مسترکارت چیست؟ 1399

احتمالا بار ها در اخبار و یا در میان دوستانتان، کلمه ی مستر کارت به گوشتان خورده و برایتان این سوال پیش آمده است که مستر کارت چیست؟ اگر کمی جستجو کرده باشید، ممکن است نه تنها به جواب دقیقی نرسیده باشید بلکه سردرگم تر هم شده باشید. در این مطلب تلاش نمودیم به صورت خلاصه و مرحله به مرحله به شما معنای دقیق مستر کارت را منتقل نماییم و پاسخ شما را به بهترین نحو ارائه دهیم.

مسترکارت چیست و چگونه کار می کند؟

حتما شما هم یک یا چند کارت بانکی دارید. اگر به کارت های بانکی خود نگاه کنید، جدای از طراحی خاص آن و نام و علامت بانک شما، یک لوگوی آبی رنگ را مشترکا در تمام آن ها مشاهده میکنید که لوگوی شبکه ی “شتاب” است. شتاب در واقع شبکه تبادل اطلاعات بانکی است. به این معنی که اطلاعات میان بانک های مختلف را هماهنگ کرده و این امکان را برای شما فراهم میکند که شما حتی از بانکی که صادر کننده کارت شما نیست، خدمات دریافت کنید. اگر بخواهیم با یک مثال روشن تر کنیم، اینگونه میگوییم که شما با کارت بانک تجارت خود به طور مثال از دستگاه خودپرداز بانک ملت وجه دریافت میکنید و فعالیت شبکه شتاب این است که این هماهنگی میان بانک ها و مشتری را سامان دهد. اما این شبکه “شتاب” شبکه ای ملی است که تنها در ایران فعال است. به دلیل تحریم های بانکی علیه ایران، شبکه های تبادل بانکی بین المللی در ایران فعالیت ندارند. در حقیقت پشتیبانی شبکه تبادل بانکی کارت های بانکی مردم دنیا اغلب ملی نبوده و بین المللی است. یعنی فردی که از بانک محله ی خود کارت دریافت کرده، از آن کارت در سراسر دنیا میتواند استفاده کند و یا در تمام وبسایت های خارجی به راحتی خرید کند و …. .

یکی از مشهور ترین شبکه های تبادل اطلاعات بانکی در دنیا، مستر کارت است. مستر کارت یک کمپانی بسیار مشهور و معتبر در دنیا است که هماهنگی کننده ی بسیاری از کارت های بانکی در جهان است. به این معنی که چنانچه شما از بانکی مستر کارت دریافت نمایید، میتوانید با خیال آسوده در تمامی کشور هایی که به آن ها سفر میکنید از کارت خود استفاده نمایید، از اینترنت خرید های مختلف کنید و …. .

ویژگی دو شبکه ویزا کارت و مستر کارت

از مسترکارت چه استفاده هایی می توان کرد؟

با استفاده از این نوع کردیت کارت شما می توانید علاوه بر پرداخت ارزی و خرید از سایت های خارجی متنوع، انتقال ارز به کشورهای دیگر را نیز تجربه کنید. بنابراین  شما می توانید از هر سایتی که از این شبکه پرداخت آنلاین جهت دریافت وجه پشتیبانی می کند، خرید کنید. مهمترین کاربردهای این نوع کارت های ارزی عبارت است از:

 

همراهان گرامی، در صورتی که  قصد استفاده از این کارت های ارزی را دارید، می توانید از  طریق خدمات ارزی امید احمدیانی نسبت به خرید مسترکارت اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه و نحوه خرید این کارت ها می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره ۰۳۱۳۲۱۱۲ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا