کارمزد پی پال چقدر است؟ 1399

یکی از روش هایی که برای پرداخت آنلاین  و همچنین انتقال وجه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از شبکه آنلاین پی پال است. این سیستم آنلاین انواع حساب را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که هر کس متناسب با نیاز خود باید گزینه ای را انتخاب کند. به عنوان مثال حساب پرسونال (personal) و حساب بیزینس. با توجه به این که عملکرد هر کدام از این حساب ها متفاوت است، کارمزدی که برای انجام امور مختلف برای شما به عنوان کاربر پیپال، محاسبه می شود نیز متفاوت است. با توجه به اینکه بسیاری از شما عزیزان در رابطه با کارمزد پی پال از ما سوال کرده اید، در این مقاله روش محاسبه این مقدار در حالت های مختلف را به شما آموزش می دهیم.

انواع کارمزد پی پال :

کارمزد پی پال برای افتتاح حساب چقدر است؟

پی پال بر خلاف سایر سیستم های بانکی برای افتتاح حساب از شما هزینه ای دریافت نمی کند و همین مسئله یکی از دلایل جذب بسیاری از سال 1998 تا کنون شده است. بنابراین شما به تنها چیزی که نیاز دارید تا بتوانید از حساب خود استفاده کنید، شارژ حساب پیپال است.

شارژ حساب پی پال

کارمزد پی پال در حالت استاندارد چقدر است؟

اگر شما در داخل امریکا تراکنش مالی خود را با پیپال انجام دهید باید علاوه بر مقدار ثابت 30 سنت، 2.9 درصد از مبلغ کل را به صورت کارمزد پرداخت کنید.

اگر شما در امریکا نباشید، کارمزد پی پال برابر است با جمع مقدار ثابتی که بسته به ارز مورد نظر متفاوت است و 4.4 درصد مبلغ کل.

 

کارمزد پی پال

کارمزد پی پال برای انتقال وجه چقدر است؟

برای انتقال وجه اگر شما در امریکا باشید باید 2.9 درصد از مبلغ کل به علاوه 30 سنت کارمزد پرداخت نمایید اما اگر در سایر کشورها حضور داشته باشید مبلغ کارمزد پی پال بین 0.3 الی 3.9 درصد متغیر است. این که کدام مقدار به شما تعلق می گیرد بسته به ارز مورد نظر و مقدار وجهی که قصد انتقال آن را دارید بستگی دارد.

سقف انتقال وجه در پیپال چقدر است؟

معمولا پی پال هر از چندگاهی با توجه به معیارها و بازخوردهایی که از کاربران خود دریافت می کند، حداقل و حداکثر مقداری را که می توان با پی پال انتقال داد را تغییر می دهد. در حال حاضر این مقدار بین 10 الی 10 هزار دلار متغیر است. اگر می خواهید مبالغ بیشتری انتقال دهید می توانید از وسترن یونیون استفاده کنید.

کارمزد پی پال برای دریافت وجه چقدر است؟

اگر شما به عنوان فرستنده وجه (این نوع کارمزد تنها در حساب پرسونال در نظر گرفته می شود.)، پرداخت کارمزد را به عهده گیرنده قرار دهید، فرد گیرنده باید پرداخت کارمزد پی پال را انجام دهد تا قادر به استفاده از مبلغ مورد نظر باشد چرا که در غیر این صورت انتقالی انجام نخواهد شد. اما اگر شخص فرستنده کارمزد را پرداخت نماید، دیگر نیازی به پرداخت توسط گیرنده نخواهد بود.

مبلغ این کارمزد بسته به ارز مورد نظر و مبلغ متفاوت خواهد بود.

کارمزد پی پال

کارمزد پی پال هنگام خرید آنلاین چقدر است؟

بسیاری از کاربران پیپال، تنها برای خرید آنلاین از این سیستم استفاده می کنند. در حالت کلی شما برای هر خریدی که انجام می دهید، نیازی به پرداخت کارمزد ندارید مگر اینکه ارز موجود در حساب شما با ارز مقصد یکی نباشد. کارمزدی که در این حالت پرداخت می کنید مقدار زیادی نخواهد بود.

اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار در حال فعالیت باشید استفاده از این حساب پرایمر یا بیزینسی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که از 25 کشور مختلف مشتری داشته باشید چرا که پیپال از 25 ارز مختلف پشتیبانی می کند و جالبترین نکته این است که مشتریان شما می توانند بدون داشتن حساب پیپال از شما خرید انجام دهند. یا اگر به عنوان یک فریلنسر در حال فعالیت هستید می توانید حقوق خود را بدون هیچ مشکلی از هر جایی که هستید با استفاده از حساب پرایمر دریافت نمایید. با توجه به تمام مزیت هایی که این سیستم پرداخت در اختیار شما قرار می دهد پرداخت کمی کارمزد پی پال ارزشش را دارد.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا