معرفی بهترین سایت های خرید VPS در سال ۲۰۲۰ 1399

اشتراک گذاری پست

امروزه اکثر کسب و کارها به صورت آنلاین فعالیت می کنند. اولین کاری که آنها باید انجم دهند طراحی سایت است. خرید هاست و دامنه یکی از ملزومات طراحی سایت است. اما با رشد وب سایت نیازهای آن نیز افزایش می‌یابد. در این شرایط باید از سرور مجازی یا VPS استفاده کنند. اغلب معمولا هاست، دامنه یا سرور مجازی خود را از سایت های خارجی خرید می کنند. اما خرید هاست خارجی، خرید دامنه از سایت های خارجی یا حتی VPS نیازمند پرداخت ارزی است که ممکن است برخی به آن دسترسی نداشته باشند. مجموعه امید احمدیانی در کنار ارائه کارت های اعتباری (مسترکارت و ویزاکارت) خدمات خرید هاست و دامنه از سایت های خارجی را نیز فراهم کرده است.

سرور مجازی یا VPS چیست؟

سرور مجازی یا VPS بخشی از یک سرور اختصاصی فیزیکی است. این سرور اختصاصی با مجازی سازی به چند بخش تقسیم می‌شود که هر بخش برای کار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش به دلیل تقسیم شدن منابع سرور اختصاصی هزینه خرید سرور مجازی نسبت به خرید سرور اختصاصی خیلی کمتر است. میزان دسترسی به منابع بر روی قیمت VPS و سرعت سایت تاثیرگذار است. به همین دلیل ارائه دهندگان VPS معمولاً منابع بیشتری را در اختیار مشترکان قرار می‌دهند تا وبسایت آنها سریعتر و بهتر شوند. ویژگی مهم استفاده از سرور مجازی این است که اگر در بازه‌ای از زمان ترافیک زیادی دریافت کنید، منابع VPS می‌توانند برای برآورده کردن خواسته های جدید سایت شما گسترش یابند. نکته این است که تعداد زیادی از سایت های خرید VPS وجود دارد و انتخاب بهترین ارائه دهنده میزبانی VPS دشوار است.

سایت های سفارش سرور مجازی

معرفی بهترین سایت های خرید VPS

در این مقاله به چند سایت ارائه دهنده VPS، خدمات ارائه شده آنها و آنچه آنها را از بقیه متمایز کرده است نگاهی می اندازیم. چه نوع برنامه هاستینگی ارائه می دهند؟ عملکرد آنها چیست؟ و آیا آنها کمک و پشتیبانی خوبی دارند؟ 8 سایت از بهترین ارائه دهنده  های خدمات میزبانی VPS به شرح زیر است:

InMotion – بهترین ارائه دهنده میزبانی VPS.

A2 Hosting – بهترین ارزش برای پول.

Bluehost – بهترین ویژگی ها.

iPage – بهترین خدمات مشتری.

HostGator – بهترین قابلیت اطمینان.

HostPapa – بهترین حافظه رم و فضای ذخیره سازی.

GoDaddy – بهترین برای ویژگی های اضافی.

DreamHost – بهترین پهنای باند.

مقایسه سایت های خرید vps

مقایسه ارائه دهندگان VPS

انتخاب یک ارائه دهنده VPS با توجه به خدماتی که ارائه می دهد بسیار سخت است. در این قسمت می توانید هر ۸ سایت خرید VPS که در بالا معرفی شد را مقایسه کنید. قیمت هایی که در جدول زیر نشان داده شده ارزانترین قیمت میزبانی VPS ارائه دهنده است نه بهایی که پرداخت می کنید برای دریافت حداکثر ظرفیت برای همه چیز.

Hosting ProviderMax RAMMax CPUsMax BandwidthRoot AccessMax Storage SpaceUptimeCheapest Price/moWBE Rating
InMotion8GB56TB260GB99.97%$39.9990%
A2 Hosting8GB84TB150GB99.95%$49.9985%
Bluehost8GB43TB120GB99.94%$29.9984%
iPage8GB44TB120GB99.94%$24.9983%
HostGator8GB43TB240GB99.99%$89.9583%
HostPapa24GB128TB1,000GB99.97%$49.9981%
GoDaddy8GB4Unlimited200GB99.97%$40.9970%
DreamHost8GBN/AUnlimited240GB99.95%$1561%

بهترین ارائه دهندگان VPS

بهترین سایت های خرید VPS خارجی آن هایی هستند که نیازهای شما را برآورده می کنند. یافتن بهترین ارائه دهنده VPS به معنی در نظر گرفتن عواملی همچون قیمت، ویژگی ها و پشتیبانی آن است. همیشه میزبانی VPS یک راه حل مناسب نیست. بنابراین به هر ارائه دهنده نگاهی می اندازیم تا ببینیم که آیا سرویسی که ارائه می دهند همان است که شما به دنبال آن هستید. این نکته را در نظر بگیرید که اگر سایت شما دارای بسیاری از صفحات وب یا محتوای با کیفیت بالا است، ارائه دهندگان با فضای ذخیره سازی بالا باید در اولویت باشند. به همین ترتیب، اگر محدودیت بودجه دارید یا به کمک زیادی نیاز دارید، باید ارائه دهندگان با قیمت ارزان و پشتیبانی خوب در اولویت قرار گیرند.

InMotion

InMotion رتبه برتر در ارائه میزبانی VPS است. این سایت دارای ویژگی های باورنکردنی، به روز رسانی مناسب، پشتیبانی مفید و قیمت مناسب است. InMotion همچنین از نظر میزبانی وب اشتراکی نیز بهترین است، و آن را به عنوان ارائه دهنده ایده آل برای شروع یا به روزرسانی سایت تبدیل کرد.

A2 Hosting

A2 Hosting برنامه های VPS خود را با یک لبخند دوستانه و توصیه های ارزشمند ارائه می دهد. برای تازه کارها، میزباری وب با یک سرویس کمک و پشتیبانی بصری و ضمانت برگشت پول در هر زمان، بسیار مناسب است.

معرفی سایت A2hosting

Bluehost

اگر هنوز وب سایت خود را ایجاد نکرده اید، Bluehost تنها ارائه دهنده میزبانی VPS است که به صورت دائمی دامنه رایگان به شما می دهد. نقطه قوت واقعی این سایت کیفیت ویژگی‌های آن است که شامل حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و پردازنده 4 هسته و حساب نامحدود ایمیل است.

iPage

iPage خدمات کاملا خوبی برای مشتری دارد، و پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین 24/7 ، یک مرکز دانش عمیق و تیکت های پشتیبانی را ارائه می دهد. همچنین ویژگی های آن بسیار خوب است و دارای گواهینامه SSL و پشتیبان گیری رایگان سایت می باشد.

HostGator

HostGator استاد میزبانی وب است. این سایت بهترین امتیاز را در سایت websitebuilderexpert بدست آورده است. اما وقتی فقط VPS را جستجو کنید این سایت خیلی ماهرانه به نظر نمی رسد ولی از طرفی هم خالی از لطف نیست. با داشتن ویژگی های خوب و بهترین به روزرسانی در هر ارائه دهنده، می توانید خیلی بدتر عمل کنید.

سایت hostgator

HostPapa

HostPapa ارزان نیست، اما هیچ ارائه دهنده دیگری نمی تواند در ظرفیت با آن رقابت کند. برنامه قیمت گذاری سطح بالای HostPapa رم و فضای ذخیره سازی کافی برای اداره حتی بزرگترین وب سایت ها را در اختیار شما قرار می دهد.

GoDaddy

GoDaddy انگشتان پا را به همه موارد مرتبط با وب فرو می برد. مهمترین برتری این سایت این است که بزرگترین سایت ثبت دامنه جهان است. همچنین دارای سایت ساز عالی و بسته های میزبانی وب با کیفیت بالا است. اگر به یک فروشگاه احتیاج دارید ، GoDaddy می تواند به شما کمک کند.

DreamHost

DreamHost همچنین پهنای باند نامحدودی را در تمام برنامه های خود ارائه می دهد. سایر ویژگی های آن نیز بسیار مرتب هستند  اما درزمینه پشتیبانی اگر به کمک در زمینه ای نیاز داشتید، بهترین نیست. برخلاف رقبای خود، Dreamhost قادر به ارائه پشتیبانی تلفنی و چت زنده نیست.

معرفی سایت dreamhost

 

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا