معرفی حساب پرسونال پی پال 1399

اشتراک گذاری پست

اگر تا کنون مجبور به خرید از سایت های خارجی و یا پرداخت ارزی و انتقال ارز به کشورهای دیگر شده باشید، قطعاً با سیستم پرداخت شبکه آنلاین و کیف پول الکترونیکی پی پال آشنا هستید. همان طور که حتماً می‌دانید این ارز دیجیتال دارای  نوع حساب است که قابلیت پشتیبانی از ارزهای رایج و مختلف را دارد. در این مقاله با معرفی حساب پرسونال پی پال همراه ما باشید.

حساب پرسونال پی پال چیست؟

حساب پرسونال یا اکانت شخصی پی پال یکی از انواع حساب پی پال است که برای خرید از سایت های خارجی و انتقال ارز به کشورهای مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده می‌شود.

معمولاً بسیاری از افراد در سطح جهان از این حساب برای انجام امور ارزی خود استفاده می‌کنند چرا که علاوه بر امنیت بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تراکنش‌های مالی با استفاده از آن انجام می‌گردد.

مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با حساب پرسونال پی پال باید مد نظر داشته باشید این است که از این نوع حساب تنها برای خرید اینترنتی می‌توانید استفاده کنید نه فروش اینترنتی! به عبارت دیگر در صورتی که می‌خواهید از پی پال به عنوان درگاه پرداخت در سایت استفاده کنید، باید از حساب بیزینسی یا پریمیر استفاده نمایید! چرا که در غیر این صورت تراکنش‌های انجام شده با حساب شما مورد حمایت توسط قوانین مربوط به فروشندگان قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

معرفی حساب پرسونال پی پال

افتتاح حساب پرسونال پی پال

با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان افتتاح حساب پی پال به صورت شخصی برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند وجود ندارد. چرا که به محض تشخیص آی پی ایران و یا هر اطلاعات دیگری که مربوط به کشور ایران باشد، دسترسی شما به حساب مسدود می‌شود. از طرف دیگر وریفای نکردن حساب علاوه بر این که موجب امن نبودن موجودی حساب شما می‌شود بلکه دسترسی به امکانات متنوع حساب را برای شما محدود می‌کند. به عبارت دیگر در صورتی که حساب شما وریفای نشده باشد قادر به انتقال ارز و … نخواهید بود! پس برای افتتاح حساب پی پال، از نوع پرسونال می‌توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید:

افتتاح حساب پی پال وریفای شده

توجه: به محض انجام افتتاح حساب پی پال وریفای شده، شما می‌توانید حسابتان را با ارز موردنظرتان شارژ نمایید. لازم به ذکر است که موجودی کارت اعتباری متصل به حسابتان 5 دلار است که در کارت شما وجود دارد نه حساب پی پال! از این 5 دلار برای خرید در هر سایتی که پذیرنده ویزا کارت یا مستر کارت است استفاده نمایید.

جهت ارسال درخواست شارژ اکانت شخصی پی پال می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید:

شارژ پی پال

معرفی حساب پرسونال پی پال

نقد کردن دلار پی پال

در حال حاضر بسیاری از افراد از اینترنت به دنبال روشی جهت افزایش درآمدشان هستند! فرقی نمی‌کند که شما به عنوان فریلنسر در سایت های فریلنسر دات کام کار می‌کنید یا آپ ورک، از روش‌های کسب دلار رایگان پی پال استفاده می‌کنید یا نه، در نهایت می‌توانید موجودی حساب پی پالتان را از طریق خدمات ارزی امید احمدیانی به ریال تبدیل کنید. برای ارسال درخواست نقد کردن درآمد ارزی یا فروش دلار پی پال می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

تبدیل دلار به ریال

ویژگی‌های اکانت شخصی پی پال چیست؟

همراهان گرامی، در صورتی که در مورد افتتاح حساب پرسونال پی پال سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا