پی پال چیست؟ 1399

پی پال یک کیف پول اینترنتی است! اما این به چه معناست؟ برای اینکه به درستی متوجه شوید، بهتر است از ابتدا و مرحله به مرحله توضیحات را پیش ببریم.

پی پال چیست؟

احتمالا تا کنون بارها پرداخت اینترنتی داشته اید. زمانی که کالایی را میخرید، به صفحه‌ی مخصوص پرداخت اینترنتی وصل شده و اطلاعات کارت بانکی خود را تماما وارد میکنید و سپس پرداخت کرده و مبلغ از حساب شما کاسته میشود. چنین نوعی از پرداخت که در ایران رایج است، چندین مشکل دارد. در ابتدا اینکه شما باید اطلاعات بسیاری را وارد نمایید که به خاطر سپردن این اعداد و ارقام میتواند بسیار دشوار باشد و در نتیجه نیاز است در هر پرداخت اینترنتی کارت خود را همراه داشته باشید و اعداد را از روی آن بخوانید.

دومین مشکل این است که شما ممکن است چندین کارت مختلف داشته باشید و کارتی که برای پرداخت اینترنتی استفاده میکنید را همراه نداشته باشید. سومین مشکل اینکه به دلیل تعدد تعداد بانک‌ها و وبسایت‌ها، ممکن است مشکلات متعددی پیش آید. چهارمین مشکل اینکه شما از کارت خود تنها میتوانید پرداخت‌های ریالی را انجام دهید و صرفا برای سایت های ایرانی! و بسیاری از مشکلات دیگر.

همه چیز در مورد ریفاند پی پال!

کیف پول‌های اینترنتی در واقع این مشکلات و بسیاری از مشکلات دیگر را برای مشتری حل میکنند و پی پل سال ها است که مشهور ترین کیف پول اینترنتی محسوب میشود. اما پی پال چگونه کار میکند؟ در پی پل شما در ابتدا یک حساب را با ایمیل خود افتتاح میکنید. سپس هر تعداد حساب بانکی که دارید را به اکانت پی پال خود متصل میکنید. و پس از این مرحله به راحتی در هر خرید، کافی است در صفحه ی پرداخت بر روی گزینه پی پال کلیک نمایید تا پرداخت شما با وارد کردن آدرس ایمیل و پسورد انجام شود!

در واقع کیف پول الکترونیکی بهترین نام ممکن برای این خدمات است، چرا که شما تمام موجودی خود در حساب های بانکی خود را در این اکانت آماده کرده اید و به آسانی میتوانید آن را خارج کرده و برای پرداخت های خود استفاده نمایید. از آن جایی که پیپال یک خدمات بین المللی است، از اکانت پی پال خود میتوانید برای خرید و پرداخت از هر وبسایتی استفاده نمایید. پیپال با 24 ارز جهانی فعالیت میکند و به این معناست که دیگر نیازی به تبدیل ارز نیز نخواهید داشت!

آیا امکان استفاده از پی پال در ایران وجود دارد؟

به دلیل سهولت استفاده از پیپال، شهروندان در سراسر دنیا و فروشنده های مختلف بسیاری در دنیا از این روش پرداخت استقبال کرده‌اند و احتمالا در وبسایت های مختلف بارهای لوگوی آن را مشاهده کرده‌اید. البته استفاده از پیپال به خصوص برای ما ایرانیان خالی از مشکل هم نیست. به دلیل تحریم‌های مختلف علیه ایران، پیپال به طور رسمی در ایران فعالیت ندارد و ایرانیان نمیتوانند به راحتی اکانت پی پال ساخته و از آن استفاده نمایند.

پس از ایجاد اکانت پی پال، پیپال وارد مرحله تایید صحت اکانت شما میشود. در این مرحله اطلاعات شخصی شما که مهم‌ترین آن حساب بانکی شماست باید به تایید برسد که چناچنه مراحل مختلف و مهم را پشت سر نگذارید، پیپال متوجه ایرانی بودن شما خواهد شد و اکانت شما را بلاک می‌نماید. افتتاح حساب پی پال و استفاده از آن برای ایرانیان نیازمند رعایت نکاتی است که باید آن را از کارشناسان امید احمدیانی جویا شوید.

برای سفارش افتتاح حساب پی پال اینجا را کلیک نمایید و برای آموزش ساخت پی پال اینجا را کلیک کنید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا