ویژگی های سرور اختصاصی مدیریت شده

اشتراک گذاری پست

همانطور که می دانید سرور اختصاصی مدیریت شده یکی از راه حل های محبوب  در میان افراد است.  سرورهای اختصاصی مدیریت شده بر روی خدمات عالی برای مشتریان، عملکرد بالا و  قابلیت اعتماد و اطمینان تاکید دارند. ویژگی ها و مشخصه های مهمی در مورد سرورهای اختصاصی مدیریت شده وجود دارد که استفاده از آن را برای کسب وکارهای مختلف اسان تر می کند.  در این مقاله قصد داریم به همین ویژگی ها بپردازیم. پس همراهامید احمدیانی باشید.

مدیریت اسانی دارد:

فراهم کننده سرور اختصاصی می تواند مدیریت خوبی را برای افراد فراهم کند. به عنوان مثال  شرکت ارائه دهنده هاست ، سرور را تنظیم می کند، آن را راه اندازی می نماید، به حفظ و نگهداری آن می پردازد، نرم افزارها را نصب می کند و ارتقا می دهد، پیگیری های لازم را انجام می دهد، بک آپ گیری منظمی دارد، مسائل و موارد امنیتی را مانیتور می کند، آخرین برنامه های امنیتی را بر روی سرور نصب می کند و تلاش دارد مشکلات موجود را به سرعت و به طور موثر حل نماید.

همچنین بخوانید: مزایا و معایب سرورهای اختصاصی

 

 این یک سرمایه گذاری است:

اگرچه هزینه های استفاده از سرور اختصاصی مدیریت شده کمی بالاست اما پلن های پرداخت ماهانه نیز وجود دارد و همین امر باعث می شود دسترسی و استفاده از چنین سرورهایی برای افرادی که بودجه محدودی دارند بسیار ساده تر و اسان تر شود.  همچنین خدمات و قابلیت هایی که در این شرایط ارائه می شود ارزش سرمایه گذاری بر روی آن را دوچندان می کند. شما می توانید تمرکز بیشتری بر روی سایر جوانب کسب وکار خود داشته باشید. سرور به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته مورد پیگیری قرار می گیرد و همین امر شما را مطمئن می سازد منابع موجود به خوبی در دسترس قرار دارند و عملکرد آن بسیار عالی است. همچنین ریکاوری داده های از دست رفته نیز به طور موثر انجام می شود.

 

همچنین بخوانید: تفاوت های کلیدی بین هاست اشتراکی و هاست اختصاصی

 

عملکرد بالایی دارد:

عملکرد یک قابلیت اساسی برای سرورهای اختصاصی مدیریت شده است. هاست به خاطر مانیتورینگ موثر و بررسی مسائل امنیتی می تواند به خوبی در دسترس باشد. شما می توانید آخرین نرم افزارها و سخت افزارها را مورد استفاده قرار دهید.  همچنین شرکت شما تنها شرکتی است که از این سرور استفاده می کند بنابراین منابع تنها در اختیار شما قرار می گیرد. شما کنترل کاملی بر روی عملکردها، پهنای باند، فضای فیزیکی، برنامه نویسی و تعداد اپلیکیشن هایی که می خواهید بر روی سرور اجرا شود دارید.

 

قابلیت اعتماد و اطمینان بالایی دارد:

هاست های مدیریت شده قابل اعتماد و مشهور می توانند زمان Uptime حدود ۹۹٫۹ درصد را در اختیار شما قرار دهند. همچنین می توانید به تمامی منابع دسترسی داشته باشید و پهنای باند را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید. پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و خدمات رسانی شما را مطمئن می سازد که شرکت ارائه دهنده هاست قابل اعتماد است. سرورهای اختصاصی مدیریت شده  مزایای زیادی برای شما فراهم می کنند و همین امر باعث می شود چنین سرورهایی برای هر نوع کسب وکاری برتر و ارجح باشد. اگر در این زمینه به کمک نیاز داشتید با شرکت ما تماس بگیرید.

ویژگی های سرور اختصاصی مدیریت شده

امتیاز دهید

در صورت نیاز به سرور و خدمات مدیریت آن با ما در تماس باشید

۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
@omidahmadyani
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا