است که هرگز نباید از آن غافل شوید. برای اینکه بتوانید سایت خود را به ترافیک قابل قبولی برسانید ، نیاز است که علاوه بر بررسی کیفیت مطالب سایت یک سری روش‌های دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید. یکی از روش های کاربردی برای بهبود ترافیک ، استفاده از تبلیغات رایگان است که باید برای سایت‌های دیگر انجام دهید، استفاده از بازاریابی های موتور جستجو و ترفندهای سئو از مواردی است که برای این کار وجود دارد.

 بهتر است برای برآورد دقیق ترافیک ، وضعیت وب سایت خود را به صورت دوره‌ای و منظم پیگیری نمایید. در واقع نیاز است که آمار بازدیدکنندگان خود را داشته باشید، از طرفی نیاز است که به کلمات کلیدی که از سوی گوگل سبب لینک دهی به سایت شما شده است دقت نمایید. به این صورت می‌توانید بررسی کنید که در چه بخشی از سایت عملکرد خوبی داشته‌اید و کدام بخش ها هنوز نیاز به بررسی بیشتری دارد. برای بررسی وضعیت وب سایت باید، اطلاعات ارجاع را ردیابی کنید، موتورهای جستجو را به درستی دنبال کنید، بک لینک‌ها را بشناسید و قوانین آن را به درستی دنبال نمایید و بازدیدکنندگان واقعی و همیشگی را بشناسید. ابزارهای آمارگیری که از آن استفاده می‌کنید، باید قوی باشد.

طراحی سایت موفق با هنر دیجیتال مدیا

برای متمایز شدن با رقبای خود ، محتوای دیجیتالی مانند ویدئو ، پادکست و … تولید کنید تا مخاطبان شما با سبک کاری و تفاوت‌های شما با سایر سایت‌ها آشنا شوند. این راه‌کار برای مخاطبان و البته افزایش بازدید بسیار مفید است وهمچنین تبلیغات سایت شما در ویدئوها آپلود شده در سایت‌های پربازدید ، در نهایت به بازدید زیاد از سایت شما خواهد شد.

اهمیت تعامل با بازدیدکنندگان در یک سایت موفق

تعامل با کاربران و بازدیدکنندگان یکی از مهمترین راه‌کارهایی است که هر بازدید کننده‌ای را مجذوب سایت شما خواهد کرد. بخش‌هایی مانند پرسش و پاسخ ، کامنت‌ها و پاسخ سریع به آنها باعث می‌شود کاربران به سایت شما بیشتر اعتماد کنند و مشکلات خود را در سایت شما جویا شوند و همچنین ارتباط اجتماعی بین شما و کاربرانتان ایجاد شود.

در پایان امیدواریم از مطلب راه اندازی یک سایت موفق استفاده لازم را برده باشید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید و یا برای رفع مشکلات دیگر در زمینه آموزش‌های امید احمدیانی به بخش Community مراجعه کرده و مشکل خود را در آن مطرح نمایید تا در اسرع وقت کاربران دیگر و کارشناسان به سؤالات شما پاسخ دهند.

جهت درخواست هرگونه خدمات توضیحات داده شده و یا خرید با ما تماس بگیرید
omid.ahmadyani@Outlook.com
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
@omidahmadyani
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا