ویزای توریستی کشور پرتغال ، انواع آن و مشکلات رایج 1399

اشتراک گذاری پست

میخواهید ویزای توریستی کشور پرتغال را دریافت کنید؟ آیا قصد سفر به کشور پرتغال را دارید؟

پرتغال کشوری بسیار زیبا با آب و هوای مدیترانه ای است. کشور پرتغال به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری شناخته میشود. پرتغال دارای شهرهایی مملو از جاذبه های تاریخی, فرهنگی, تفریحی و مراسم های مختلف است و در بین جذابترین کشورهای اروپا قرار دارد.
سالانه افراد زیادی به کشور پرتغال سفر میکنند. شما میتوانید با دریافت ویزای توریستی کشور پرتغال تجربه یک سفر هیجان انگیز و خاص را داشته باشید. دریافت ویزای توریستی کشور پرتغال در عین حال که چندان کار دشواری نیست، اما سوالات بسیاری در مورد آن وجود دارد.
کشور پرتغال یکی از کهن ترین کشور های اروپا است و رکورد طولانی ترین حکومت یک خاندان در تاریخ خود میان کشورهای اروپا را دارا است.

این قدرت استعماری حدود 800 سال به طول انجامید. امپراتوری پرتغال یکی از قدیمی ترین امپراتوری های جهان در طول تاریخ است. جالب است بدانید یکی از قدیمی ترین دانشگاه های قاره اروپا به نام کیمبرا که در سال 1290 تاسیس شد; در کشور پرتغال است.

دریافت ویزای توریستی کشور پرتغال

در ابتدا باید بدانید برای سفر به این کشور به ویزای توریستی کشور پرتغال نیاز دارید. کشور پرتغال عضو اتحادیه شینگن است. با اخذ ویزای کشور پرتغال میتوانید به کشورهای مانند: آلمان, فرانسه, ایتالیا, هلند, نروژ و .. دیگر کشورهای عضو این اتحادیه سفر کنید.
با توجه به اهداف سفرخود, نوع ورود و مدت زمان اقامت شما در کشور پرتغال نوع ویزای شما متفاوت میشود.
جهت دریافت ویزای شینگن و ویزای توریستی کشور پرتغال حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی میباشد.

 انواع ویزای شینگن و ویزای توریستی کشور پرتغال برای سفر به پرتغال:

ویزای شینگن

شما با اخذ ویزای توریستی (USV) میتوانید حداکثر در بازه ی 6 ماهه از زمان ورود به مدت 90 روز در این کشور بمانید.

_ ویزای نوع A پرتغال

ویزای ترانزیت است. به همراه داشتن این ویزا فقط در فرودگاه های کشورهای عضو شینگن معتبراست. بع عنوان مثال افرادی که میخواهند پرواز خود را در فرودگاه پرتغال تغییر دهند و به کشورهای خارج از محدوده شنگن سفر کنند این نوع ویزا قابل استفاده است.

_ ویزای نوع B پرتغال

ویزای عبور است. اگر میخواهید از کشور پرتغال عبور کنید; با محدودیت حداکثر 5روز, میتوانید برای اخذ این ویزا اقدام کنید.

_ ویزای نوع C پرتغال

بسته به هدف سفر خود میتوانید با اخذ این نوع ویزا قبل از دریافت, مدت زمان اعتبار آنرا تعیین کنید.

_ ویزای اعتبار محدود منطقه ایی(VLT) پرتغال

قبل از دریافت ویزا محدوده سفر خود را تعیین میکنید.

_ ویزای نوع D یا ویزای ملی پرتغال

برای افرادی که میخواهند در مدت زمان مشخصی اقامت داشته باشند مناسب است.

برای سفر به پرتغال بهتر است بدانید:

بعد از اخذ ویزای توریستی کشور پرتغال , برای داشتن یک سفر عالی باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید; از جمله رزرو هتل و محل اقامت, شناسایی جاذبه های مقصد, خرید بلیط هواپیما, پیش بینی مخارج و …

محل اقامت برای داشتن آرامش در سفر بسیار مهم است. بسته به نوع سلیقه و هزینه های سفر خود میتوانید با کمک کارشناسان امید احمدیانی از طریق سایت Booking.com  و یا Hostels.com هر هتل و اقامتگاهی که بخواهید را در کشور مقصد رزرو کنید.
Booking.com و Hostels.com سایت های بسیار معتبری هستند که هتل ها و اقامتگاه های بسیار زیادی در مقاصد مختلف را میتوانید از طریق آنها رزرو کنید.

پس از اخذ ویزای خود برای کشور پرتغال میتوانید از کارشناسان امید احمدیانی برای خرید بلیط های خود کمک بگیرید.
نه تنها در وقت خود صرفه جویی میکنید بلکه با هزینه واسطه بسیار کمتر از آژانس های هواپیمایی میتوانید بلیط خود را از طریق امید احمدیانی خریداری کنید.
به یاد داشته باشید که جا به جایی پول نقد در سفر مشکلاتی به همراه دارد. امید احمدیانی به شما پیشنهاد میکند با خرید دبیت کارت از دارایی سفرتان حفاظت کنید.
افراد زیادی هستند که در پیش بینی مخارج سفر خود اشتباه میکنند و یا به دلایلی دارایی سفرشان قبل از پایان سفر تمام میشود. از طریق خدمات وسترن یونیون و مانی گرام میتوانید خیلی سریع پول انتقال دهید و از ادامه سفر خود لذت ببرید. برای اطلاع از جزییات این خدمات میتوانید از کارشناسان امید احمدیانی کمک بگیرید.

با امید احمدیانی سریعتر برنامه ریزی کنید. ما برایتان  سفر خوشی در کشور پرتغال را آرزومندیم.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا