روش های کسب دلار پی پال رایگان 1399

اشتراک گذاری پست

اگر من به شما بگویم که در این مقاله نحوه کسب دلار پی پال رایگان را به شما آموزش می دهم، باور می کنید یا نه؟! برای بسیاری تعجب آور است که در برخی از سایت ها به ازای انجام برخی از کارها، به کاربران دلار پی پال به صورت رایگان داده می شود. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید پس تا انتهای این مقاله همراه امید احمدیانی باشید. اما اگر هم اکنون به دنبال شرکتی می گردید که پی پال خود را نقد کنید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید، تا معادل رایگانش را دریافت نمایید :

نقد کردن درآمد ارزی

معرفی انواع روش های کسب رایگان دلار پی پال

سایت Swagbucks

همه افراد می خواهند مطابق با آنچه که انجام داده اند، حقوق بگیرند. پس اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، باید حتما در سایت Swagbucks برای کسب رایگان دلار پی پال عضو شوید. به محض آنکه شما در این سایت ثبت نام کنید می توانید 10 دلار پی پال رایگان دریافت کنید و با دیدن برخی از ویدئوها نیز حساب خود را شارژ نمایید.

سایت Survey Junkie

شاید کمتر جایی باشد که به خاطر نظری که دارید، به شما دلار پی پال رایگان دهند! تعجب نکنید، شما در این سایت می توانید نظر دهید، امتیاز بگیرید و سپس امتیازهای کسب شده تان را به دلار رایگان پی پال تبدیل کنید! در این سایت به ازای هر 1000 امتیازی که می گیرید، می توانید 10 دلار دریافت نمایید. شما رد نظرسنجی های پیشنهادی این سایت شرکت می کنید و به ازای هر کدام 3 الی 5 دلار دریافت می کنید. توجه داشته باشید که پر کردن هر کدام از این نظرسنجی ها وقت زیادی از شما نمیگیرد، بنابراین کسب درآمد 10 دلار پی پال رایگان در چند دقیقه غیر ممکن نخواهد بود.

روش های کسب دلار پی پال رایگان

برنامه Ibotta

باورتان می شود که شما می توانید هم خرید انجام دهید و هم دلار پی پال رایگان به دست آورید؟ اگر شما در یکی از کشورهای خارجی زندگی می کنید، قطعا روزانه کالاهای متعددی را از فروشگاه های آنلاین مانند ایبی خریداری می کنید. اما تا کنون به خاطر خریدی که انجام داده اید، پولی نیز دریافت کرده اید؟ با استفاده از برنامه Ibotta شما می توانید به ازای خریدی که از طریق این برنامه انجام می دهید، دلار رایگان پی پال دریافت نمایید.

برنامه Shopkick

اگر شما هم مانند من اهل دیدن فروشگاه های آنلاین و البته خرید از آن هستید، به شما پیشنهاد می دهم که این کار را از طریق پلتفرم Shopkick انجام دهید. شما می توانید با استفاده از این برنامه وارد فروشگاه های مختلف شوید و با دیدن آنها و یا حتی جستجوی کالای خاص، دلار پی پال رایگان دریافت کنید.

برنامه MyPoint

یکی دیگر از برنامه هایی که با استفاده از آن می توانید در ازای خریدی که انجام می دهید، دلار رایگان دریافت کنید، برنامه MyPoints است زمانی که شما از طریق این پلتفرم وارد سایت مورد نظر خود شوید. با استفاده از این برنامه، چیزی حدود 1 الی 20 دصد از هزینه ای که هنگام خرید کرده اید، به شما باز میگردد؟ واقعا خوب نیست!؟

سایت Etsy

در مقاله ای که در رابطه با سایت Etsy در اختیار شما قرار دادیم، روش خرید کالا در این سایت و پرداخت هزینه را به شما عزیزان آموزش دادیم. اما اگر این مقاله را به صورت کامل مطالعه کرده باشید، متوجه شده اید که شما در این سایت هم می توانید فروشنده باشید و هم خریدار. پس اگر به دنبال یک خریدار بین المللی برای کالای خود می گردید، می توانید با قرار دادن مشخصات آن در این سایت، هم کالایتان را بفروشید و هم این که دلار پی پال دریافت کنید.

روش های کسب دلار پی پال رایگان

سایت Slice the Pie

تا کنون شده که از کسی تعریف کنید و او برای تشکر به شما پول پرداخت کند؟ در سایت Slice the Pie شما می توانید نظر دهید و سپس دلار پی پال رایگان دریافت کنید. هرچه که نظر شما عمیقتر به توصیف محصول بپردازد، طبیعتا هزینه ای که دریافت می کنید، بیشتر خواهد بود. دلار رایگان شما در روزهای سه شنبه و جمعه در حسابتان خواهد بود.

سایت UserTesting

حتما شما هم شنیده اید که برای داشتن یک وب سایت موفق، نیاز است که کاربری ساده ای داشته باشد. بنابراین بسیاری از صاحبان وب سایت ها به دنبال افرادی هستند که صادقانه نظرشان را در مورد کاربری سایتشان داده و آن را تست کنند. با استفاده از این سایت شما می توانید کاربری سایت هایی که به شما پیشنهاد داده می شوند را تست کنید و به ازای انجام این کار دلار پی پال رایگان دریافت نمایید.

توجه : همراهان عزیز به طور کلی سایت هایی که در زمینه پرداخت رایگان فعالیت می کنند، ممکن است چندان هم با شما صادق نبوده و پرداختی به شما انجام ندهند. با این حال برخی از آنها نیز به موقع چیزی را که به شما قول داده اند، انجام می دهند. پس قبل از اینکه برای هرکدام زمان صرف کنید، بهتر است که در مورد صحت کاری آنها اطمینان حاصل کنید.

آیا شما تا کنون از روش های کسب دلار پی پال رایگان استفاده کرده اید؟ آیا واقعا پرداختشان را انجام داده اند؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا