مزایا و معایب هاست اشتراکی

اشتراک گذاری پست

انتخاب سرویس  پولی با شرکت قابل اعتمادی که سرورهای مجازی، اختصاصی و اشتراکی ارائه می کند تصمیم بسیار خوبی است. هر کدام از این پلن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اشتراکی یکی از مناسب ترین پلن های هاستینگ برای وبمسترانی است که تازه کار خود را آغاز کرده اند. در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب اشتراکی را با هم مرور کنیم. پس همراهامید احمدیانی باشید.

:

یکی از رایج ترین انتخاب های هاست در میان وبمستران امروزی است. مهم ترین مزیت  ارزان بودن آن است. اکثریت قریب به اتفاق وبمستران را انتخاب می کنند زیرا قیمت های مقرون به صرفه ای دارند.  ارزان ترین و اصلی ترین شکل از هاستی است که در اختیار صاحبان سایت ها قرار می گیرد.  اگر شما تنها به دنبال سایتی با اندازه معمولی هستید یا سایت های کوچک اندکی دارید باید را پیدا کنید که با نیازهایتان سازگار است.  فضای دیسک و پهنای باند متفاوتی دارند. اگر از شرکت قابل اعتمادی  هاست بخرید با مشکلی مواجه نخواهید شد. شرکت ارائه دهنده هاست باید زمان حدود ۹۹٫۹ درصد  و خدمات مشتری ۲۴ ساعته و هفت روز هفته را ارائه کند. شما نباید در مورد هیچ کدام از مشکلاتی که سرورها دارند نگران باشید.  این موضوع بدین خاطر است که شرکت ارائه دهنده هاست مسئول برطرف کردن مشکلات فنی سرور است. لازم نیست دانشی در مورد نگهداری سرور داشته باشید. همه وبمسترها دسترسی خوبی به اکانت خود خواهند داشت که این موضوع به افراد اجازه می دهد فایل های خود را آپلود کنند، اکانت ایمیل خود را بررسی نمایند و سایر کارهای موردنیاز را به انجام برسانند. به کمک می توانید به سادگی انواع مختلفی از ها همچون وردپرس، انجمن ها و سیستم های مختلف را نصب کنید.

:

باید بدانید که هاست اشتراکی معایب بسیار اندکی دارد. یکی از بزرگترین معایب داشتن سایتی که بر روی هاست اشتراکی میزبانی می شود این است که نمی توانید از عملکردهای خاص زمانی که قصد دارید برنامه جدیدی  در سیستم خود قرار دهید استفاده نمایید. به عبارت دیگر قادر نیستید سروری که بر روی آن قرار دارید را اصلاح کنید. همچنین منابع محدودی در اختیار شما قرار می گیرد.  زمانی که صحبت از استفاده از منابع به میان می اید باید همه چیز را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. زمانی که سرور down می شود همه کاربران تحت تاثیر این شرایط قرار خواهند گرفت.  این موضوع بدین خاطر است که سروری که سایت شما بر روی آن میزبانی می شود متعلق به یک شخص واحد نیست. استفاده بیش از حد از منابع سرور توسط یک کاربر واحد می تواند مشکلات متعددی برای سایر کاربران ایجاد کند. اگر یکی از سایت های موجود بر روی سرور از منابع بیشتری استفاده کند، سایت شما نیز کم می شود. البته اگر از یک شرکت قابل اعتماد هاست خود را خریداری کنید احتمال اینکه با چنین مشکلی مواجه شوید بسیار کمتر است زیرا آن ها به خوبی می دانند چگونه سرورهای خود را مدیریت نمایند.  اگر به دنبال یک شرکت قابل اعتماد هستید حتما با ما تماس بگیرید.

مزایا و معایب هاست اشتراکی

امتیاز دهید

در صورت نیاز به سرور و خدمات مدیریت آن با ما در تماس باشید

۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
@omidahmadyani
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا