هاست پایتون (Python)

امید احمدیانی همیشه به پیشتاز بودن شناخته شده و امروز نیز با ارائه خدمات متفاوت در خصوص خرید هاست پایتون توانسته جزو بهترین ها باشد. اگر شما به دنبال بهترین خدمات هاست پایتون در ایران هستید، باید اذعان کنیم بهترین را انتخاب کرده اید.

خرید هاست پایتون

پایتون چیست؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا محسوب می شود. زبان پایتون یک زبان جدید نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی محسوب می شود و در واقع به منظور پر کردن خلاهای دیگر زبان ها پدید آمد و توانست با ایجاد اسکریپت های فراوان این خلاها را پر کند. این زبان برنامه نویسی توانست خود را به عنوان یک زبان سطح اول معرفی کند و امروزه در زمینه توسعه برنامه های کاربردی تحت وب کاملا موفق عمل کرده است.

هاست پایتون چیست؟

بسیاری از مدیران سایت ها و توسعه دهندگان وب با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون سایت خود را راه اندازی کرده اند که در این صورت نیاز به هاست پایتون دارند تا از آنها پشتیبانی کنند. بهترین هاست های پایتون با ارائه مستندات قوی می توانند نیاز توسعه دهندگان را مرتفع کنند. پشتیبانی از چارچوب های پایتون مانند Flask و Django ضروری است.

خرید هاست پایتون

ویژگی های هاست پایتون

هاست پایتون دارای ویژگی های بخصوصی است که در ادامه قصد داریم تا این ویژگی ها را معرفی کنیم:

  • پشتیبانی از نسخه آخر پایتون
  • پشتیبانی از Flask
  • پشتیبانی از Django
  • بهره مندی از CPanel
  • بک آپ گیری هفتگی

برای پایتون هاست بگیریم یا سرور مجازی؟

بسیاری از برنامه نویسان و توسعه دهندگان پایتون میان انتخاب سرور مجازی و هاست دچار تردید هستند. 

با توجه به اینکه زبان برنامه نویسی پایتون نیازمند دسترسی های سطح بالا برای انجام دستورات است شما نمی‌توانید از هاست های معمولی برای میزبانی برنامه پایتونی خود استفاده کنید به همین دلیل پیشنهاد امید احمدیانی برای استفاده از زبان پایتون برای وب، استفاده از سرور مجازی است.

تیم پشتیبانی امید احمدیانی با بهره گیری از تیمی متشکل از متخصصان و مهندسان نخبه آماده خدمات رسانی متفاوت به شما است.

خرید سرور مجازی برای میزبانی پایتون

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا