سفر آسان با خدمات سایت بوکینگ ( booking.com ) 1399

اشتراک گذاری پست

همان گونه که از نام وبسایت مشخص است، کار اصلی سایت بوکینگ (booking ) رزرو کردن است. از خود می‌پرسید رزرو چه چیزی؟ هتل، تاکسی فرودگاه، پرواز، اتومبیل وغیره. Booking.com یک وب سایت با اصلیت هلندی است. کار اصلی آن خدمات رسانی برای سفر است. این کار توسط یک موتور جست و جوی بسیار قوی انجام می‌شود که کار آن پیدا کردن گزینه‌های رزرویشن است. جست و جو کنید تا آنچه می‌خواهید را پیدا کنید. از سال 2005 این شرکت توسط کمپانی بزرگ booking holdings آمریکا اداره می‌شود که خود مالک و اداره کننده‌ی چندین شرکت کوچکتر مشابه booking.com است.

سایت بوکینگ booking.com

محیط سایت بوکینگ ( booking )

در صفحه‌ی اول سایت بوکینگ (booking ) می‌توانید مراحل عضویت در سایت را با کلیک روی ثبت نام طی کنید تا از خدمات آن بهره‌مند شوید. در قسمت‌های پایین‌تر شاهد پیشنهادهای ویژه‌ی سایت خواهید بود. از شهرهای آسیایی گرفته تا اروپا. دوبی و استانبول تا رم و پاریس. با کیلیک روی هرکدام از اینها می‌توانید از سرویس‌های این پیشنهادها استفاده کنید. پیشنهاد دیگر وب سایت به شما این است که دوستان خود را به استفاده از این سرویس تشویق کنید. اگر دوستی با دعوت شما عضو این سایت شود به هر دوی شما به عنوان هدیه، اعتبار مالی داده خواهد شد. در این وب سایت هر کاربری با توجه به اعتبار مالی خود می‌تواند از سرویس‌های مختلف استفاده کند. افزایش اعتبار از طریق کارت‌های اعتباری مثل مستر کارت و ویزا کارت به راحتی امکان‌پذیر است.

چهار بخش اصلی رزرو عبارتند از:

  1. اقامت‌گاه و هتل
  2. پرواز
  3. اتوموبیل‌های کرایه‌ای
  4. تاکسی‌های فرودگاه

سیستم رزرویشن سایت بوکینگ

رزرو هتل در سایت booking

یکی از مهترین ابزارهای سایت بوکینگ انتخاب هتل ارزان، اقتصادی و با کیفیت مطلوب است. با استفاده از فیلترهای مختلفی که در این سایت وجود دارد می توانید لیستی از بهترین هتل ها را داشته باشید. اولین قدم در رزرو هتل از سایت بوکینگ تنظیم واحد پول است. در سفرهای خارجی مطمئن ترین واحد پول برای رزرو هتل در سایت بوکینگ دلار آمریکا می باشد. در قدم بعدی میتوانید رنج قیمت هتل را متناسب با بودجه سفر خود مشخص کنید. شما میتوانید به ازای هر شب یا کل شب های اقامت قیمت را تنظیم کنید. همچنین می توانید از میان گزینه های مختلف که هست نوع اقامتگاه خود را انتخاب کنید. شما میتوانید از میان هتل، هاستل، آپارتمان، سوئیت و ویلا هر کدام که میخواهید را متناسب با بودجه و نیازتان انتخاب کنید. همچنین گزینه لیست براساس ستاره هتل ها می تواند به شما در انتخاب کمک کند. پس از انتخاب نوع اقامتگاه میتوانید نوع اتاق خود را نیز انتخاب کنید. یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب هتل در سایت بوکینگ انتخاب موقعیت مکانی هتل می باشد. انتخاب هتل از روی فاصله از مرکز شهر، هتل های نزدیک به جاذبه های گردشگری شهری، انتخاب هتل از روی نقشه جز گزینه های انتخاب لوکشین هتل می باشد. همچنین شما می توانید برای رزرو هتل از شاخص امتیاز مسافران دیگر به هتل نیز استفاده کنید. پارامترهای مختلفی که در امتیاز مسافران درنظر گرفته شده به صورت زیر است:

  • موقعیت مکانی یا لوکیشن و نزدیکی به جاذبه های شهری
  • تناسب قیمت هتل و امکانات آن
  • تمیزی هتل و وضعیت بهداشتی
  • برخورد خدمه و کارکنان هتل
  • کیفیت وعده های غذایی
  • و بسیاری موارد دیگر

رزرو هتل در سایت بوکینگ

در هر کدام از بخش‌ها علاوه بر اینکه شما به صورت دستی می‌توانید جست و جو کنید و رزرو خود را (در صورت داشتن آشنایی با محل مورد نظر) انجام دهید، سایت بوکینگ نیز به شما کمک شایانی خواهد کرد. برای رزرو هتل در سایت بوکینگ booking می توانید از طریق امید احمدیانی ثبت سفارش کنید.

رزرو هتل در سایت بوکینگ 

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا