هاست NodeJs (نود جی اس)

اشتراک گذاری پست

شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ در ایران امروزه امکانات مختلفی را به کاربران ارائه می دهند. امید احمدیانی همواره سعی داشته تا بهترین ها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. یکی از خدمات بی شمار امید احمدیانی فروش و خدمات پشتیبانی هاست NODEJS است.

خرید هاست NodeJS

NODEJS چیست؟

NODE.JS در واقع یک زبان اپن سورس و یکی از فریمورک های جاوا اسکریپت است، به طوری که آنان می توانند اپلیکیشن های سمت سرور و همچنین سرویس های بسیار سبک و با قابلیت انعطاف پذیری بالا را تولید و عرضه کنند.

ارائه خدمات میزبانی NODJS روی سرور مجازی

قبل از هرچیز باید آگاهی داشته باشیم که سرور مجازی چیست و چه مزایایی دارد؟

در واقع در سرورهای مجازی، منابع از یک سرور مستقل در اختیار شما قرار می گیرد، اما منابع به صورت مجازی بر روی یک سرور فیزیکی دیگر راه اندازی می شود.

شاید بتوان نقطه قوت سرور مجازی را در انعطاف پذیری دانست، به طوری که می توانید تنظیمات سرور را پس از مدتی تغییر داده و منابع بیشتری را در اختیار بگیرید. دلیل دیگر که بسیاری از کاربران در حال حاضر به سوی سرورهای مجازی روی آورده اند، محدودیت های هاست اشتراکی است. در واقع شما در هاست اشتراکی مجاز به اعمال تغییرات و دستورات در سطح بالا نیستید اما در سرورهای مجازی به راحتی، به سرعت و به سادگی این کار را انجام دهید.

همانطور که قبلا گفته ایم محدودیت هایی روی هاست های اشتراکی برای اجرای دستورات و تغییرات وجود دارد که زبان برنامه نویسی NODJS برای اجرا به آنها نیاز دارد و به همین دلیل برای میزبانی برنامه های نود جی اس نیازمند سرور مجازی هستید.

چرا میزبانی NODE.JS در امید احمدیانی؟

امید احمدیانی با سابقه ای طولانی همیشه سعی داشته تا با ارائه بهترین و بروزترین امکانات به مشتریان همواره آنان را بی نیاز کند. به همین منظور با ارائه خدمات مطلوب فروش هاست و سرورهای مختلف یکی از بهترین ها و محبوب ترین ها محسوب می شود. رضایت مشتریان در اولویت های ما قرار دارد و همین موضوع باعث پیشرفت، توسعه و رمز ماندگاری ما است.

ارائه خدمات در زمینه فروش هاست NODE.JS نیز خدمتی نوین در امید احمدیانی است که توانسته تاکنون پیشتاز در عرصه های مختلف در میان سایر شرکت ها باشد. امیدواریم تا بتوانیم همواره خدمتگزار مشتریان خوب امید احمدیانی باشیم و با ارائه بهترین و مطلوب ترین خدمات به آنان بازهم سرآمد توسعه و پیشرفت شویم.

خرید هاست NodeJS

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا