معرفی 7 حرفه‌ای که در سایت Fiverr بالاترین درآمد دلاری را دارند 1399

رانندگی در اسنپ، نگهداری حیوانات خانگی مانند سگ و … از جمله فعالیت هایی است که در وقت اضافه‌تان می‌توانید انجام دهید و از طریق آن کسب درآمد بیشتری داشته باشید. اما به نظر من هیچ کاری به اندازه کار فریلنسری درآمدزا نیست! یکی از پلتفرم‌های آنلاینی که با استفاده از آن می‌توانید پروژه تعریف کرده و درآمد ارزی داشته باشید، سایت Fiverr است. اگر شما هم می‌خواهید بدانید که کدام‌یک از حرفه‌ها در این سایت بیشترین درآمد را دارند، در این مقاله همراه ما باشید.

قبل از اینکه به معرفی این مشاغل بپردازیم، استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی را جهت نقد کردن درآمدتان چه از این سایت و چه سایت‌های دیگر پیشنهاد می‌دهیم. برای ارسال درخواست خود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید :

نقد کردن درآمد ارزی سایت fiverr

7 حرفه‌ای که در سایت Fiverr بالاترین درآمد ارزی را دارند

همان‌طور که می‌دانید در این سایت شما با تعریف هر خدمت کوچکی می‌توانید کسب درآمدتان را از 5 دلار آغاز نمایید. با خوشبختانه تنوع خدمات ارائه شده در این سایت به‌اندازه‌ای است که شرایط کسب درآمد تا 1 میلیون دلار را برای شما فراهم می‌کند.

ویدئو مارکتینگ

درآمد : از 300 دلار الی 18000 دلار

بر اساس آماری که سایت fiverr منتشر کرده است، تفاوت درخواست برای ویدئو مارکتینگ(چه ساخت ویدئوی تبلیغاتی و چه ویدئو برای شبکه‌های اجتماعی) در سال 2017 و 2018 بسیار زیاد بوده است. رشد درخواست انجام این کار در سال 2018 به نسبت سال 2017 55 درصد بوده است. بنابراین این حرفه را می‌توان یکی از پردرآمدترین کارهای یک فریلنسر دانست. چرا که معمولاً به ازای انجام هر پروژه مبلغی بین 300 الی 18 هزار دلار دریافت می‌شود. بیشترین درخواست در این حوزه مربوط به ویدئوهای آموزشی و کوتاه است.

طراحی سایت

درآمد : از 100 الی 3 هزار دلار

اگر توانایی طراحی سایت با پلتفرم‌های محبوب مانند وردپرس، SquareSpace، Weebly و Wix را دارید می‌توانید با تعریف قابلیت‌های خود در سایت Fiverr دومین کار پردرآمد را داشته باشید. چرا که این روزها بسیاری از افراد به دنبال برنامه‌نویسی وب و طراحی وب‌سایت تجارت الکترونیک (فروشگاهی) هستند. فراموش نکنید که در لیست خدماتتان پشتیبانی از سایت مانند نصب افزونه، سفارشی‌سازی، رفع اشکال و … را حتماً ذکر کنید.

توسعه‌دهنده برنامه موبایل

درآمد : 300 الی 3 هزار دلار

اگر توانایی برنامه‌نویسی برای تلفن‌های همراه مانند iPhone، iPad یا Android را دارید، می‌توانید از سومین شغل پردرآمد سایت fiverr درآمد دلاری زیادی داشته باشید. با توجه به این‌که هرروز میزان استفاده افراد از تلفن‌های همراه در حال افزایش است، شانس افزایش درآمد شما نیز قوی است.

بازاریابی جستجو و نمایش

درآمد : 100 الی  هزار دلار

تعداد سایت‌های موجود در فضای وب و اینترنت روزبه‌روز در حال افزایش است و این مسئله به معنای افزایش رقابت میان آن‌هاست. به همین دلیل تمامی سایت‌ها برای همگام‌سازی خود با موتورهای جستجوی مختلف نظیر گوگل و بینگ نیاز به یک متخصص سئو در زمینه بازاریابی جستجو و نمایش دارند. به همین دلیل است که این حرفه به عنوان یکی دیگر از مشاغل پردرآمد سایت Fiverr محسوب می‌شود.

توسعه‌دهنده نرم‌افزار چت یا Chatbot

درآمد : 10 الی 2 هزار دلار

برای تمامی کمپانی برقراری ارتباط با مشتری و مخاطب یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن است. چرا که اگر به درستی انجام نشود، شانس خود را در از دست دادن مشتری زیاد کرده‌اند. اگر شما توانایی توسعه یک برنامه کامپیوتری جهت برقراری ارتباط و مکالمه با انسان را دارید، پس چرا از سایت fiverr استفاده نمی‌کنید؟

طراحی گرافیک

درآمد : 100 الی 3 هزار دلار

طراحی گرافیکی از گذشته تا کنون به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد در نظر گرفته می‌شده است. اما این روزها به دلیل توسعه انواع وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه، درآمد افرادی که در این زمینه تخصص دارند، بیشتر نیز شده است. افرادی که خدمات طراحی گرافیکی ارائه می‌دهند، افرادی هستند که بازاریابی آنلاین، طراحی آرم، کارت‌های کسب‌وکار، تی‌شرت و محتوا برای کانال‌های رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهند.

مدل‌سازی 2 بعدی و 3 بعدی

درآمد : 100 الی  هزار دلار

تجسم هر چیزی به صورت دو بعدی و 3 بعدی در صنایع مختلف مانند ماشین‌سازی، ساختمان‌سازی و … ارزش زیادی دارد. بنابراین اگر قدرت تجسم بالایی دارید، از آن برای ارائه ایده‌های خلاقانه به دیگران استفاده کنید.

همراهان عزیز آیا شما تا کنون از در سایت Fiverr پروژه کاری تعریف کرده‌اید؟ از نتیجه راضی بوده‌اید؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا