کسب درآمد از یوتیوب 1399

اشتراک گذاری پست

شاید به نظر بسیاری از افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، یوتیوب یکی از پلتفرم‌هایی است که در ایران محبوبیت چندانی نداشته و استفاده از آن در میزان افزایش درآمد چندان موثر نیست. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روش های مختلف کسب درآمد از یوتیوب و به عبارتی کسب درآمد ارزی و درآمد اینترنتی آشنا کنیم! قبل از هرچیز بپردازیم به اینکه:

آیا امکان کسب درآمد از یوتیوب در ایران وجود دارد؟

بله، چرا که نه! شما می‌توانید با استفاده از یکی از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، کسب درآمد دلاری داشته باشید و با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی درآمد ارزی‌تان را نقد کنید!

در صورتی که به دنبال روشی جهت نقد کردن درآمد ارزی و یا تبدیل دلار به ریال هستید، درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید:

نقد کردن درآمد ارزی

روش های کسب درآمد از یوتیوب

تبلیغ در یوتیوب

یکی از اولین کارهایی که برای کسب درآمد از یوتیوب می‌توانید انجام دهید این است که از یوتیوب تبلیغ دریافت کنید! برای انجام این کار قبل از هرچیز باید عضو برنامه پارتنر یوتیوب باشید.

برای اینکه پارتنر یوتیوب شوید باید در سرویس Partner Program ثبت نام کنید. بعد از آن یوتیوب به بررسی میزان بازدید کانال شما در یک سال گذشته می‌پردازد. در صورتی که در طول یک سال گذشته میزان بازدید از محتواهای شما به بیش از ۴۰۰۰ ساعت رسیده باشد، می‌توانید از طریق گرفتن تبلیغ، کسب درآمد اینترنتی داشته باشید! در صورتی که از این روش برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید به یک حساب وسترن یونیون نیاز دارید تا پرداخت یوتیوب به شما انجام شود.

بیشتر بخوانید:

فروش محصول در یوتیوب

در حال حاضر برای فروش اینترنتی کالا در سطح بین المللی روش های مختلفی وجود دارد که برخی از رایجترین‌شان استفاده از سایت‌های واسطی مانند آمازون، ایبی و Etsy است. اما اگر به دنبال روشی هستید که در آن نیازی به حضور واسطه نداشته باشید، پس بهتر است که یوتیوب را امتحان کنید.

کسب درآمد از یوتیوب

آموزش آنلاین در یوتیوب

با توجه به افزایش دغدغه‌های روزمره، امکان شرکت حضوری افراد در کلاس‌های مختلف تقریبا صفر است. اما این مسئله به این معنا نیست که روش دیگری برای آموزش وجود ندارد! خوشبختانه با استفاده از آموزش‌های آنلاینی که این روزها در انواع سایت‌ها قرار دارد، هنوز هم شرایط یادگیری و آموزش وجود دارد. برای کسب درآمد از یوتیوب به وسیله آموزش آنلاین می‌توانید تنها خلاصه‌ای از آموزش مد نظرتان تهیه کنید و در این رسانه اجتماعی قرار دهید. سپس از مخاطبین‌تان بخواهید برای استفاده از تمام محتوای تهیه شده هزینه مد نظرتان را پرداخت کرده و ویدئو آموزشی را دریافت نمایند.

بازاریابی وابسته در یوتیوب

اگر در حال حاضر کانال یوتیوبی دارید که محتوای موجود در آن به اندازه کافی بازدید دارد، می‌توانید با گذیرفتن تبلیغ از سوی دیگر کانالها، درآمد ارزی داشته باشید! زمانی که شما به عنوان شخص ثالث از این کانال برای قرار دادن تبلیغ دیگران استفاده می کنید به نوعی در حال استفاده از روش‌های بازاریابی وابسته هستید. (البته از این تکنیک در جاهای دیگری مانند سایت، وبلاگ و … نیز می‌توان استفاده کرد.)

کسب درآمد از یوتیوب

اجاره کانال یوتیوب

شاید برای شما عجیب باشد ولی باید بدانید که بسیاری از افراد بعد از اینکه به اندازه کافی در یوتیوب مخاطب پیدا کردند، کانالشان را به کسب و کارهای دیگر اجاره می‌دهند تا از این بازدید زیاد و البته واقعی برای معرفی خدمات و محصولاتشان استفاده کنند.

تبلیغ آمازون در یوتیوب

علی رغم اینکه نمایندگی آمازون در ایران وجود ندارد، امکان استفاده از سرویس‌های مختلفی که توسط این کمپانی ارائه می‌شود هنوز وجود دارد! جالب است بدانید که آمازون برای جلب نظر افراد از روش‌های مختلفی استفاده می کند مانند سرویس آمازون پرایم، سرویس تبلغات آمازون و …. .

یکی از ساده‌ترین روش های کسب درآمد از یوتیوب تبلیغ محصولات آمازون است! شما اگر بتوانید به عنوان یک اینفلوئنسر موفق در یوتیوب فعالیت کنید، می‌توانید محصولات مختلف آمازون را به دنبال کنندگانتان معرفی کرده و از آمازون هزینه انجام این کار را دریافت کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که کانال یوتیبتان را به آمازون معرفی کنید و منتظر بمانید تا توسط این کمپانی بررسی گردد.

آیا شما تا کنون کسب درآمد از یوتیوب داشته‌اید؟ به نظر شما چه روشی برای کسب درآمد اینترنتی بهتر است؟ نظر خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا