پشتیبانی وردپرس ایران سرور، دقیقا همون چیزیه که بهش نیاز داری!

اشتراک گذاری پست

همونطور که می دونید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا هستش که با کمک اون می تونید وب سایت بسازید و مقاله هاتونو داخل اون منتشر کنید و محصولاتتون رو به فروش بزارید. اما همیشه وردپرس انقدرا هم آسون نیست و مثل هر کار دیگه ای سختی های خودش رو هم داره … مثلا همین پارسال بود که یک حفره امنیتی خیلی بزرگ توی وردپرس منتشر شد که خیلی از سایتای ایرانی و خارجی درگیرش شدند و اطلاعات خیلی از کاربرا از بین رفت، سایتشون هک شد و ده ها مشکل دیگه ای که به وجود اومد و به این راحتیا هم قابل حل شدن نبود.

پس چاره کار چی بود؟ راه حل این بود که یک متخصص امنیت استخدام کنیم و قرارداد با اون ببندیم و یا کارمون رو بدیم به فریلنسر ها تا مشکلمونو حل کنن. اما این روش مشکلاتی هم به وجود می آورد … مثلا فریلنسر اطلاعات مشتری رو از بین می برد و هیچ مسئولیتی قبول نمی کرد و یا اون متخصص امنیت به دلیل عدم تعهدی که داشت روی سایت مشتری بکدور (Backdoor) قرار می داد که بعد تر بتونه وارد سایت موردنظر بشه و اون رو هک کنه.

جامعه بدی شده نه؟

اگر تصمیم به استخدام وردپرس کار ماهر و کارکشته برای وب سایتتون داشته باشید، درگیر کلی کاغذبازی و عقد قرارداد و محضر و بیمه و کلی مورد دیگه می شید که زمان خیلی زیادی می تونه ببره، تازه، این اتفاقا زمانی رخ میده که اگر بتونید نیروی متخصص و کاربلد پیدا کنید!

ما در امید احمدیانی برای این مشکل راه حلی پیدا کردیم. پشتیبان وردپرس راهکار ما برای حل مشکل و دغدغه های شماست.

پشتیبان وردپرس امید احمدیانی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

با پشتیبانی وردپرس امید احمدیانی دیگر دغدغه هایی را که بالاتر گفتیم ندارید و می توانید اگر مشکل امنیتی برای سایتتان رخ دهد، به راحتی می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز به مدت یک ماه از این خدمات برخوردار شوید.

از کسب و کار شما همانند کسب و کار خودمان حمایت و نگهداری می کنیم.

سیستم بکاپ گیری را برای آسایش و راحتی شما پیشرفته تر کرده ایم تا اگر مشکلی رخ داد، به راحتی و با بازگردانی به آخرین بک آپ موجود در سیستم مشکل برطرف شود.

برای شما افزونه ها و ماژول های اصلی و محبوب را نصب می کنیم و تمام وظیفه بروزکردن و آپدیت نگه داشتن سایتتان هم با ما است و ما برای شما انجام می دهیم.

هر زمان که مشکلی رخ داد، و یا اصلا سوالی برای شما به وجود آمده بود، می توانید با ما تماس بگیرید و بگذارید پشتیبانان و متخصصین ما راهنمای شما در این مسیر پر پیچ و خم باشند.

اطلاعات و قیمت پشتیبان وردپرس را می توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

 

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا