گیفت کارت چیست؟ 1399

اشتراک گذاری پست

گیفت کارت در زبان فارسی کارت هدیه معنا می شود. فروشگاه های آنلاین زیادی مثل آمازون با ارائه این کارت ها سعی می کنند فروش خود را افزایش دهند. معمولاً سایت هایی که محصولاتی برای فروش دارند و یا خدماتی غیر رایگان عرضه می کنند، کارت هدیه ارائه می دهند. البته که کارت هدیه هر سایت، فقط قابل استفاده در همان سایت می باشد. خرید کارت هدیه سایت های خارجی با استفاده از یک کردیت کارت مثل مسترکارت یا ویزا کارت امکان پذیر می باشد. بدلیل تحریم ها دسترسی ایرانیان به این کارت ها محدود می باشد. با این حال میتوانید برای تهیه انواع کارت هدیه از خدمات ارزی امید احمدیانی بهره ببرید.

چه سایت هایی کارت هدیه ارائه می دهند؟ آیا خرید کارت هدیه سایت های خارجی در ایران امکان پذیر است؟ کاربرد کارت های هدیه چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوالات در این مقاله همراه ما باشید.

گیفت کارت چیست؟

برخی سایت ها، به منظور افزایش فروش خود کارت هایی اعتباری به صورت فیزیکی یا مجازی عرضه می کنند که عملکرد آنها مثل کارت های اعتباری مجازی مثل ویزا کارت مجازی و مستر کارت مجازی است. به این نوع کارت، گیفت کارت یا کارت هدیه گفته می شود. گیفت کارتی که هر سایت عرضه می کند، قابلیت خرید در همان سایت را دارد. پس از به پایان رسیدن موجودی gift کارت ها، امکان شارژ مجدد آن ها وجود ندارد. تراکنش های این کارت ها شامل کارمزد نمیشود به همین دلیل کاربران دائمی برخی سایت ها تمایل به تهیه آن ها دارند.

بیشتر سایت هایی از این کارت ها ارائه می کنند که محصولات متنوع با قیمت های مختلف عرضه می کنند. این قضیه باعث افزایش فروش می شود. سایت هایی که gift card ارائه می دهند بیشمار هستند. اما فقط برخی از آن ها هستند که در میان ایرانیان محبوبیت دارند. در این مقاله گیفت کارت هایی که در ایران پرکاربرد هستند معرفی می کنیم.

گیفت کارت

  • گیفت کارت آیتیونز

اگر از کاربران دستگاه های کمپانی اپل باشید، حتماً نام  گیفت کارت اپل به گوش شما خورده. با استفاده از کارت هدیه آیتیونز می توانید از اپ استور نرم افزار دانلود کنید یا پرداخت خدمات پولی تمامی اپ هایی که در app store ارائه شوند را انجام دهید. کاربرد دیگر این کارت های مجازی خرید از ایتیونز استور می باشد. برای دانلود آهنگ از اپل موزیک نیز می توانید از اطلاعات این کارت استفاده کنید.

برای خرید گیفت کارت آیتیونز می توانید در سایت امید احمدیانی درخواست خود را ثبت نمایید.

ثبت سفارش

  • گیفت کارت گوگل پلی

خرید گیفت کارت گوگل پلی ، به شما امکان خرید از تمام محصولات عرضه شده در پلتفرم گوگل پلی را می دهد. گوگل پلی فروشگاهی آنلاین برای انواع محصولات دیجیتال است. در این پلتفرم بیش از 2.2 میلیون برنامه منتشر شده است که برای سیستم عامل های اندروید و ویندوز مناسب هستند.

اخبار :

به گزارش ars Technica برخی از محققان دریافته اند که دو نرم افزار منتشر شده در این سایت، مرتکب نوعی کلاهبرداری شده اند. این دو نرم افزار با بیش از 1.5 میلیون بار دانلود، باعث کاهش عمر باتری دستگاه تلفن همراه، کاهش سرعت عملکرد و افزایش مصرف دیتای تلفن های همراه می شده اند.

برای مطالعه ی بیشتر به Google Play apps with 1.5 million downloads drained batteries and slowed devices بروید.

  • گیفت کارت استیم

همه ی گیمر ها و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری، با فروشگاه آنلاین استیم آشنایی دارند. استیم پلتفرم ارائه دهنده انواع بازی های کامپیوتری است. استیم، مقصد نهایی برای بازی، خلق و ایجاد game ها ست. برای دسترسی به بازی های پولی در این سایت، می توانید از خرید گیفت کارت استیم استفاده کنید.

کارت هدیه

  • گیفت کارت پلی استیشن

کارت هدیه بعدی در لیست giftcard های پرکاربرد، گیفت کارت پلی استیشن می باشد. همه ی ما با نام پلی استینش به عنوان یک کنسول بازی آشنایی داریم. اگرچه امروزه پلی استیشن، تنها یک کنسول بازی نیست بلکه سایتی برای دانلود بازی و تماشای فیلم نیز هست. با کارت پلی استیشن می توانید از تمام محصولات این سایت خرید کنید. از انواع فیلم و بازی گرفته تا ابزار های مختلف بازی. گیفت کارت ps4 در قیمت های مختلفی ارائه می شود.

سایت های بازی دیگری نیز وجود دارند که می توانید از کارت های هدیه ی آنها استفده نمایید. برای مطالعه بیشتر به خرید گیفت کارت اوریجین (Origin) بروید.

  • گیفت کارت امازون 

از بازی ها و محصولات دیجیتال که بگذریم، برخی افراد نیاز دارند انواع کالا ها را از فروشگاه های معتبر و به صورت آنلاین خریداری کنند. یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین در دنیا، سایت آمازون است. خرید از آمازون با انواع کارت های اعتباری خارجی امکان پذیر است. با خرید گیفت کارت آمازون می توانید از تمام محصولات سایت خرید کنید. همچنین این کارت در برخی سایت های دیگر که زیر مجموعه امازون هستند نیز پذیرندگی دارد.

کارت هدیه امازون تاریخ انقضا ندارد. به عبارت دیگر شما ملزم به استفاده از تمامی موجودی کارت خود در بازه ی مشخص نیستید و مادامی که کارت همچنان موجودی دارد، قابل استفاده می باشد. کارت های امازون انواع مختلفی دارند. هر نوع امتیاز ها و دسترسی های منحصر به خود را دارد. از امازون علاوه بر کالاهای فیزیکی، محصولات دیجیتال نیز می توانید خریداری کنید.

خرید گیفت کارت  از سایت های خارجی برای سایت ارائه دهنده افزایش فروش و برای کاربر کاهش هزینه به همراه دارد.  گیفت کارت  های مختلف را می توانید با موجودی دلخواه خود از امید احمدیانی تهیه کنید. آیا تجربه خرید کارت هدیه داشته اید؟ به نظر شما کدام سایت به صرفه ترین کارت هدیه را عرضه می کند؟  نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا