مسترکارت چیست ؟ (MasterCard) 1399

اشتراک گذاری پست

در جواب سوال اینکه مسترکارت چیست می توان گفت مسترکارت (MasterCard) یک شرکت بین‌المللی ارائه دهنده‌ی خدمات مالی است. این شرکت با بسیاری از بانک‌ها و مؤسسات مالی در تمامی کشورهای جهان طرف قرارداد است. مسترکارت با همکاری مالی بین بانک‌ها و مؤسسات اقتصادی، اقدام به تبادل اطلاعات بانکی و مالی جهانی می‌کند. به همین علت با استفاده از کارت اعتباری، امکان خرید کالا و خدمات یا دریافت پول از دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در کشورهای مختلف جهان وجود دارد.

مسترکارت mastercard

تاریخچه مسترکارت

تاسیس شرکت مسترکارت به اوایل دهه 1960 بازمیگردد. از نخستین صادرکننده های اعتباری مسترکارت بانک یونایتد کالیفرنیا، بانک ملی کروکر، بانک ولز فارگو و بانک کالیفرنیا بودند. سپس در سال 1996 انجمنی از 4 بانک گفته شده با عنوان انجمن کارت بین بانکی تشکیل شد. پس از پیوستن بانک بانک مارین میدلند نیویورک این انجمن به مسترشارژ تغییر نام داد. در سال های بعدی سیتی بانک و شبکه بریتانیایی اکسس نیز به این انجمن پیوستند. در سال 1979 مسترشارژ رسما به مسترکارت تغییر نام پیدا کرد. در 1990 مسترکارت شبکه اکسس کارت را خریداری و در خود ادغام کرد. این شرکت از سال 2006 به یک شرکت عمومی چندملیتی تبدیل شد. در سال 2012 مسترکارت بخش خاورمیانه خود را راه اندازی کرد. در سال 2014 با خرید شرکت پین پوینت، وارد بازار پرداخت های استرالیا شد. در سال 2016 مستر کارت وارد بازار چین نیز شد. در سال های اخیر شرکت های ایرانی نیز اقدام به صدور مسترکارت از طریق واسط هایی شده اند.

تاریخچه مسترکارت چیست

آیا مسترکارت به طور اختصاصی اقدام به صدور کارت‌های بانکی و اعتباری می‌کند؟

برعکس تصور رایج نادرست، شرکت مسترکارت اقدام به صدور کارت‌های مالی و اعتباری نمی‌کند. مسترکارت با بانک‌ها و مؤسسات مالی مختلف در سرتاسر جهان کار می‌کند و کارت‌های مالی و اعتباری از طریق این بانک‌ها صادر می‌شوند. این موضوع باعث افزایش امنیت مالی مسترکارت و ایجاد نظارت و جلوگیری از فسادهای مالی و پولشویی را فراهم می‌سازد.

حال که متوجه شدید مسترکارت چیست می توانید از آن برای کارهای مختلف استفاده کنید. شما با استفاده از کارت های اعتباری مانند ویزاکارت و مستر کارت میتوانید در انواع سایت های خارجی خرید انجام دهید. در این مقاله با مستر کارت آشنا شدید. شما می توانید برای بهره مندی از این کارت از طریق امید احمدیانی اقدام نمایید. برای اینکار کافی است از طریق لینک زیر درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید:

خرید مسترکارت mastercard

 

برگرفته از: moneysupermarket

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا