عدم ایندکس تصاویر سایت در گوگل بعد از استفاده از کلودفلر

اشتراک گذاری پست

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که هر سایت وردپرسی بعد استفاده از کلودفلر با آن دست و پنجه نرم می‌کند عدم ایندکس تصاویر سایت در گوگل است. حال در این مطلب ما قصد داریم به توضیح و بررسی این مشکل پرداخته و سپس به رفع آن بپردازیم.

ایندکس نشدن تصاویر سایت وردپرسی روی کلود فلیر

اگر از آن دسته افرادی هستید که یک سایت وردپرسی دارید و برای بهبود سئو آن SSL نصب کرده اید ، قطعا به CDN یا سیستم توزیع محتوا نیز فکر کرده‌اید.

سیستم توزیع محتوا در واقع یک کپی از سایت شما را روی سرورهای مختلف در نقاط متعددی از لحاظ جغرافیایی کپی می‌کند تا با ارسال درخواست کاربر ، اطلاعات را از نزدیکترین سرور به مرورگر ارسال نماید . این کار باعث افزایش سرعت لود سایت خواهد می‌گردد.

 معروفترین و محبوب ترین سیستم توزیع محتوا یا CDN در این میان که همه با آن آشنای دارند سرویس کلودفلر است که در مقله معرفی کلودفلر به طور کامل نیز به آن پرداخته شده است .

عدم ایندکس تصاویر سایت در گوگل

مشکل اصلی کجاست؟

پس از بررسی‌های متعدد به این قضیه پی خواهید برد که تصاویر سایت‌هایی که از SSL یا همان نسخه HTTPS استفاده می‌نمایند ، زمانی که وارد سیستم توزیع محتوا می‌شوند در گوگل ایندکس نمی‌گردد و در بخش سایت مپ میزان آن کاهش یافته و گاهاً به صفر می‌رسد که در مجموع مشکل بزرگی برای سئو سایت وردپرسی شما است و با توجه به سیستم گوگل متوجه خواهید شد که خیلی از کاربران وارد شده به سایت شما ممکن است از طریق عکس‌ها و … باشند و این امر باعث افت رنکینگ و ایندکس شدن سایت شما می‌گردد.

راه حل و روش رفع مشکل عدم ایندکس تصاویر سایت در گوگل

برای رفع این مشکل تنها نیاز است که شما قطعه کدی که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم را در فایل Function.php وردپرس خود قرار داده و آن را ذخیره کنید.

نکته : دقت داشته باشید که به جای عبارات Yourdomain.com باید نام دامنه خود را وارد نمایید.

function wpseo_cdn_filter( $uri ) {
            return str_replace( 'https:// Yourdomain.com, 'https://cdn. Yourdomain.com, $uri );
}
add_filter( 'wpseo_xml_sitemap_img_src', 'wpseo_cdn_filter' );

بدین ترتیب مشکل شما اگر از این مواردی که توضیح داده‌ایم باشد ، حل خواهد شد و از این پس گوگل تصاویر شما را ایندکس خواهد کرد.

امیدواریم در پایان از آموزش عدم ایندکس تصاویر سایت در گوگل بعد از استفاده از کلودفلر استفاده لازم را برده باشید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید و یا برای رفع مشکلات دیگر در زمینه آموزش‌های امید احمدیانی به بخش Community مراجعه کرده و مشکل خود را در آن مطرح نمایید تا در اسرع وقت کاربران دیگر و کارشناسان به سؤالات شما پاسخ دهند.

جهت درخواست هرگونه خدمات توضیحات داده شده و یا خرید با ما تماس بگیرید
omid.ahmadyani@Outlook.com
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
@omidahmadyani
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا