روش های کسب درآمد اینترنتی چیست؟ 1399

اشتراک گذاری پست

حتما شما هم از پدر و مادران خود شنیده اید که هیچ چیز را به صورت رایگان در زندگی در اختیار شما قرار نمی دهند. و یا حداقل اگر اینطور باشد، چیز خوبی نخواهد بود. اما در این مقاله ما روش هایی را به شما معرفی می کنیم که اگرچه کمی سخت و زمانبر هستند، اما شما را به کسب درآمد اینترنتی رایگان نزدیک می کنند. سایت های کلیکی زیادی در حال فعالیت هستند که به ازای انجام برخی از امور به شما دلار رایگان پی پال جایزه می دهند. شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی این درآمد را به ریال تبدیل کنید. تنها نیاز است که از طریق لینک زیر درخواست خود را برای متخصصان ما ارسال نمایید.

نقد کردن درآمد ارزی

قبل از این که به معرفی روش های کسب درآمد اینترنتی رایگان بپردازیم، بهتر است که پاسخ سوال بسیاری از شما را بدهیم، که چرا این وب سایت ها پرداخت رایگان انجام می دهند.

همان طور که گفته شد شما برای پرداختی که دریافت می کنید نیاز به انجام برخی از کارهای خاص دارید که هم برای شما و هم برای کمپانی مورد نظر همراه با سود است. به عنوان مثال زمانی که شما از سایت های مختلف دیدن می کنید به نوعی ترافیک سایت آنها را بالا می برید و بهتر شدن جایگاهشان در گوگل کمک می کنید. پس تصور نکنید کاری که شما انجام می دهید ارزش کسب درآمد اینترنتی رایگان را ندارد.

انواع روش کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی از طریق ثبت نام در سایت های مختلف

در ادامه سایت هایی را به شما معرفی می کنیم که نه تنها با انجام برخی از امور در آنها می توانید کسب درآمد اینترنتی رایگان داشته باشید، بلکه تنها با ثبت نام در آنها مقداری دلار رایگان در حسابتان ریخته می شود.

روش های کسب درآمد اینترنتی رایگان چیست؟

ثبت نام در سایت Swagbucks و دریافت 5 دلار رایگان

حتما در مورد این سایت در اینترنت مطالب زیادی دیده اید چرا که هم پرداختش را انجام می دهد و هم اینکه نرخ های پیشنهادی خوبی دارد. شما می توانید با دیدن ویدئو، شرکت در نظرسنجی ها، بازی کردن، جستجو در وب، خرید آنلاین و … از این سایت دلار رایگان دریافت نمایید. اگر می خواهید از جدید ترین روش های کسب درآمد اینترنتی رایگان از طریق این سایت با خبر شوید می توانید افزونه آن را روی مرورگر خود نصب نمایید.

ثبت نام در سایت InboxDollars  و دریافت 5 دلار رایگان

این سایت برای افرادی مناسب است که در کانادا، امریکا و یا انگلستان زندگی می کنند. چرا که با ثبت نام در آن می توانند دلار رایگان دریافت نمایند. سایر اموری که با انجام آن یک قدم به کسب درآمد اینترنتی رایگان نزدیک می شوید، در این سایت عبارت هستند از :

  • پاسخگویی به نظرسنجی
  • تماشای تلویزیون
  • بازی کردن بازی
  • خريد كردن
  • خواندن ایمیل ها

ثبت نام در سایت MyPoints  و دریافت 5 دلار رایگان

این سایت فعالیت خود را از سال 1996 تا کنون آغاز کرده است و تا کنون 236 میلیون دلار به کاربران خود پرداخت کرده است. ثبت نام در این سایت، پر کردن نظرسنجی ها، تماشای ویدئو، خرید، خواندن ایمیل و … از جمله روش های کسب درآمد اینترنتی رایگان از طریق سایت MyPoints است.

ثبت نام در سایت FusionCash و دریافت 5 دلار رایگان

این سایت نیز مشابه با سایت های دیگر به ازای ثبت نام در آن، به شما 5 دلار رایگان می دهد. البته باز هم مانند سایر سایت ها، روش های مختلف را برای پرداخت رایگان به شما پیشنهاد می دهد.

ثبت نام در سایت Vindale Research و دریافت 2 دلار رایگان

سایت Vindale Research از سال 2005 فعالیت خود را در زمینه پرداخت به ازای شرکت در نظرسنجی آغاز کرده است و تا کنون بالغ بر 5 میلیون دلار به کاربران خود پرداخته است. اگر به دنبال این هستید که به ازای هر نظرسنجی، مبلغ زیادی دریافت کنید، این گزینه مناسب خواهد بود چرا که مبلغ پرداختی آن چیزی حدود 50 دلار است. سایر مواردی که می توانید از طریق آنها دلار رایگان دریافت کنید عبارت هستند از:

پیدا کردن کد پاداش (شما می توانید آنها را در وبلاگ Vindale و رسانه های اجتماعی پیدا کنید.)

  • خواندن ایمیل ها
  • تماشای فیلم ها
  • گرفتن یک عکس تأیید پرداخت (5 دلار برای هر عکس)
  • معرفی این سایت به دوستان

ثبت نام در سایت PaidViewPoint و دریافت 1 دلار رایگان

با ثبت نام در این سایت، تنها 1 دلار رایگان دریافت می کنید، اما می توانید از طریق پر کردن نظرسنجی هایی که تنها 5 الی 10 دقیقه از زمان شما را می گیرند، کسب درآمد اینترنتی واقعی را تجربه کنید.

ثبت نام در سایت CashCrate و دریافت 1 دلار رایگان

این سایت نیز مشابه با سایر سایت ها روش های مختلفی برای پرداخت رایگان به شما در نظر گرفته است. اما یکی از ویژگی های مثبتی که دارد این است که عکس از پرداختی هایش به کاربران را درسایت خود قرار می دهد تا اثباتی برای درستکاریش باشد. از سال 2006 تا کنون که این سایت فعالیت خود را در زمینه کسب درآمد اینترنتی واقعی آغاز کرده است، 3 میلیون دلار به کاربران خود پرداخت کرده است.

روش های کسب درآمد اینترنتی رایگان چیست؟

کسب درآمد اینترنتی از طریق نصب برنامه

نصب برنامه Nielsen Computer & Mobile Panel و کسب 50 دلار در سال

یکی از مواردی که موجب بهبود شرای کسب و کاری صاحبان سایت در فضای مجازی می شود، داشتن اطلاعات کافی در مورد کاربران است. شما می توانید با نصب این برنامه در تلفن همراه خودف این اطلاعات را در اختیارشان قرار دهید.

نصب برنامه SurveySavvy  و کسب 60 الی 180 دلار در سال

این برنامه نیز مشابه با Nielsen Computer & Mobile Panel این است، با این تفاوت که درآمد شما از آن، سه برابر خواهد بود. با نصب این برنامه روی 3 دستگاه مختلف می توانید 180 دلار دریافت کنید. یعنی به ازای یک دستگاه، 60 دلار دریافت خواهید کرد.

توجه : همراهان عزیز، هنگام استفاده از این ابزارهای کسب درآمد اینترنتی رایگان نهایت دقت را داشته باشید. چرا که برخی از آنها هیچ پرداختی به ازای کاری که انجام داده اید، به شما انجام نمی دهند. برخی دیگر نیز فیش پرداخت جعلی برای شم ارسال می کنند. پس انتخاب و اعتماد به آنها به خودتان بستگی دارد.

نظر شما در مورد کسب درآمد اینترنتی رایگان چیست؟ آیا تا کنون روش های مختلف رایگان انجام این کار را امتحان کرده اید؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا