نحوه ارسال تیکت پشتیبانی در امید احمدیانیا – سرور – هاست – دامنه

اشتراک گذاری پست

آموزش ارسال تیکت پشتیبانی برای مجموعه ما

آقای رایان بعد از خرید هاست و دامنه مورد نظرش از سایت مجموعه ما،هم اکنون تونسته وب سایتش رو راه ندازی کنه و اون رو به مشتریاش معرفی کرده، حالا در حین کار با سایتش به یه سری مشکل تو هاستش برخورد کرده و تصمیم داره که با کارمندان مجموعه ما وارد ارتباط بشه و مشکلاتش رو مطرح کنه، آقای رایان به خوبی میدونه که برای رفع مشکلش باید برای پشتیبانی مجموعه ما یه تیکت ارسال کنه و در این آموزش با نحوه ارسال تیکت پشتیبانی با شما همراه هستیم.

اما تیکت پشتیبانی دقیقا چیه ؟

تیکت در واقع یه درخواست پشتیبانی رسمیه که از سمته مشتری برای تیم پشتیبانی مجموعه ما ارسال میشه و کارمندان مجموعه ما موظف هستند بلافاصله پس از دریافت تیکت با مشتری وارد ارتباط بشن و مشکلش رو برطرف کنن.

چرا باید تیکت پشتیبانی ارسال کنیم ؟

در واقع تیکت یه جور درخواست پشتیبانی رسمیه که از سمته مشتری ارسال میشه برای همین تیم پشتیبانی مجموعه ما موظف هستند در اولویت اول ابتدا تیکت های مشتریان رو بررسی کنن و به اون ها پاسخ بدن، در واقع منظور ما اینه که اولویت پاسخگویی به تیکت ها نسبت به سایر روش های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل و چت آنلاین بیشتره و مشتری باید جهت پیگیری تموم امور فنی یا سوالاتش یه تیکت پشتیبانی برای ما ارسال کنه.

چرا ارسال تیکت نسبت به سایر راه های ارتباطی بهتره ؟

چون وقتی شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید سریعا درخواست شما بررسی میشه و به بخش مربوطه جهت پیگیری انجام کار شما ارجاع داده میشه تا مسئولین اون قسمت سریعا مشکل شما رو برطرف کنن، علاوه بر اون وقتی مشتری تیکت پشتیبانی ارسال میکنه درخواسته مشتری به صورت تیمی با همفکری تموم کارمندان مجموعه ما بررسی میشه و تا مشکل یا سوال مشتری به صورت کامل رفع نشده باشه اون تیکت بسته نمیشه و در حالت بررسی باقی میمونه، تو این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل سایتتون با بخش مربوطه مکاتبه رو ادامه بدین و اونقدر بحث و تبادل نظر کنین تا مشکل شما در نهایت برطرف بشه.

چطور تیکت ارسال کنیم تا سریع تر پاسخ بگیریم ؟

در مرحله اول قوانین ارسال تیکت پشتیبانی رو رعایت کنید، دو قانون کلی وجود داره، قانون اول اینه که برای هر سوال یا مشکلی که دارید فقط یه تیکت پشتیبانی ارسال کنید و منتظر پاسخ ما باشید، قانون دوم اینه که اگه پاسخگویی به تیکت شما کمی طول کشید این به این معناست که مشکل شما در حال بررسی هستش و شما نباید دائما تیکت مجدد ارسال کنید یا این که با شرکت تماس بگیرید و درخواست کنید به تیکت شما سریع تر پاسخ داده بشه، اگه دو قانون گفته شده رعایت نشه اولویت پاسخگویی به تیکت شما در صف انتظار چند مرحله عقب میوفته و ممکنه که دیرتر از بقیه کاربران پاسخ بگیرید، یه نکته خیلی مهم هم وجود داره که باید در هنگام ارسال تیکت اون رو رعایت کنید و اون اینه که مشکل یا سوالتون رو به صورت کامل به همراه جزئیاتش توضیح بدین یا حتی میتونین از مشکل پیش اومده عکس هم بگیرین و برای ما تو تیکت بفرستین تا سریع تر متوجه مشکل سایت شما بشیم.

و اما آموزش نحوه ارسال و پیگیری تیکت های پشتیبانی

برای ارسال تیکت پشتیبانی ابتدا وارد سایت fanavaraneomid.co بشین و از منو های بالا از قسمت پشتیبانی بر روی دکمه ارسال تیکت کلیک کنید تا وارد این صفحه بشین، همچنین نکته مهمی که باید بدونین اینکه آدرس وب سایت پشتیبانی از مشتریان شرکت مجموعه ما www.poshtiban.online هستش و شما میتونین با وارد کردن این آدرس در مرورگرتون مستقیما وارد این قسمت از سایت بشین، سپس جهت ارسال تیکت پشتیبانی اول باید وارد ناحیه کاربریتون بشین برای انجام این کار از منو های بالا سمته چپ بر روی دکمه حساب کلیک کنید و سپس بر روی ورود کلیک کنید، حالا تو این صفحه باید آدرس ایمیل و رمزعبورتون رو جهت ورود به ناحیه کاربریتون وارد کنید، مشخصات ورود به این قسمت بلافاصله بعد از خرید هر کدوم از سرویس ها در یک ایمیل تحت عنوان اطلاعات ثبت نام برای شما ارسال میشه، آدرس ایمیل و رمزعبور شما دقیقا همون چیزی هستش که تو آخرین مرحله خرید هاست یعنی اطلاعات ثبت نام تو مجموعه ما وارد می کنید، اگه تحت هر شرایطی اطلاعات ثبت نامتون رو فراموش کردین میتونین از گزینه رمزعبور را فراموش کرده اید رمزعبورتون رو بازیابی کنید یا این که به آدرس ایمیل info@fanavaraneomid.co یه ایمیل ارسال کنید و از ما بخواین که نام کاربری و رمزعبورتون رو برای ورود به ناحیه کاربران مجموعه ما براتون ریست کنیم و مجددا براتون ایمیلش کنیم.

بعد از ورود به ناحیه کاربریتون حالا از منو های بالا بر روی دکمه ارسال تیکت پشتیبانی کلیک کنید تا وارد صفحه ارسال تیکت پشتیبانی بشید، از این قسمت باید دپارتمان مورد نظرتون رو بسته به نوع سوال یا مشکلی که دارین انتخاب کنید و تیکت رو برای اون دپارتمان ارسال کنید، مثلا ما میخوایم برای دپارتمان رفع مشکلات و سوالات فنی یه تیکت ارسال کنیم برای انجام این کار روی عنوان این قسمت کلیک کنید و حالا تو این صفحه از این قسمت موضوع تیکت رو بنویسید، مثلا ما اینجا مینویسیم فراموش کردن نام کاربری و رمزعبور ورود به هاست و تو قسمت سرویس مربوطه تمام سرویس های هاست و دامینی که شما تا حالا خریداری کردین نمایش داده میشه و باید سرویسی که میخواین مشکلش رفع بشه رو از این قسمت انتخاب کنید، مثلا ما تو اینجا سرویس هاست لینوکس ارزان با دامنه mizbanfatv.ir رو انتخاب میکنیم چون مشکلمون دقیقا مربوط به همین سرویسه.

و حالا تو قسمت پیام باید سوال یا مشکلتون رو به صورت دقیق و کامل برای ما بنویسین، اگه آدرس خاصی از دامنه سایت شما با خطا مواجه شده، پس حتما آدرس url اون قسمت از سایتتون رو برای ما تو تیکت بنویسین، یا اگه یه خطای خاصی تو سایتتون مشاهده میکنید حتما از اون خطا عکس بگیرین و از قسمت ضمیمه ها دکمه browse رو بزنین و تصویر مشکل پیش آمده را آپلود کنید، توجه کنید که هرچقدر تیکت رو کامل تر و با جزئیات بیشتر ارسال کنید ما سریعتر میتونیم مشکل شما رو برطرف کنیم، و بعدش بر روی دکمه ارسال کلیک کنید تا تیکت شما برای تیم پشتیبانی مجموعه ما ارسال بشه و پیغام سبزرنگ درخواست ایجاد شد رو به همراه شماره تیکت مشاهده کنید.

حالا بلافاصله بعد از ایجاد تیکت یه ایمیل برای شما ارسال میشه که اگه بازش کنین داخلش نوشته شده که  درخواست شما با موفقیت ایجاد شد و این به این معنیه که درخواست شما به دست ما رسیده و سوال یا مشکل شما در حال بررسیه.

خیلی خب حالا شما باید منتظر باشین تا کارشناسان مجموعه ما به سوال یا مشکل شما پاسخ بدن، و تو این مدت زمان سعی کنید به هیچ عنوان تیکت های تکراری به سایر دپارتمان های شرکت ارسال نکنید و جهت سریع تر انجام شدن کارتون با شرکت تماس نگیرین، چون اینجوری اولویت پاسخگویی به سوال شما چند مرحله به عقب میوفته و اون موقع اول کاربرانی پاسخ میگیرن که بعد از ارسال تیکت منظر موندن تا مشکلشون رفع بشه و بعدش در اولویت بعدی پاسخگویی به کاربرانی انجام میشه که تمام دپارتمان ها و راه های ارتباطی رو مشغول کردن، حالا شما باید بدونین وقتی که به تیکت شما پاسخ داده میشه سریعا یک ایمیل از سمته ما دریافت می کنید که عنوان تیکت شما نوشته شده و وقتی وارد اون ایمیل بشین نوشته کارشناسان ما به تیکت شما پاسخ دادن و نوشته از طریق لینک زیر وارد ناحیه کاربری بشین و پاسخ رو مشاهده کنید، حالا شما روی این لینک کلیک کنید و آدرس ایمیل و رمزعبورتون رو بنویسید تا دقیقا به صفحه اون تیکت هدایت بشین.

سپس از این قسمت میتونید آخرین پاسخ کارشناس رو مشاهده کنید، سعی کنید همیشه پاسخ کارشناسان رو به دقت مطالعه کنید و اگه هنوز مشکل یا سوال شما رفع نشده بود به جای این که یک تیکت پشتیبانی جدید ارسال کنید، از سمته راسته صفحه همین تیکت بر روی دکمه پاسخ کلیک کنید و مجددا به کارشناس پاسخ بدید و این روند را تا زمانی که مشکل شما رفع نشده است ادامه دهید تا در نهایت پاسخ مورد نیاز خود را از کارشناسان ما دریافت کنید، همچنین هنگامی که پاسخ به سوال مورد نظرتون رو دریافت کردین و دیگه نیازی به ادامه روال تیکت نداشتیم میتونین بر روی دکمه بستن درخواست از سمته راسته همین صفحه کلیک کنید.

ما تو این آموزش سعی کردیم تمام مراحل ارسال یه تیکت پشتیبانی برای کارمندان مجموعه ما رو به شما آموزش بدیم و شما باید همیشه توجه داشته باشید که برای رفع نمودن مشکلات و سوالات مربوط به سرویس های هاست و دامنه خریداری شده درخواست خود را فقط از طریق ارسال تیکت پشتیبانی با ما درمیون بزارین چون که اولویت پاسخگویی و رفع مشکلات کاربرانی که تیکت ارسال می کنند نسبت به کاربرانی که از سایر راه های ارتباطی مشکلشون رو اعلام می کنن بسیار بیشتره.
داستان های آقای رایان درمورد هاست و دامنه

3.9
/
5
(
8

امتیاز

)

در صورت نیاز به سرور، هاست و دامنه با بهترین قیمت و کیفیت و یا هر سرویس و خدمات دیگر با ما درتماس باشید.

01228421193
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@Outlook.com

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا